Olipa tänään ihana ilma
Ja meikäläinen ihan sormi suussa, että mitä tuolle neitoselle pistäisi päälle. Hanskat uskalsin jopa jättää pois
Meillä on myös nukahtamisesta tullut piiiiiitkääää puuhaa... Puol tuntia - tunti menee joka ilta. Ja tällä hetkellä ei kelpaa ku äiti nukuttamaan, että hohhoijaa
On ensin tosi väsynyt, mutta kun sänkyyn menee niin alkaa se touhuaminen. Yksinkään ei voi jättää, ku alkaa hirvee huuto. Muuten on ihanaa kun päikkärit on pidentyneet. Nukkuu puoltoista tuntia- kaks tuntia. Entisen puolen tunnin unien sijaan aivan luksusta
Suomen jääkiekkopeliä tässä samalla täytyy jännittää.
Meillä on nyt erittäin mukava uutuus pihalla - pihakeinu
Istuis siinä ties kuinka kauan. Se oli äitienpäivänä ilmestynyt yllätyksenä tuohon pihaan
Meillä juodaan myös edelleen maidot ja aamuvelli tuttipullosta. Vettä juodaan nokkamukista. Muutenkin saan laskea, että 600 ml maitotuotteita tulee päivässä täyteen ja nokkamukista menis aina niin vähän kerrallaan. Mutta vettä tykkää hörppiä. Ja ruokailu on tosissaankin yhtä huijausta
Aina vaan tungettava sitä ruokaa suuhun kun suinkii vaan on vähän suu auki. Ja joka kerta keksittävä vähän jotain uusia tavaroita käteen
Mitä luulette.... Onko koirille ahdistavaa olla tuolla omassa huoneessaan suurin osa päivästä (niillä on siellä kyllä oma patja ja tyynyt ja mukavat oltavat ja uloskin pääsevät hengailemaan jos haluaavat)? Mulle nimittäin tuli jo stressi siitä, ku tuo neiti menis kokoajan koirien luokse. Ei se kiinnostus ruennut millään laantumaan ja mä en niin uskalla luottaa koiraan, että uskaltaisin jättää silmistäni. Koirat kyllä antais tytön olla, mut tyttö ku ottaa niin kovasti kiinni ja menee päälle jne, ni ei siitä tuu mitään... Koirat on kuitenki sellasia keksikokosia, et saavat neidin helposti hötkyilyllään kumoonkin jos niikseen tulee. Niin nyt kun ovat tuolla omassa loossissaan, niin nyt mulla on ahdistus siitä että jos niillä on suru siellä
hah. ihan nauran jo itelleni. Mut pääsee ne meidän mukaan aina vaunukävelylle jne... Miten teillä muilla mennään?
Nyt muutaman viimeiset minuutin jääkiekosta
Suomi ainakin vielä johtaa
sunshine ja typykkä kohta 11 kk