¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

Sarma: :hug: negasta... Ymmarran kylla tuon tunteen kun tuntuu ettei se lapsi ikina omalle kohdalle tule. Luulenpa, etta kaikilla on se sama tunne kunnes vauva konkreettisesti sylissa. Valilla sita jaksaa ajatella positiivisesti, mutta sitten tuo ajatus taas iskee. Itse sain viime hoidosta plussan, mutta meni kesken. Nyt sain taas plussan, mutta olen aivan varma ettei tastakaan mitaan tule. Ja toisten puolesta sita tosiaan jaksaa olla positiivinen, mutta itsensa ei.

Pappis
: Sinulla viimeinen hoito? No, se on sitten kaksoset, kun kaksi kerran siirrettiin. Eikos se nain mene? Todella, todella toivon sinulle sita plussaa. Vahan tuottaa kylla vaikeuksia puhallella sulle niita plussatuulia, kun testailet koko ajan. Alkaa jo ihan pyorryttaa... +++++++++++++++ :whistle: Muistakin tulla kertomaan plussasta!

Duffy: Kiitos onnitteluista! Jos sopii kysya, niin mihin menette reissuun? Rentoudut siella sitten kunnolla ja lataat akut hoitoihin. Teillahan taisi olla ensimmainen ivf? Pitkalta varmaan tuntuu tuo aika, mutta kerran kun hoidot alkaa niin sitten kylla tapahtuukin.

Krokodiili: Mahtavaa!! Suurimmat onnitteluni :flower: Ymmarran kylla, ettei sita hirveasti viela uskalla tuuletella. Mutta jos ihan pienen pieni :wave:

Aitiliini:Jospa se sperma on kuin viini? Paranee vanhetessaan.Et nyt olis oikein vuosikerta sellaista ;) Sinulla siis kaksi tyttoa hoidoista. Mahtavaa! Antaa toivoa ja uskoa meille muille. Ja sita me tarvitsemme!

Futuremami: Tunnustaudun juuri tullaiseksi josta kirjoitit :ashamed: En voi uskoa, etta mitaan jos ei oireitakaan. Mutta niin se vaan plussa parahti minullekin tikkuun, etta ei niita oireita oikeasti siihen plussaan tarvita.
 
Waude, tänne pinoon on saatu lisää plussia! Ihanaa!!!!!!!! oikein paljon onnea :heart:

Mulla oli tänään vimppa työpäivä ja nyt alkoi 3vkon kesäloma =). La-su välisenä yönä suunnataan Lissaboniin miehen kanssa. Hip hei. Jospa se sitten ei niin helposti muuta telttaan ku ne hoidot alkaa.. Musta kun kuitenkin tulee hormonihirviö, kuten ennenkin. Mut jospa toi romanttinen reissu vähän auttais asiaa..

Mukavaa viikonloppua ja plussatuulia :heart: :heart: :heart:
 
Krokodiili
Pp 12. Clearblue -testillä tänään kolmannen peräkkäisen päivän plussa. Kokeilin myös rfsu:n testiliuskalla - aivan selvää miinusta! Pitääkö mun olla huolissani Clearbluen luotettavuudesta vai voiko tässä nyt vain olla se syy, että rfsu:n testi ei ole yhtä herkkä näyttääkseen nyt jo tulosta (kun ei ole vielä "virallinen" testipäivä ) ?
 
KESÄKAUDEN YRITTÄJÄT


nm......hoitopaikka.....hoito (lyhyt/pitkä )....punktio+Siirto, pvmt


Tuulia-76...............................3.ivf (p)..........vko26
Annie77................VL.............2.ivf/icsi (p).....vko26
Katriina77........Ovumia............ivf(l)..............vko30
napsuneiti.............Naistenkl...ivf (p)............vko33
Iines-74..................................ivf...............vko33
Ronja80................VL.............3.icsi (l)........vko34
risupesä................Tays..........ivf (p)..........vko34
aitiliini83...............VL..............2.icsi...........vko34
Duffy.....................VL..............icsi (l).......elo-syyskuu
viiva......................................ivf/1.pas....elo-syyskuu
anna1979.............Naistenkl...ivf..............syyskuu
Tähtisilmä79....K-PSHP/Oys.....ivf
Sartsa00.................................icsi?

Testaajat, pvm


sooda....................................pas...............26.6. - ?
Krokodiili................................ivf.................29.6. +?
pappis.......phks/Felicitas......3.ivf...............30.6. -?
furutemami..........................icsi/2.pas.........1.7. +?



