***Kesämasut 2009 VOL.2***



Kesämasuista vauvautuneita on tällä hetkellä 91[color]


poikia[color] 44
tyttöjä[color] 47

6.4.[color]
Tiikeri83(JS)**rv29+5**1130g**37,5cm[color]

23.4.[color]
mansikka-maija ja Nea(KYS)**rv33+4**1920g**44,5cm[color]

3.5[color]
s-anttu(TYKS)**35+3**2880g**48cm[color]

4.5[color]
härkäneito(KÄT/H)**32+1**1790g**41,5cm[color]

9.5[color]
Bad Bitch ja "Paprica"(KOKS)**36+6**2635g**48cm[color]

11.5[color]
äititys ja onni**2205g**45cm[color]

18.5[color]
MM83(TAYS)**38+0**3205g**48cm[color]

20.5[color]
vanttu80(PHKS)**37+2**2745g**47,5cm[color]

22.5[color]
augustmam**38+3**3010g**49cm[color]
Mantelinkukka**39+5**3450g**49cm[color]

24.5[color]
KuanYin(TYKS)**39+3**2820g**49cm[color]

25.5[color]
kekkeri**39+1**3650g**50,5cm[color]

27.5[color]
Peppita(KAKS)**37+3**3000g**50cm[color]

28.5[color]
jeps1(KOS)**39+3**3440g**50cm[color]
Sisu ja Venla(OYS)**39+0**3060g**48cm[color]
Millu78(K-HKS)**37+0**2800g**44,5cm[color]

29.5[color]
kesämasu09 ja Aatu(KAKS)**39+2**3490g**50cm[color]

30.5[color]
halinalle81(K-SKS)**38+1**3780g**49cm[color]

1.6[color]
umayya ja Sara(PHKS)**38+0**2955g**48cm[color]
fiodetta**41+0**3950g**52cm[color]
Mammanpojat**35+6**2470g**46cm[color]

2.6[color]
cranyo ja May(JS)**3476g**48cm[color]
Vauhtis ja Alex(PHKS)**39+6**4700g**53,5cm[color]
pikkuötökkä ja Iina(OYS)**40+4**3100g**48,5cm[color]

3.6[color]
Taa ja Luka(TAYS)**40+0**4530g**51cm[color]
mönkiäinen ja Onni**4600g**51cm[color]

4.6[color]
EttiE**37+3**3055g**49cm[color]

5.6[color]
big mama88 ja Mona**40+1**3470g**50cm[color]
liljahelena(TAYS)**39+0**2990g**48cm[color]
Martsuli(TYKS)**2790g**48cm[color]

6.6[color]
Lisbet78 ja Onni(OYS)**3274g**47cm[color]
kesäihme**3770g**53cm[color]
Minttu84(EKKS)**40+2[color]

7.6[color]
RockMummy(JS)**42+3**3970g**52cm[color]

8.6[color]
Leijonaäiti-76**3330g**50cm[color]

9.6[color]
c81(KOKS)**3175g**51cm[color]
Levoton Strutsi + Ella(NKL)**4230g**52cm[color]
Ryhis ja Alisa**4210g**53cm[color]

10.6[color]
HelloShitty ja Juliet(PS)**40+6**4230g**50cm[color]
Ilmis(KOKS)**40+6**3685g**51cm[color]
Mahoton mirri ja Sanni(OYS)**3205g**51cm[color]

11.6[color]
Lissuli81 ja Aaro(K-SKS)**41+2**2780g**46cm[color]
Sophia(SKS)**41+2**3620g**52cm[color]
josema(SEKS)**39+3**3800g**50cm[color]
maare2 ja "tytsi"[color]

12.6[color]
tinni ja Konsta(TYKS)**40+2**4780g**56cm[color]
MiNiMaM(KYS)**40+6**3170g**48cm [color]

13.6[color]
Iituska83(K-HKS)**3135g**48cm[color]

14.6[color]
Pirtsi ja Ella(LKS)**40+1**3465g**51cm[color]
omppunen(TAYS)**40+4**3220g**49cm[color]

15.6[color]
Mantelilastu**4250g**53cm[color]

16.6[color]
Talvis ja Minja(SAS)**40+2**4000g**52cm[color]

17.6[color]
serafine(K-HKS)**39+1**3010g**47cm[color]
topoca ja Max(KYS)**39+6**3020g**50,5cm[color]
sunshine25**39+5**2820g**48cm[color]
Iidukka(KOS)**39+6**2379g**48cm[color]

