Voihan h* sentään, vai on se nyt niin, että tähän kaikkeen stressiin mun pitää sitten vielä murehtia sitäkin että jos menkat alkaa jo ennen testipäivää... Olin toivonut että luget varmuudella siirtäis ne, jotta ei tarvisi murehtia koska alkaa housuun lirahdella. No, mutta parin päivän päästä on sitten sekin panikointi edessä *huokaa*... Jotenkin mä haluaisin nyt edes selvitä sinne testipäivään, oli tulos mikä tahansa.
No sehän siinä onkin, että kun mulla ei musta tule kovin paljoa edes tota lugemömmöä, vaikka siis laitan niitä kaksi kerralla. No tänään tuli kyllä selvästi vähän enemmän, kun en ehtinyt aamulla maata yhtään niiden laittamisen jälkeen. Ehkä se imeytyy aika nopeaan jos makaa sen laiton jälkeen.
Iines mulla on kyllä jo aika normi olo. Ihan satunnaisesti joku nippasu munasarjoissa, mutta tosi vähän. Toi öklö olo on ainoa, ja sekin menee aina välillä pois, joten vaikea sanoa kuinka paljon siitä on kuvitelmaa. Eiköhän se iines sullakin ala nyt helpottaa, se keittiössä huhkinta ei ollut vaan hyvä idea...
Duffylle onnea pistoksiin, ne on niin helppoja että se on oikeastaan tosi kiva vaihe hoitoa. Toiveikas vaihe. Tää loppu on kyllä ihan yhtä paniikkia...
fifiris kuinka monta kertaa sä olet ollut raskaana ennen? Mäkin toivoisin että mä olisin ollut, niin tietäisin vähän mitä hakea. Nyt olen ihan tuuliajolla että miten mun kroppa mahdollisesti voisi reagoida. Ja jos olisi joku sellainen josta varmasti tietäisi että nyt olen raskaana, niin olisi ihana mennä sinne testiin varmana. Nyt se testipäivä tulee olemaan kyllä puhdasta tuskaa...
Mä en ole kyllä uskaltanut enää ostaa mitään vauvalehtiä, napsis uskalsitko sä oikein lukeakin niitä? Mun nousee haaveet niistä ihan liikaa...