¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

pappis
Koitan saada tähän kuvaa testeistä. Ylin tehty eilen, eli pp 10 ilta, keskellä pp 11 aamu ja alin pp 11 ilta, eli tänään. Näin haaleilla haamuilla täällä mennään.... kyseessä apteekin omat raskaustestit.

 
Ei auta itku markkinoilla!

Soitin sitten tänään klinikalle ja vasta aikaisintaan 20.7 voisi mennä ultraan. Klinikka tuolloin kiinni, joten täytyy varmaan varata muualle aika. Vielä kolme kokonaista viikkoa pitäis jännätä... Noh, onnittelihan se sairaanhoitaja jo mua ja sai vakuuttuneeksi, että kai sitä ollaan sit raskaana. Pitää varmaan kuitenkin käydä veritestissä, niin saa varmuuden tohonki, lähinnä itelle siis.

Pappis, kokeile testata Clearbluen testillä. Mulla ainaki selvää plussaa näyttää sillä, muilla testeillä vielä haamu
 
Krokodiili
futuremami. Mulla on siis just tuolloin 20.7. ultra, jollei vuoto nyt ennen ala... Enkä ole ajatellut mennä veritestiin.

Tänä aamuna testasin erilaisella testillä kuin aiempina päivinä. First Signal -kasettitesti. Plussaahan se tulos oli, aivan selvää plussaa.
 
pappis
Täällä ollaan putoamassa plussajunan kyydistä kovaa vauhtia :'( . Tänään pp 12 ja virallinen testipäivä. clearbluen digitaalitesti näytti: ei raskaana ja apteekin omassa testissä haaleampi haamu kuin eilen :'( .
 
Krokodiili
pappis. Ymmärrän surusi, mutta älähän vielä heitä kirvestä kaivoon. Kuitenkin niin alkua vasta... ei noi testit näytä niin aikaisin, ei ainakaan mulla ole näyttäneet. Nytkin vasta selkeät viivat Clearbluessa ja First Signalissa, ei muissa - ja mä olen sua "edellä".
 
pappis
Krokodiili: Mutta samanlaisella testillä ensin viiva vahvistui ja nyt haaleni, joten ei kai tässä toivoa voi enää paljoa antaa?
Tää oli meillä 10 vuoden etapin piste. Viimeinen hoito, ja pakkanenkin tyhjä, joten nyt on vaan todettava: Mun täytyy keksiä jotain muuta kun olla äiti. Ehkä sitten alkaa luomaan uraa...
 

Kiitos kaikille tuesta! :hug:
Eilen tuli itkettyä aika paljon, tänään ei tuu enää kyyneliä.
Oon jo diagnosoinut senkin mikä sen keskenmenon aiheuttaa (siis nythän mulla on vasta alkava keskenmeno, olen vielä raskaana ja itse keskenmeno voi mennä parinkin viikon päähän).
Se alko pp13 kun lopetin luget seinään, lääkäri sanoi että voi lopettaa kun hcg jo tuplaantui.
Mut siitä se sit lähti, alamäki. Ensi kerralla osaan olla varovaisempi senkin kanssa...

Sarma: Meen ensi viikolla vielä veritestiin kattoo onko hcg jo poistunut. Sit pitäs mennä jälkitarkastukseenkin. Ja PAS on mullakin edessä, joten eiköhän päästä taas jännäilemään sulatuksia ja onnistumisia yhdessä.

Onneksi kohtu ja kroppa toimii ja hedelmöittyy paremmin keskenmenon jälken, kuulema. Ehkä se nyt tajuaa miten pitää toimia. Eli kai tämäkin keskenmeno tarvittiin kropan kouluttamiseksi, että se vauveli pysyisi sisällä sit seuraavalla kerralla...

-Bee
 
KESÄKAUDEN YRITTÄJÄT


nm......hoitopaikka.....hoito (lyhyt/pitkä )....punktio+Siirto, pvmt


Annie77................VL.............2.ivf/icsi (p).....vko26
Katriina77........Ovumia............ivf(l)..............vko30
Sarma....................VL..............pas..............elokuu
napsuneiti.............Naistenkl...ivf (p)............vko33
Iines-74..................................ivf...............vko33
Ronja80................VL.............3.icsi (l)........vko34
risupesä................Tays..........ivf (p)..........vko34
aitiliini83...............VL..............2.icsi...........vko34
Duffy.....................VL..............icsi (l).........elo-syyskuu
viiva......................................ivf/1.pas......elo-syyskuu
Tähtisilmä79....K-PSHP/Oys.....ivf
Sartsa00.................................icsi?