18.6[color]
maranooka(K-SKS)**39+1**3004g*48cm[color]
Traveler ja Ava**4140g**53cm[color]
Cailin(OYS)**40+3**3885g**51cm[color]
Ninniliina ja Unna(TYKS)**3210g**49cm[color]
noppispoppis(VKS)**40+2**3390g**51cm[color]
masuha1 ja "Piskuinen"(TYKS)**3840g**49cm[color]
Raffel ja "Papsi"(TAYS)**4500g**53cm[color]

19.6[color]
Elise2(SeKs)**40+2**3980g**50cm [color]
la bebe(JS)**40+2**3485g**51cm[color]
Himpsu ja Justus(K-SKS)**3480g**50cm[color]
Phoca hispida(TAYS)**40+4**3700g**53cm[color]
naxu[color]
johanna83(KOKS)**41+0**3450g**51cm[color]
nalleperhe**3340g**51cm[color]

21.6[color]
Piku81 ja Tintti**38+1**2690g**47cm[color]

22.6[color]
MammaM80(TYKS)**40+4**3770g**52cm[color]

23.6[color]
sankofa(NKL)**41+0**3246g**48cm[color]
hömppä78 ja Jooa(KOS)**3704g**51cm[color]
Anni77**42+3**3520g**50cm[color]

24.6[color]
jadal(K-SKS)**3270g**49cm[color]
Maikkku**4050g**49,5cm[color]

25.6[color]
kleopatra84 ja Sara(KYS)**3575g**48cm[color]
Brianna ja Kerttu(KoKS)**3375g**52cm[color]
Jennynen**2660g**45cm[color]

26.6[color]
pa-mi(K-HKS)**3110g**50cm[color]
peppi80 ja Nelli(NKL)**42+2**3410g**51cm[color]
mihan ja Alina(SatKS)**41+4**3790g**50cm[color]

29.6[color]
emmy(PKKS)**40+5**3600g**50cm[color]
möhöeläin(SatKS)**40+1**3735g**50cm[color]

30.6[color]
tuokio(PS)**41+0**3670g**53cm[color]

1.7[color]
Mianna(NKL)[color]

3.7[color]
Heidi-Maria(KOS)**40+5**3570g**50cm[color]

4.7[color]
pilttiä5 ja Vihtori(JS)**5000g**53cm[color]
Mapitus(OYS)**3190g**48cm[color]

9.7[color]
Tilsa(OYS)**3870g**52cm[color]

10.7[color]
kesä-mamma[color]

12.7[color]
Szeret**42+1**4210g**51cm[color]




Edelliset pinot löytyvätä näistä linkeistä:
Kesämasut 2009 VOL.1
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1380516
[color]



Vauvanvaateliikkeet:
http://www.mielihuvitus.com/
http://www.pompox.fi/epages/Kaupat.sf
http://www.lastenmetsola.fi/epages/Kaupat.sf
http://www.peppilotta.fi/index.php
http://www.baobabbaby.com/
http://www.nettivaate.fi/
http://www.ipanalle.fi/
https://www.meandmama.fi/
http://www.ruskovilla.fi/
http://www.kenguru.fi/linkit/links.php?&cat=35&offset=0
 
HelloShitty
mun puolesta voi nimiäkin laittaa...ne jotka uskaltaa nimen sanoa. :D muut voi vaikka laittaa näin "työnimi".

se on muuten aika jännää että mä näen vieläkin (tässäkin pinossa) vaan 18.6 asti tuliketulla. :eek: |O

LS; on ihan normaalia että vauvasta tulee eritteitä. mun kolmosella oli oiekin turvonneet rinnat ja vähitellen se katos..osa tuli muistaakseni ulos ja loput vaan imeytyi pois.

Seksistä..hyvin sujuu. :D synnytyksessä ei tullu repeämiä ja muutenkin palautunu hyvin.

eipä muuta..hyvin menee. J syö ja kasvaa hyvin. meillä vasta ens viikolla neuvola niin ei mitään hajuu minkäkokoinen typy on. viimeks köytiin neuvolassa kun J oli 2vko. veikkaan että reippaasti yli 5kg ellei jopa 6. :D

HS ja Juliet huomenna 5vko.
 
