Meillä kans Alisan nukuttaminen illalla on aikaa vievää puuhaa,vaikka neidillä ois jo silmät kiinni,niin siltikin ährää ja puhraa...Äiti nukahtaakin aina ensin...Nyt alkanut sängyssä konttaileen yölläkin,onneksi ei ole vielä jalkopäästä humpsahtanu lattialle ja herään kyllä jos yli koettaa mennä
Syömiseen tarttee kaiken maailman viihdykkeet ja nyt olen alkanut huijaamaan neitiä...laitan sille samaa ruokaa omaan lautaseen mitä meillä muillakin...syö sitä hyvin aikansa,kunnes alkaa taas sama venkoilu ruoan kanssa...sillon otan aina Alisan lautaselta ruokaa(siis samaa kun meillä),sit käytän sitä lusikkaa mun lautasella,niin Alisa luulee joka kerta et se saakin äitin ruokaa,ja jee,se maistuukin paremmasti
Sit hurjasti huutaa,jos sisko tai joku muu syö jotain,oikein kiukkuaa,et antakaa mullekkin...Alisa alkanu raapimaan kipeästi(ottaa ihoa oikein sormien puristukseen),hyvän näkönen kun se ottaa raapimisotteella kiinni,niin se ite laittaa kulmat kurttuun(kun varmaan me ite laitetaan kulmat ruttuun kun kielletään) ja raapii sitten...ilmeestä oikein näkee ,et se tietää et sitä kielletään,mut raavinpa kuitenkin...
Alisalla on muutama sana jota tulee : äiti,anna, tääjjä(täällä) ja nam nam...tuo nam nam on ihana kun tulee ihan oikeaan paikkaan(paitsi kun söi kanin kakkaa,niin se ei oiken mun mielestä oo nam nam,en toki oo maistanu
)...
Mitäs kesäloma suunnitelmia teillä on? Mä varasin reissun kesäkuun loppuun tampereelle.lähen muksujen kans junalla katsoon kesäinen Tampere,sitä kun ei ole koskaan tullut tehtyä...Täällä tais ollakkin tamperelaisia?ois kyssäri planetaariosta ja akvaariosta...eli voiko 1v kans mennä niihin,kun 7v kiinnostas tuo planetaario,mut miten 1v jaksaa...sit se akvaarion ukkosmyrsky juttu,kun pimennetään hetkeksi valot,millanen se on ja uskaltaako sinne viedä tuota 1v? sit Turkuun lähden neitien kans omalla autolla,siellä kun osaan paremmin ajaa,mitä tampereella
sinne varmaan mennään heinäkuun alussa...ja jos joku ihmettelee missäs lasten isä on,niin se on lapissa ja ruotsissa kalassa...sitä ei kiinnosta etelä-suomi...kyl me sit elokuun alussa mennään Utsjoelle viikoksi koko perhe...et jotain yhdessäkin...
Jaahas,kampaaja kutsuu...vähän hemmottelua...