napsuneiti, no mulla tuli ne pillerit tähän yhteen ainoaan kiertoon siks, kun suunnittelukäynnin ultrassa näky pieni kysta, ja nää pillerit kuulemma hoitaa sen ongelman pois. Samalla sit saadaan pillereillä passattua seur. menkat alkaan haluttuun aikaan, niin pysytään aikataulussa.
Ja joo, jo näillä e-pillereillä on hurjat sivuvaikutukset, mm. raivareita, itkua... Nyt jo oon joutunut selitteleen miehelle et nää on vaan näitä sivuvaikutuksia, ettei ota ihan tosissaan. Kanssa jo etukäteen kauhistuttaa ne piikit, pitänee myöskin laittaa se teltta
. Vaikka kai sekin on yksilöllistä, joku tuolla toisessa pinossa sano ettei tullut paljon mitään.
Toivotaan todella et tää on meidän eka ja vika ivf!!!!
Ja joo, jo näillä e-pillereillä on hurjat sivuvaikutukset, mm. raivareita, itkua... Nyt jo oon joutunut selitteleen miehelle et nää on vaan näitä sivuvaikutuksia, ettei ota ihan tosissaan. Kanssa jo etukäteen kauhistuttaa ne piikit, pitänee myöskin laittaa se teltta
. Vaikka kai sekin on yksilöllistä, joku tuolla toisessa pinossa sano ettei tullut paljon mitään.
Toivotaan todella et tää on meidän eka ja vika ivf!!!!