Mahoton mirri lisätty :)
tästä pinosta muuten puuttuu ne ketkä ei oo tuolla odotuspuolella ollenkaan kun kopsasin sieltä kun oli tullut pari uutta lisää.. joten kertokaa mulle tiedot niin lisään kyllä :)

HS mikähän siinä sitten on että se näkyy vaan tietyllä selaimella.. inhottavaa..

pitäis kai jotain koettaa jossain vaiheessa kommentoida johonkin ja kirjotella omiakin kuulumisia.. no ehkä mä sitten kun tuo siiri on vuoden ikänen :LOL:
mulla ei ihan oikeesti riitä aika nykyään mihinkään.. vuorokaudessa on ihan liian vähän tunteja :D
 
Pitäiskö tuohon listaan lisätä työnimet ja oikeat nimet, minkä kukakin haluaa? Mulle vois sen Minnin lisätä siihen, ja kerron kyllä sit ristiäisten jälkeen oikean nimen.

:'( Tää on ihan hirveetä. Minni söi illalla normaaliin tapaan mun sylissä sohvalla, ja ihan ilman mitään ennakkovaroituksia se oksensi kaarella ylös päin, ja tietysti se oksennus levisi sen naamalle, mun syliin ja sohvalle. Mä lähdin vaihtaa vaatteita ja mies pesee Minniä, niin se oksensi uudestaan miehen syliin. Mä kiikutin sille pyyhkeen, että ei valu ne oksut pitkin poikin, niin siinä välissä vauva oksensi olohuoneen uudelle matolle... Minni oli nin yltä päältä oksennuksessa, että kylvetin sen vessan käsienpesualtaassa sillä välin, kun mies pesi sohvaa ja mattoa. Sit mentiin sänkyyn pötköttelee, et aletaan nukkumaan, niin Minni keksi, et sillä on nälkä, itki siis sitä. Kävin lämmittää 60ml maitoa, ja sen, että Minni sai sen juotua, niin se oksensi taas. Minä kippasin selälleen meidän sängyllä, et se oksennus tulee mun päälle, eikä leviä sänkyyn, ja siinäpä oltiin sit minä, ja lapsi, taas. Mulla hiukset kaikki siinä... :x Kävin 10 jälkeen illalla pikasuihkussa ja sit alettiin nukkumaan, Minnikin rauhottu, ihme kyllä. Se nukahti 22.30 suunnilleen ja heräsi 05.30!!!!!!!!!!!!!!! :eek: Ja taas tuon syötön jälkeen se oksensi... :'( Aamulla 7.30 se söi vähän, ehkä 40ml, ja pulautti, mutta pienesti. Nukkunu tosi sikeesti nyt tän päivän tähän asti, herää kyllä syömään ja on sillon virkeä, ja katselee, pysyy hereillä, ja hoitopöydällä tavanomaseen tyyliinsä potkiskelee ja hymyilee... Huolettaa vaan, et mikä sillä on, kun oksentelee tuolleen. Ja kyse ei ollu mistään pienistä pukluista, vaan ihan oksennuksista, mitä tulikin sit ihan reilusti.
 
Nyt kun esikoinen on muutaman päivän mummolassa niin on aikaa surffailla netissä ja tehdä kaikkea muutakin turhaa mihin ei tuon kaks-veen ja vauvan kanssa ei oo niin aikaa.

Eli meillä on kaikki mennyt vauvan kanssa hyvin. Suurimmaksi osaksihan tuo vieläkin vaan syö ja nukkuu ja aktiivisin aika on hereillä ollessa illalla muutaman tunnin ennen puoltayötä. Torstaina tulee kuukausi täyteen ja silloin on myös neuvola, saas nähdä miten paino on noussut. Maitoa multa ainakin tulee ylimääräistäkin ja olenkin joutunut liikoja pumppailemaan oman olon helpottamiseksi pois ja myynyt äidinmaitokeskukselle. Tosin haluisin tästä ylituotannosta eroon joten yritän välttää pumppaamista ettei tuotanto ihan villiintyisi... :eek:

Onko joku muu luovuttanut maitoa? Ja miten kauan sitä jatkoitte? Mä oon myös miettinyt että saakohan oma vauva tarpeeksi tai oikeassa suhteessa etu/takamaitoa kun yleensähän elimistö reagoi vauvan tarpeisiin ja tissit tuottaa sitä juuri oikeassa suhteessa..

