Hyvää perjantaita naiset!
Sarma: Onpas hyvä uutinen! Jos se minun lääkäri rupeaa kieltämään niin sitten vaihdan toiselle!
Annie: Mie vielä jaksan toitottaa että tosiaan tuo ainoa alkanut raskaus oli ainoa täysin oireeton. Negakierroissa nipistelee aina ja tissitkin tuntuu olevan kipeät ja vaikka mitä oiretta.
Äitiliini: Kyllä sua varmaan vaan jännittää se epäonnistuminen.
Ja eihän hedelmöityshoidot lapsia sairastuta. Meidän gyne sanoi jopa vähän jotain päinvastaista, sillä näissä hoidoissa sperma pestään, jolloin heikoimmat siittiöt huuhtoutuu pois ja terveimmät jää jäljelle. Joskus tsägällä nimittäin saattaa huonompikin siittiö pajahtaa sinne munasoluun ekana jos luomuna menisi.
Ja tietenkin kaikki lapset jotka tulevat hedelmöityshoidoilla tai ilman, ovat tarkoitettu tänne syntyviksi.
Uskon, että kaikella on tarkoitus. Joko näitten hoitojen on tarkoitus vahvistaa ihmistä tai suhdetta, tai sitten lapsi tarvitsee tätä tietoa myöhemmin. Kun kertoo miten paljon
juuri sinua on tänne haluttu!
Minä ainakin myönnän että olen ihan hurjasti kasvanut henkisesti lapsettomuuden ja epäonnistumisien myötä.
Varsinkin nyt tuo keskenmeno, ja samanaikainen lemmikin kuolema, sairaalassa makoilu ja tusina muita järkkyjä asioita joita tapahtui saman ajanjakson sisällä.... se vahvisti. Ensin mursi minut ja sain rakentaa uuden itseni alusta saakka uudelleen.
Mutta NYT mulla ontosi hyvä olo. Minä annoin surun tulla ja paastosin itseni puhtaaksi hyperin aiheuttamista nesteistä, kaikesta kuonasta, keskenmenosta, surusta...
Nyt on 5 päivän nestepaasto ohitse ja elämään paistaa jo aurinkokin hiljalleen.
Mieli on hyvä, keho normalisoitunut ja meille tuli eilen uusi kissanpentu, joka nimettiin Uskoksi. Ihan vaan just siksi, että takana on noin hankala ajanjakso, jonka aikana kuitenkin lujasti uskottiin että selviämme kaikesta.
Pieni pentu ja tämä nimi on symboli tälle taitekohdalle, jolloin valo voitti sen pimeyden.
TAAS.
-Bee, toivottelee kaikille aurinkoa viikonlopuksi