Maranooka, kokeilepa jos laitat pakastepussissaesim. 4 osaan halkaistuja sipuleita vauvan sängynpäätyyn, lisäksi samaan pussiin voi laittaa pitkittäissuunnassa halkaistuja valkosipuleita. Pitää nenää auki, koko kämppä kyllä lemahtaa seuraavana aamuna, mutta hyväksi havaittu luonnonkonsti, mitä meillä käytetään edelleen myös esikoisen kans flunssan yhteydessä. Ja toinen vinkki on, että kun sitä vicksiähän ei saa laittaa alle 2v:lle, niin hiero sitä vaikka harsoon reilusti ja se sängyn lähelle. Tämäkin on käytännössä hyväksi todettu konsti =) Pikaista paranemista Hipulle!
Hyppykiikusta, meilläkin on se, ja olen pitäny Venlaa siinä, mutta tää ei yhtään ymmärrä et mikä sen idea on. Viihtyy kyllä siinä, mutta lä'hinnä katsoo mua sen näköisenä, et miks mä roikun tälleen... Esikoinen aikanaan heti hoksasi, että tässähän pystyy hyppäämällä saamaan lisää vauhtia, mutta ei Venla... :xmas: Joku kysy sitä ikärajaa siihen, niin siinä ei oo muuta rajoitusta, kun että vauvan pitää osata tukea pää itse.
Mielenkiinnolla odotan, että mitä V sanoo ½v iässä kävelytuolista (me kun omistetaan semmonenkijn turha kapistus, lahjana kun on esikoinen sen saanu... ). Esikoinen nimittäin hoksasi ihan heti senkin idean, ja viihty siinä tosi hyvin (eikä koskaan varvistanu, jos joku sitä epäilee ) mutta kun V on sen verran rauhallisempaa sorttia, niin saa nähdä, et miten käy...
Ääneen nauramisesta, Venla osaa nauraa ääneen, ja nauraakin välillä, varsinkin, jos hoitopöydällä koukistaa jalkoja mahaa vasten, niin sitten hekotellaan kyllä. Ja jos päristttää itse suulla vauvaa poskelle :heart: Maailman ihanin hekotus kuuluu!!!
Raffel, sullekin pikaista paranemista. :hug: Hoidahan itsesi kuntoon, KUNNOLLA! Lähipiirissä yksi ihminen, jolla usein kohtutulehduksia, ja ne uusii joillakin suht helposti, eikä se ole mitään kivaa, jos vähän väliä alkaa olee tulehdus päällä.
Sisu ja Venla 4kk ja 1 vko