Testaajat, pvm


furutemami..........................icsi/2.pas.........1.7. +?



Myöhemmin onnistuvat :hug:

Tirlittan1968..........VL............2.ivf, syksy
MarNei75...............VL
sooda....................................pas
Rouva B.................VL.............ivf(p), km
Tuulia-76..............................3.ivf (p), ei siirtoa
pappis.......phks/Felicitas......3.ivf


ODOTTAJAT :wave:

Nuppu76..............................2.ivf(l)............10.6.
sarina13.....Tays..1.ivf tuores. km/pas.......16.6.
Tatyana..............SatKS/Tays...ivf(p)...........22.6.
Krokodiili................................ivf.................29.6.

 
pappis :hug: pääsetkö veritestiin kuinka pian? Ikävä tilanne varmasti.. :'( niinkun Krokokin sanoo, onhan tietysti vielä vähän toivoa että ei vaan näkyis vielä noilla kotitesteillä.

Rouva B, koska pääset pas.iin, oliko vielä tarkemmin puhetta.. Vai katotaanko vasta tarkastusten ym. jälkeen?
 
pappis
Risupesä: Kävin eilen veritestissä, mutta meiltä ne lähetetään tampereelle tutkittavaksi, joten vastus tulee vasta perjantaina.
Aitiliini83: Mulle siirrettiin 2 alkiota.
Ja tosiaan apteekin tesi kyllä näyttää edelleen haamua, mutta ei ainakaan yhtään vahvempaa kuin eilen aamulla, ennemminkin vähän haaleampa. ja se digitaalitesti, mikä pitäis olla tosi herkkä, on negaa.
Ajattelin nyt odotella huomiseen aamuun ja testaan silloin vielä, jos vielä haalentunut, niin varmaankin luget voi lopettaa...
 
pappis Ainiin juu, niin taisitkin jo kertoa, sorry, en muistanu :ashamed: oliko se perjantaina millon se vastaus tulee? Toivottavasti edes toinen ois nyt kiinni, jos toi haalentuminen johtus vaan siitä ettei toinen jaksanu..
 
Krokodiili
On omituista nähdä nimensä tuossa "odottavat"-listassa... Kun ei sitä oikein tajua vielä. Eikä usko. :/

Voi rouva B -parkaa :'( . :hug: (...ja pelkään samaa kohtaloa...)
 
Voi rähmä näitä hommia! Pappikselle ja rouva B:lle erityisesti jaksuja, ei oo reiluudella pilattu tämä maailma... :hug:

Täällä hieman epävakaista: 15:sta solusta 7 ICSI:llä ja 8 IVF:llä, tuloksena 6 hedelmöittynyttä, mutta jonkinlaista häikkää ollut ilmeisesti munasoluista, joten huominen siirto epävarmaa. Pitää soittaa klinikalle vielä ennen kuin sinne lähdetään.

Olis varmaan pitänyt miettiä jo aikaisemmin suunnitelma B:tä kesälle jos ei päästä edes siirtoon. Nyt on sellainen olo, että tää on vika kerta kun jaksan tätä.

Krokodiililllä on onneksi monta kuukautta aikaa totutella siihen, että on raskaana :) Kyllä se sitten viimeistään kun maha tulee esille konkretisoituu! Tsemppiä! :heart:
 
pappis
On tääkin hermoja raastavaa... olis sitten kunnolla negaa jos on. Nyt kun vertailen eilistä ja tän aamusta tetiä, jotakuinkin samanvahvusia plussat on. Ostin prismasta niitä liuskatestejä 2kpl ja tein toisen, joka sekin haamu.
Voisinkohan sittenkin olla vielä raskaana, vaikka pp 12 ja se saamarin clearbluen disitesti näytti negaa? Ja haamut eivät ole 2:ssa päivässä vahvistuneet?
Nyt niitä kokemuksia kaivataan???
 
pappis
Kyllä vaan tää neti on ihmeellinen paikka =) ... löysin tiedon siitä, että sen digitestin sisällä on ihan tavalinen testiliuska, kun sen purkaa.... Niin sitten tein, ja aika vahva haamu siinä liuskassa kyllä oli, eli kone ei vaan vielä sitä postiiviseksi lukenut! Harmi kkun on niin kallis testi, ettei raaski sillä joka päivä testailla, niin ainakin näkis, jos vahvistuu, niin antaisi positiivisen tuloksen. Toivo siia edelleen elää.... B) Mutta niitä oireita ei kyllä edelleenkään ole! Mites futuremamin ja krokodiilin oireet?
 
