Vieraat lähti ja otin pikku päiväunet.
Kaikilla tuntuu olevan vähän erilaisia fyysisiä tuntemuksia, mutta henkiset fiilikset on kaikilla ihan samat.
risis niinkuin
fifiris jo sanoikin, niin nyt saa ihan rauhassa syödä mitä lystää, ei ole vielä mitään yhteistä verenkiertoa vähään aikaan. Eli noita mietitään sitten vasta jos ja kun se plussa tulee.
ja
fifiris sinä kuriton tyttö, tuolla sitä taas mietittiin PAS:ja vaikka mä olin jo kaikki visusti kieltänyt
Kyllä se nyt niin, on että tässä mennään nyt ihan hetki kerrallaan, ja MITÄÄN ei ole tän kerran osalta menetetty ennenkuin fat lady signs. Tollaiset pienet vuodot on IHAN tavallisia, ja jos se tollatavalla lakkas niin hyväähän se vaan lupaa. Kiinnittymisvuoto on ihan yleistä. Ja kyllä mä sen ymmärrän, että sitä punaista EI halua OLLENKAAN siellä pikkuhousussa nähdä (sitä mäkin kauhulla pelkään kokoajan), mutta nyt vaan vedät syvään henkeä, so far so good. Peli alkaa olla menetetty vasta jos hanat kunnolla aukeaa, eikä oikeastaan silloinkaan täysin vielä.
napsis ja
tirlittan oon kans sitä mieltä, että toi teidän normiolo voi luvata oikein hyvää. Ja sitä paitsi jos
napsis sulla ainakin on yleensä luteaaliaika 14 päivää, niin sullahan pitäisi ollakin ihan normaali olo vielä. Mitä mä olen lukenut, niin lähes kaikki raportoi aina että oireet alkavat suurinpiirtein silloin kun menkkojen pitäisi alkaa. Mulla on tosiaan luteaaliaika ollut yleensä vaan 10 päivää, ja mun suuremmat mahakipuilut alkoi eilen illalla, jolloin oli just noin 10 päivää punktiosta. Eli siinä mielessä sopisi kuvaan, vaikka en uskallakaan tosta kyllä mitään johtopäätöksiä vetää.
Väsymys on tietysti kans klassinen oire, mutta se menee nyt kyllä tissikivun kanssa samaan sarjaan - progesteroni on se mikä väsyttää - ja sitähän me Lugen muodossa tonne nyt laitetaan vielä oikein extra määrät kokoajan.... Mä kun sanoin lääkärille, etten oikein nukkunut hyvin ennen punktiota, niin läkäri nimenomaan sanoi, että sitten loppuaikana nukuttaakin kunnolla kun nuo Luget nukuttaa. Eli periaatteessa meidän pitäisi kaikkien kyllä olla nyt aika rätti poikki. =)
Mulla on ollut tänään taas aika erilainen olo - nää näköjään vaihtelee enemmän kuin suomen sää. Tänään ei juurikaan menkkakivun oloisia, eikä kovasti mitään viiltäviäkään kipuja, ainoastaan aika kova paineen tunne mahassa. Sitä mä tässä nyt jännitänkin, että onko vaan todella pahoja ilmavaivoja vai mikä juttu tää on
Pieni öklö olo mulla jatkuu edelleen, se on hyvin vähäistä mutta kuitenkin sellaista että huomaan sen. Ja mullahan se alkoi siis pp2 (!!!) ja on siitä lähtien ollut enemmän tai vähemmän joka päivä. Edelleen todella vaikea uskoa, että voisi johtua alkiosta vielä noin aikaisin.
Mutta yhteenvetona, mulla on ihan 50/50 olo, voi olla kumpaa vaan, alkio tai menkat jotka tekee näitä kepposia. Ens uskaltaisi lyödä vetoa kummankaan puolesta, niin häilyy nämä fiilikset. Eikä tässä nyt auta kuin odottaa.