Myöhemmin onnistuvat :hug:

Tirlittan1968..........VL............2.ivf, syksy
MarNei75...............VL
Sarma....................VL..............ivf


ODOTTAJAT :wave:

Nuppu76..............................2.ivf (l)...........10.6.
sarina13.....Tays..1.ivf tuores. km/pas.......16.6.
Tatyana..............SatKS/Tays...ivf(p)...........22.6.
Rouva B.................VL.............ivf (p)

 
Krokodiili, varmaankin se rfsu mittaa vaan niin suuria pitosuuksia ettei siks näy vielä mitään. Eiks niillä kehoteta testaankin vasta kun kuukautiset myöhässä, eli ettei ennen virallista päivää vois näkyäkään? Varovaiset onnittelut :flower: ja samoin futuremamille! :flower:

Laitoin nyt tonne testailijoiden perään merkin, kumpaan päin ennakkotestit on näyttäny..
 
Krokodiilille ja futuremamille onnittelut plussista :flower: ihanaa kun niitä alkaa tupsahtelemaan tänne :)

sarina, me mennään Budapestiin noin kuukauden päästä miehen kanssa viikoksi :) Wienissä ja Bratislavassa käydään myös samalla. Meillä alotetaan heti icsillä, koska miehellä ei niitä siittiöitä ole juurikaan. Saa nähdä auttaako nuo clomit lisäämään yhtään niiden määrää. Ite oon aika skeptinen niin suhteen :/ Biopsia tehtiin keväällä ja biologi oli ollu sitä mieltä että sen näkösiä simppoja on että voidaan käyttää icsissä :)

muoks. korjaanpa nuo boldaukset, ettei oo mustalla koko viesti :D
 
Tervehdys taas välillä tähänkin pinoon. Onnittelut plussanneille!!

Tuli sitten käytyä suunnittelukäynnillä. Melkomoisen hämmentynyt olo jäi: ensinnäkin löytyi pieni kysta, joka hoidetaan niin et syön ens kierron e-pillereitä! Tuntuu ihan kamalalta syödä niitä, kun kuitenkin toivoo raskautta. No joo, ihan kun just ens kierrosta tärppäis luomuna, kun ei ole viiteen vuoteen tärpännyt :LOL: .

No toiseks, lääkäri laski kp:t uudelleen (mulla on yleensä aikas sama), ja nyt mun toimenpide siirtyi viikolle 33!!! Eli kaks viikkoo aikasemmaks kun aluks oli suunniteltu. :eek: :eek: :eek: Niin ja noitten pillereitten avulla saadaan ne menkat alkaan about haluttuun aikaan.

Sit sain gonal-reseptin, pistään alan heinäkuun lopussa. Ja ultra-aika tuli kanssa jo, kun ne on kiinni sinne elokuun alkupäiville asti. Ja tietty opastus tuli sen kynän käyttöön.

Kaikesta tästä pää ihan pyörällä edelleenkin. Kylläpä tuli yhdellä kertaa paljon uutta asiaa. Viitsitkö Risis vaihtaa mulle sen vkon 33? Kiitos.

Mä oon kanssa miettinyt, et mihin Rouva B on kadonnut? Ja et miten se niitten sijaisvanhemmuus-asia etenee?
 

Krokodiili: Mulla nyt sama tilanne :)
Aamulla tein testin ja näytti haaleaa plussaa edelleen, mutta vahvempi plussa, kuin eilen. Clearbluen testi se oli silloin.
Nyt päätin kokeilla vielä apteekin omalla testillä, ja yllätys, negaa. Testissä kyllä luki, että "herkkä, näyttää jo ensimmäisenä kuukautisten poisjäänti päivänä". Pitäisköhän olla huolissaan? Noh, toisaalta nyt on vasta pp 10, et..
 
Hei Naiset!

Pahoittelut ensiksi neganneille, varsinkin Sarma, oli hoidoissa samaan aikaan ja samassa paikassa, niin kolahti kovasti ettette onnistuneet tällä kertaa. Ja onnea plussanneille! Sarina ja Tatayana ainakin ovat onnellisesti plussan puolella! :flower:
Krokodiili ja futuremami ovat myös oikeilla linjoilla! Tosiaa, miun testi ois ollut plussa jo pp8, tai aiemminkin, kun sehän hcg tuplaantuu parissa päivässä.

MUlla on huonoja ja hyviä uutisia. Ihanaa kun olitte kaivanneet, selitys tuleekin tässä.