Mä oon ollut mökillä nettipimennossa miettimässä elämää; pe oli punktio ja 6 munasolusta vain 3 oli kypsää ja niistä ei mikään ollut hedelmöittynyt joten tämä oli sitten tässä. Meillä vielä kerran mahdollista yrittää julkisella puolen, mutta eivät hirveesti enää toivoa antaneet. Vasen munasarjat on jo menettänyt toimintansa eikä oikeakaan enää taida jaksaa, pistelin sentään menopuria 2 vko 300 annoksella.
Eli täytynee suunnitella elämää ilman lapsia ja nauttia vain noista karvasista lapsista tästä lähtien. Kova pala, mutta 5 vuoden yrittämisen ja 3 ivf:n jälkeen ei jaksa edes enää itkeä.
Mut voi tosiaan poistaa listalta.
Tsemppiä vaan teille kaikille!
 
pappis
Ei vahvistu viivat ei. Nyt on jo kirves kaivossa... pp13 ja testissä edelleen myöhään ilmestyvä haamu.
kauanko nyt menee, että hcg poistuu elimistöstä kokonaan ja testi pudas nega? mitään menkkatuntemuksia ei vielä ole.
Luget lopetan nyt, kun ei tää tästä mihinkään muutu :'( .
Tietääkö muuten joku, voiko julkisella saada neljännen ivf:n vaikka siirtoon on aina päästy? Edellisistä kahdestahan aikaa jo 4 vuotta. Ja 2:sta tuoresiirrosta kemiallinen (ekasta ja nyt tästä) , eli toivoa kai olisi.. mutta yksityiseen ei varaa ole. Kyseessä siis Lahti (phks).
 
Tuulia :'( :hug: voin vaan kuvitella mitä joudutte käymään läpi.. toivottavasti vielä joskus se luomuihme teidätkin yllättäis, vai onko siihen periaatteessa mahdollisuutta..? Kovasti jaksamista ja auringinpaistetta elämässä eteenpäin! :heart:

pappis, kai se on aika yksilöllistä kauanko menee,.. Olikos se tuolla kevään ketjussa Kristiina vai kuka joka sai julkisella 4.nen ivf.n koska yhdessä oli saatu vaan yks siirrettävä...sekin on varmaan melko paikkakuntakohtasta, suostuuko.
 
pappis
Miten ihmeessä tää kaikki voi olla niin helvetin hankalaa :'( ! Vuoto alkoi ja testikin siis tänään jo lähes negaa, eli kesken meni ennenkuin kerkisi alkaakkaan :'( . perjantaina saan sen maanantain veritestin tuloksen, niin näkee millaisella arvolla oltiin liikkeellä pp11.
Meillä tää julkisen klinikka on heinäkuun kesätauolla, joten sen jälkeen täytyy alkaa koittaa ruinaamaan vielä yhtä lsähoitoa. mun tuurilla siihen ei suostuta, mutta yrittänyttä ei laiteta.
Olen kai kylmettynyt tässä 10 vuoden rumban aikana niin, että ei oikeastaan edes kamalan pahalta tunnu...
Nyt ensimmäisenä haluan nuo tätä hoitoa varten lihotetut ylimääräiset 5kg pois ja NOPEASTI! Lähinnä tuon ällöttävän mahamakkaran.... joten ei muuta kun lenkkarit jalkaan =) ja juosten kohti uusia tuulia!
 
pappis :hug: :hug: inhottavaa kun ensin annetaan toivoa ja sitten kiskastaan matto jalkojen alta.. Yksityisen hoidoista vielä, että saahan niihinkin käsittääkseni kolmeen kelakorvauksen, vaikka kalliitahan ne silti on :( ivm-hoitojakin jotkut klinikat tekee, ja niissähän ei koidu juuri ylimääräsiäkään kuluja, kun ei tarvi lääkkeitä eikä niiden vaikutusten seurantaultria.
 

Yhteistyössä