Sisu juu,mulla oli siskolta lainassa tuo Gracon istuin...Vaihdoin n.3vkoa sitten Alisan eri istuimeen,kun se huusi heti kun laitoin sen turvakaukaloon(ajattelin,et se on jo aika tiiviis paketti siellä)...ei meilläkään ole kilot vielä täynnä(lähelläkään :ashamed: 9kg ylöspäin on tuo uus istuin ja alisa on sen 7150g),huutaa se tässä uudessakin penkissä,ei vaan yksinkertaisesti tykkää olla auton kyydissä...näkeehän se nyt enemmän tuosta istuimesta,mitä kaukalosta,mut ei..huutoa huutoa...mahtava lomareissu lappiin kesällä :x Mä en nyt muista lainkaan et millä mallilla meillä on ne kaukalon vyöt,et kuinka pitkäksi ne saa...mut hei,mä oon ihan torvi!!! onhan meillä se kaukalo käytössä,sehän on ukon autossa(nähtävästi tulee harvemmin sillä kuskattua :snotty: ) eli mun autossa on uus istuin ja ukon autossa kaukalo...jalat alkaa aika pahasti tökkiin jo penkkiin,et pieneksi käy...määpä katon ens kerralla et miten on nuitten vöitten laita,en ny vihti lähtä hipsimään tuonne myräkkään...
Alisa sai tänään oman perjantaiherkun =) Ostin pussin niitä maissinaksuja,ai että ne oli Allusta namia...kaikilla oli jotain herkkua illaksi...Onko kukaan antanu niitä kaupan valmiita sokeroimattomia marjasoppia vauvalle? Mä oon antanu mustikkaa ja vadelma-mustikkaa,lusikalla syöttäny allua,kunnes huomasin,että pullosta juottamalla(vellitutti)ei oo niin sotkusta,mutta siis se kysymys:muistanko väärin,että nuin pienelle ei sais syöttää raparperiä? aatelin vaan,kun nuita soppiahan on karviaista,raparperiä,mustikkaa,mansikkaa,vadelmaa...mansikkahan oli pannassa 1v asti,mut miten karviainen ja raparperi...
nyt hihiteleen suomen pelille...
Alisa sai tänään oman perjantaiherkun =) Ostin pussin niitä maissinaksuja,ai että ne oli Allusta namia...kaikilla oli jotain herkkua illaksi...Onko kukaan antanu niitä kaupan valmiita sokeroimattomia marjasoppia vauvalle? Mä oon antanu mustikkaa ja vadelma-mustikkaa,lusikalla syöttäny allua,kunnes huomasin,että pullosta juottamalla(vellitutti)ei oo niin sotkusta,mutta siis se kysymys:muistanko väärin,että nuin pienelle ei sais syöttää raparperiä? aatelin vaan,kun nuita soppiahan on karviaista,raparperiä,mustikkaa,mansikkaa,vadelmaa...mansikkahan oli pannassa 1v asti,mut miten karviainen ja raparperi...
nyt hihiteleen suomen pelille...