tervehdys pitkästä aikaa :wave:
eipä vaan ole tullut käytyä kun elämä neidin kanssa jatkuu edelleen ihan yhtä ihanana ja helppona :heart: Ei siis valittamista =)
4 kk:n lääkärineuvolassa Ella painoi 7355g ja pituutta oli 63,5 cm. Hassua, mutta potkarit pitää olla kokoa 68 ja bodeista mahtuu vielä muutama äitiyspakkauksen 60 cm
Imetyshän meillä sitten loppui n. 3½ kk:n ikäisenä :/ :'( Minua harmittaa. Ensin syötin pitkään vain toisesta tissistä, ja lopulta sitten siitäkin syöminen oli joko pelkkää huutoa tai sitten naureskeltiin. Luulenpa että maidon tuotantoni väheni joka myös osaltaan vaikutti koko touhuun ( ja juu tiedän että peritaatteessa sen ei pitäisi loppua jne.. ) mutta kun Ella ei sitä edelleenkään öisin tilannut yhtään lisää
Joten tällä hetkellä Nan-korvikkeella mennään. Lisäksi syödään aamuin illoin maissivelliä, päivällä hieman persikkasosetta ja illasta peruna-porkkanaa. Persikka-banaaniakin kokeilin mutta siitä tulikin sitten jo masuvaivoja. d-vitamiinit aiheuttavat niitä meillä myöskin edelleen |O
Ella kääntyy selältä mahalleen, mutta useimmiten vain toiselta puolelta. ja ihmeellisissä kiemura-asennoissa on myös lattialla mutta varsinaisesti mahalta selälleen kääntymistä ei vielä osaa. Varpaista pidetään kiinni ja naureskellaan ääneen. Lisäksi Ellalla on ihan oma tapansa jutella niin että pitää suuta kiinni ja puhaltaa ilmaa? Hassun kuuloista joka tapauksessa!
Yöt nukutaan edelleen heräämättä ja päivisinkin nukkuu hyvät unet jos vaan pääsee ulos vaunuihin, sisällä saattaa ottaa torkut mutta herää pieniinkin ääniin.
Sikainfluenssa rokotteesta en osaa sanoa juuta enkä jaata. Ellahan sitä ei saa ennen joulukuuta, mutta kyllä se tuntuu aika kovalta rokotteelta antaa noin pienelle. En myöskään tiedä mitä teen koululaisten taikka näiden kahden kotihoidossa olevan kanssa...
Kiloja lähtöpainoon olisi tiputettavana vielä n. 4 kiloa, ja siitä sitten vielä toiset 4 pois niin oisin tyytyväinen. Mutta en sen suuremmin ole mitään asian eteen saanut aikaiseksi.
Tämä syksy on minulle aina tosi vaikeeta aikaa. Mikään ei kiinnosta, ei innosta enkä jaksa. Lisäksi olen ärtyisä ja välillä jopa ihan pöllöllä tuulella, helpottuu joulun tienoilla kun tottuu pimeyteen....
sellaista meille.
Eronneille jaksamisia :hug: ja onnittelut uusiin kotiin muuttaneille :flower:
Ls ja Ella-neiti kohta 5 kk :heart: