Alkuperäinen kirjoittaja Lenni09:
Voisitteko sanoa oman mielipiteen asiaan, teenkö väärin kun lähden kouluun ja poika isän kanssa kotona 16h/vk? En siis imetä enään.. Harmittaa niin vietävästi nuo anoppipuolen kommentit että alkaa tässä itsekin tuntemaan olonsa huonoksi äidiksi vaikka kaikkeni tekisin pienen poikani hyväksi
Nyt vaan olisi ainutlaatuinen tilaisuus opiskella ja iltakoulu on hyvä vaihtoehto kun mies illat kotona. Ja koulu kestää vaan 4kk..
:hug: Et tee väärin. Isä on ihan yhtä hyvä ja luotettava hoitaja kun äitikin. Miksi anoppipuoli aliarvioi poikapuolensa??
Sinä olet kuitenkin päivät pojan kans, ja kun hän saa sun jakamattoman huomion sillon, niin se riittää.
Sitä paitsi, kokemuksesta voin sanoa, et kun äiti on osan illoista pois kotoa, ja isä hoitaa lapsen, niin heidän suhde pääsee kehittymään erilailla, kun jos molemmat olis kaikki illat kotona. Meillä ainakin kävi näin, kun itse lähdin iltakouluun esikoisen ollessa 1v9kk. Edelleen esikoinen on isin tyttö, ja mielellään lähtee miehen mukaan eri paikkoihin.
Laita toisesta korvasta sisään, ja toisesta ulos. Jos se anoppipuoli vielä asiasta mainitsee, niin kysy, että eikö se luota siihen, et sun mies osaa ja saa hoidettua pojan sillon, kun itse istut koulun penkillä. Onpa varsinainen luottamuksen osoitus (nuo kommentit ) poikapuoltaan kohtaan... :headwall:
Ryhis :wave: Täällä löytyyyks puklailija. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Jos V oikein antaumuksella vetää maitoa pullosta, niin sit 99,9% varmuudella tulee osa pihalle. Ja jos ruokapöydässä V yökkää jonkun lusikallisen jälkeen, niin sillon ei parane enää syöttää yhtään lisää, tai KAIKKI syöty ruoka tulee pihalle.
Vifi, meillä kans rymistellään joka paikassa. Ja usein se on se pää, mikä saa osumaa... Toissa päivänä V kaateli kaks isoa kupillista vettä päälleen, koirien vedet oli sit pitkin lattioita, ja mies luutun kans perässä :| Ja nyt on löytyny eteisen kenkäteline :headwall: Nooo, kengänpohja päivässä pitää lääkärin loitolla - sanontaa käytettiin jo esikoisen aikaan meillä... :ashamed:
No niin, ja sit itse asiaan. Käytiin aamulla siellä painokontrollissa. Nyt painoa oli tullu 320g kuukaudessa. Ihan jo siis hyvä nousu. Onhan se vähänlaisesti, ei mikään päätä huimaava määrä, mut noussu kuitenkin. Nyt oon siis 3 aamuna keittäny kaurapuuroa, ja ei ainakaan vielä ole tullu oireita siitä. Sovittiin terkkarin kans, et jos oireita ei tule, niin sit laajennan oma-aloitteisesti viljapuolta, ja jos kestää ainakin ohran ja rukiin, niin sit ei tarvii painokontrollia ennen vuoden ikää. Mut jos nyt oireita sit viljoista vielä saa, niin sit käytän ennen vuoden ikää ainakin kerran vaakalla. Th oli kysyny neuvolalääkäriltä, et miten se viljojen puuttuminen vaikuttaa painonnousuun, niin se oli sanonu, et yleensäkin allergisilla lapsilla painonnousu on heikompaa, ja viljat on olennainen osa ruokavaliota, niin niiden puuttuminen olis syynä sit tähän V:n pieneen painoon.
Mene ja tiedä sit. Mut pääasia on, et painoa on nyt tullu, ja tilannetta siis seurataan itse.
Tän päivän mitat oli 7700 g ja 69cm.
Jahas, neiti hakkaa tv-tason lasiovia aika lujaa, pitää lähtee hakee se sieltä pois... :heart: