Täällä on paljon tekstiä, laitan nyt vaan ihan nopeasti kun mun oli pakko päästä purkautumaan: tää on ihan kamalaa tää odottaminen. Luulin että töissä helpottaisi, mutta ei kun on vielä kamalampaa kun ei pysty töihinkään keskittymään. En tiedä yhtään mitä tekis, oon ihan hukassa. Koitan keksiä kyllä kokoajan jotain mikä vetäis mielen pois tästä muttei se onnistu... huokaa..
Mun yö oli ihan tosi rauhallinen, ei mitään tuntemuksia ja pystyin ekaa kertaa punktion jälkeen nukkumaan kyljellä ja vatsallakin. Mulla oli siis aamulla aika toivonsa menettänyt olo. Kiitos Nuppu tuosta kertomksestasi, tiedän että oot oikeassa!
risupesälle hurjat tsempit - mun punktio oli ainakin niin helppoa kamaa, että ihan ihmettelin että kujinka se nyt noin helposti meni. Tipan laitto käteen vähän nipisti mutta en mä ala sitä sattumiseksi kutsumaan ja sen jälkeen ei niin yhtään mitään... Torkuttelin punktion jälkeen ehkä tunnin ja 1,5 tunnin päästä olin jo (varovasti) jalkeilla. Punktion jälkeenkin kaikki kivut oli tosi siedettäviä ja helpotti heti kun muisti juoda tarpeeksi.
Niin mun mies todella on ihanuus - mutta oletteko te varmoja että teidän mies ymmärtää mihin ne Luget laitetaan?
Luulisi kiinnostavan, ei munkaan mies piikitteleen mua suostunut mutta tää homma sitä kiinnostaa ihan itsekkäistä syistä
Mutta tosiaan meillä mies saa ne syvemmälle kuin mä itse, joten sieltä ei valu ulos läheskään niin paljon kun jos mä itse laitan ne. Ohho menipä jutut lugemaisiksi... =)
Mä nyt yritän tässä jatkaa tätä päivää, musta tuntuu kans sellainen öklö olo jonka napsuneitikin mainitsi. Voi olla että luget tekee tai sitten tää jännitys.
Halauksia teille samassa veneessä oleville ja koitetaan pitää meidän paatti pinnalla!