Olen sairastunut erittäin vakavaan hyperstimulaatioon ja ollut nyt 3 viikkoa sairaalassa ja kahteen otteeseen on otettu letkulla pois nestettä vatsasta. Nyt pääsin hetkeksi kotiin taas täyttymään nesteellä, kunnes taas joudun sairaalaan. Ja tämä tila kestää 6-12 viikkoa, joten parasta alkaa tottumaan siihen sairaalassa oloon.

Hyviä uutisiakin on. Olen raskaana! :D
Kun jouduin kolmannen kerran sairaalaan, oli pp 10 ja pp 11 välinen yö, ja hcg arvo oli 64.7, eli olisi jo näkynyt huonommallakin kotitestillä.
Kaksi päivää myöhemmin pp 13 hcg oli 121, eli ihan hyvä.
Alkuajan ultra pitäs olla noin 2 viikon päästä.

Tässä mennään nyt sit viikolla 4+2, mahan kanssa joka on kuin olisi enää kuukausi laskettuun aikaan. Niin täynnä se on nestettä ja munasarjatkin about greipin kokoiset.
Mutta se, että alkio on kiinnittynyt, antaa mulle tsemppiä ja jaksan hyvi nsairastella. :D

-Rva B

PS: tämä on tosiaan ihme, alkio oli tarrautunut kohdun limakalvoon joka oli vain 3.3 mm!!! Eli ei olisi pitänyt olla mahdollista. Siksi plussa oli kova yllätys, jot en ole uskonut yhä vieläkään...
 
Hurjaa tuo hyperi! Onnea ja tsemppiä Rouva B:lle raskauteen ja toipumiseen! Ja onnea muillekin plussanneille!! Ihanaa kun näkee onnistumisia :)

Lämmin hali kaikille neganneille, jotka sen ovat joutuneet kokemaan.

Täällä on nyt Puregonit takana ja tänään pistetään Pregnyl. Maanantaina punktio. Kuluneen viikon ultrassa näkyi 8 isompaa rakkulaa, joten kaikki toivo on niissä. ICSI.llä varmaan joudutaan kokeilemaan, varsinkin jos kaikissa ei munasolua. Jännittää :p
 
Mahtava juttu, Rouva B!!! :heart: :flower: Nyt ei varmaan pikku sairastelut paljoa harmita :D
Hyvä tietää että jopa noinkin ohueen on mahdollista kiinnittyä, mulla kun se meinaa kans jäädä niukanlaiseks.

Haikee mieli hiukan kun melkein kaikki vanhat palstatutut joiden kanssa kirjotellu OO.ssakin jo viime kesältä, alkaa olla siellä odotuspuolella.. musta tuntuu jo nyt että jumitan täällä vielä pikku ikuisuuden :ashamed:
 
Kiitos Risis ja Annie! :flower:

Risis: Juu, ne joitten kanssa mie aloitin kuumeilun, ovat saaneet jo vauvat. Just kävin lukemassa taas että kaks uutta pientä tyttöä pulpahtanut maailmaan äsken. Oli siinä kyllä oma olo aika turha, kun ite ei oo koskaan saanut ees haaleaa plussaa aikaiseksi.
Mut siun puolustukseks pitää sanoa että ette oo ees päässy yrittää kun sulla on ollu noita vastoinkäymisiä! Nyt se vasta alkaa kun pääsette hoitoon. :heart:

Annie: Eiköhän noista nyt tule sen verran että tuoresiirtoon pääsette! Onnea punktioon!
Mulla muuten kun tuli hyperi, niin hoitajat onnittelivat jo joskus viime viikolla raskaudesta - kuulema hyperi tulee sillon noin pahana jos on tärpännyt. Hormoneita on vaan liikkeellä liikaa.

-Bee, joka huomas että mahan reiästä tulvii yhä nestettä vaikka se letku on poistettu jo neljän jälkeen tuolla sairaalassa. :eek: Paan jonkun siteen kohta tuohon.
 
Rouva B, huh sulla on sitten tosissaan ollut tapahtumaa! Mut ennenkaikkea ONNEA!!! Varmasti raskaus antaa tsemppiä kestää tota tilannetta. Koitahan parannella ittees.

ps. annoit pientä toivonkipinää tännekin päin :D
 

Kiitos Iines! :heart:
Hyvä jos toivoa on kiikarissa. Mie olin jo ihan toivoton. Otettiin sit kissanpentu ja laitettiin sen nimeksi Toivo, että vois sanoa että sitä Toivoa on ja löytyy ja riittää. :D Tais tepsiä.

