Täällähän on taas tapahtunut..
Meillä oli keskiviikkona ensimmäinen seurantaultra, hyvältä näytti tilanne ja toista ultraa ei kuulemma tarvita vaan punktio sovittiin suoraan tiistaille 18.8. (päivittäisikö joku listaan) ja mahdollinen siirto sitten torstaille. Kymmenkunta munista voisi olla odotettavissa.
Jännitystä aiheuttaa lähinnä löytyykö niille nyt sitten tarpeeksi siittiöitä kaveriksi edes kivesbiopsialla, joka tehdään tarvittaessa. Kun viime hoidon munasolusaalis oli 18 ja normaalisti hedelmöittyneitä vain 2, ei nyt uskalla liikoja toivoa..
Onnittelut minultakin ihanasta luomuihmeestä
Rouva B! Huoli pois, kaikki menee varmasti hyvin!
Napsuneiti ja
Fifiris Sama juttu, mulla kanssa aina alkanut luget siirtopäivän iltana, VL:n ohjeen mukaan. Ja raskaustesti 2 vko siirrosta eli siirtopäivä on pp0.
Risupesä samana päivänä ollaan punktiossa, onnea matkaan! Ite olin viimeksi miehen mukana, kun näytteenanto oli sovittu ennen punktioaikaa. Henkilökunta suhtautui toiveeseen ihan asiallisesti, vaikka itseä meinasi vähän hihityttää
Ainakin VL:lla oli virikkeinä lisäksi leffoja ja lehtiä. Pitää pestä hyvin vehkeet ja kädet, eikä suuta saa käyttää apuna hygieniasyistä, käsiä kyllä.. Niin ja uskon kyllä myös että tuo lääkärin kirjoittama Pregnyl-annos on oikea, sitä määrätään yleensä joko 5000 tai 10000. Mulla on 5000.
Tirlittan ja Iines onnea kyytiläisistä! Kaikille piinailijoille pitkää pinnaa, toivotaan kovasti että pikkuiset pysyvät mukana!
Niin ja vielä tervetuloa uudet,
Elyise ja Uskallanko!