-Bee
 
Krokodiili
futuremami! Vai olet noin samoilla linjoilla! B) Mulla vaan pari päivää homma edellä, kun on jo pp 12. Kyllä mullakin hiukan on se Clearbluen plussaviiva vahvistunut näinä päivinä.

Järjestään kaikissa raskaustesteissä näkyy lukevan, että "herkkä"... Silti taitavat olla kovin erilaisia.
 
Rouva B Tä? Siis koska sulla on viimeks mitattu verestä toi hcg? Eikö se "ylisuuri" hcg-pitosuus mee jossain vaiheessa yli noiden kotitestien "ymmärryksen" ettei siks näytä sitä enää?

Mullahan oli pari vuotta sitten se yks omituinen haamuplus herkässä testissä. Tein sen niukkojen mankkojen jälkeen kp18/24 kun lämpökin jäi koholle. Uuden vuodon (menkkojen) alettua menin terveysaseman (epätarkkaan? ) veritestiin ja sanottiin että positiivinen ois. Laitto kuitenkin eteenpäin vielä sairaalaan toiseen, joka olikin sit parin tunnin päästä selkee nega, 5.. mutta en sit tiedä oisko toi eka testi näyttäny jotenkin väärin ja kuinka suurta pitosuutta semmonen viitteellinen testi mittaa.

Korjaus: ^pari vuotta = KOLME vuotta sitten.. eihän tässä enää muistakaan näköjään kauanko on tahkottu, että yks vuos sinne tänne.. :kieh:
 
Sarma
No juuri meinasin, että onnittelen Beetä, mutta sit luinkin viimeisen viestin.. :( Mitä ihmettä ne testit nyt oikeen näyttää?! Toivottavasti on vaan jotain paskoja testejä, eikä toimi oikein.. Kannattaa varmaan mennä nyt sit veritestiin heti huomenaamuna, niin saat varman tiedon missä nyt mennään? Tai haet tänään apteekista jonkun toisen merkkisen testin ja kokeilet sillä?

Mun omia fiiliksiä ei ainakaan ole viikonloppuna nostattanut tieto siitä, että miehen sisko on jälleen raskaana ja tulossa tänään suomeen.. Ensimmäinen lapsi oli puhdas vahinko ja sillon hän mietti sitä, että tekeekö abortin vai ei kun olivat miehensä kanssa tunteneet vasta n. kuukauden päivät.. Tasan ei käy onnenlahjat..
 
Risis: Tarkotin siis 3 päivää, ei 3 viikkoa. Eli kolme päivää sitten se oli mitattu ja oli 121. Toivottavasti herkkä testi ei van ois käsittäny tuota hcg-määrää jo se oli niin hyvin kasvanut.

Sarma: Niin minä taidan tehdä, eli otan vielä apteekista jonkun muun testin mukaan. Nuo oli tältä sivustolta tilattuja halpatestejä, ehkäpä siis huonoja. Toivon. Ja sulle toivon jaksamista, vaikka vielä veistä käännetään haavassa. :hug:

-Bee
 
Rouva B: hui ku oot joutunut kaikkea kokemaan. Mietin vaan semmosta et josko veri testissä näkyy enempi hcg:tä kuin pissassa ja sen takia ei vielä näkynyt pissatestissä. Tai jos hyperi sekottaa sitä pissan hcg arvoa. aika hassulta kuulostaa et kolmessa päivässä häviäis koko hcg elimistöstä.
 
pappis
Reissusta palannut ja tänään pp 10 ja negaa näyttää edelleem. Mun testit on netistä tilattuja tosi halpoja (10?/10kpl) erittäin herkkiä liuskoja, mutta silti en jaksa luottaa niihin 100%... ajattelinkin mennä tänään apteekkiin ostamaan apteekin oman testin ja siilä huomenna testata. Kokemuksesta kun ne eivät näytä mitään turhia haamuja tai viivanpaikkoja, jos on nega, niin mitään ei testissä näy!
En siis ihan kokonaan ole kirvestä kaivoon heittänyt..... puolittain vasta...

Täällä tuntuu olevan hurjaa menoa kaikilla! Testit näyttävät mitä sattuu, joten perässä en pysy kuka on raskaana ja kuka ei! Toivottavasti loppujen lopuksi me kaikki!

Mullahan virallinen testipäivä siis jo pp 12, mitä kyllä ihmettelen itsekkin, miksi noin aikaisin! Siis ihan kotitestillä, veritestiä ei ole.

 

Yhteistyössä