Cailin ja vaavi 3 viikkoa ja 5 päivää
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilttiä5:
SISU
josko ihan oksutauti pienellä ? :(
En tiedä. Soitin tk:een, ja sh anto luvan seurailla kotona. Nyt siis maito pysyny sisällä, mut jos vielä oksentaa kerrankin, niin kiikutan sen kyllä näytille, vaikka olikin kuinka virkku tahansa. Sydän syrjällään huolesta... :'(
 
Sisu Ootko kysellyt onko noroa taas liikkeellä? Muistelen vaan että siitä taas jossain vaiheessa puhuttiin ja saattaa aiheuttaa elimistön kuivumisen nopeastikin joten pienet lapset kannattaa viedä lääkäriin nopeasti. Toivottavasti ei kuitenkaan olisi mitään sellasta vaan menisi nopeasti ohi!
 
Joku muukin mainitsi kyseisestä vaivasta, että vuorokaudessa on liian vähän tunteja =) Nää päivät kyl hujahtaa hurjan nopeesti. Vasta oltiin sairaalassa ja ihmeteltiin miehen kanssa tuota kääröä, esikoistamme :) Nyt neiti on jo perjantaina kk:n ikäinen ja huh huh.. Eihän tässä perässä pysy :D

Seksiä ei vielä täällä olla päästy kokeilemaan. Jälkivuotoa tiputtelee vielä välillä... Ärsyttävää tuollainen tiputtelu... Minulle jouduttiin tekemään synnytyksessä episiotomia. Onko kellään tietoa/kokemusta kuinka pian uskaltaa ryhtyä petipuuhiin? Ettei vaan repee tai mitään :ashamed: Hui, ku pelottaa... Tekis vaan jo niin kovasti mieli, jos tuo vuotokin alkaa tuosta loppumaan... Vai pitäisikö odottaa jälkitarkastukseen asti? Mulla vasta elokuun lopulla... :(

Meillä oli eilinen päivä vähän itkuinen. Kakka ei meinannut tulla millään... Loppujen lopuksi illalla kymmenen ja yhdentoista välillä ehti vääntää kolmet kakat ja päästiin rauhallisille yöunille. Onneksi se paha olo meni sitten ohi. On se vaan niin sydäntäsärkevää, kun tuollainen pieni itkee, eikä pysty parantamaan oloa... Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin :heart:

Meillä on ristiäiset vasta elokuun lopulla... Nimeä mietitty kovasti. Ihan jokin tavallinen nimi tytölle.. Yksi on kyllä jo niinku melkein lyöty lukkoon, mutta olis kiva kuulla jotain hyviä ehdotuksia... Olisiko kellään? :D

Reagoiko teidän vauvat heti, jos olette päivän jossain liikekannalla/vieraissa? Me ollaan käyty muutaman kerran mummolassa ja heti on seuraavana yönä kuulunut hirveästi ähräystä häkkisängyn suunnalta :) Neiti ilmeisesti ainakin meillä reagoi heti uusiin asioihin. En oo sit hirveesti vielä liikuskellut missään muualla kuin vaunulenkeillä.

D-vitamiinitipoista.. Annatteko jo ihan päivittäin? Onko tullut mahavaivoja? Oletteko päässeet jo pidemmälle kuin yhteen tippaan? :) Harmittaa niin aiheuttaa vatsanväänteitä pienelle.. Joiltain olen kuullut, että ovat aloittaneet tipat vasta 2 kk:n iässä ja jollekin lääkäri oli sanonut, että vaikka vasta 3 kk:n iässä... Olisihan niitä tietty hyvä varmaan antaa jo ihan joka päivä ahkerasti.. Ei kait niitä muuten opastettaisi antamaan 2 vkosta eteenpäin...

Nyt etsimään hyviä vinkkejä ristiäiskutsukortteihin. Jos vaikka saisi aikaiseksi askarreltua jotain ;)

sunshine ja typy 3vkoa 5 pv
 
umayya: listaan voipi lisäillä, että poikamme syntyi juhannusaattona 19.6, 3450g ja 51cm. synnäri oli Koks ja rv:t 41+0.

lukemassa käyn tämänkin pinon jutut, mut jotenkin ei saa ite aikaseks kirjotettua.. mutta täälläkin yks osa-aika-imettäjä ja varmaan suurin osa tulee pullosta :wave:
 
Sisu, toivotaan että olisi ohimenevää! Tuli mieleen, että meillä esikoinen oksensi myös vauvana ihan kaaressa tuttelit pois (ne muutamat kerrat kun sitä tarjottiin). Rintamaidosta ei reagoinut näin ikinä ja syy selvisi sitten vasta kiinteiden aloittamisen yhteydessä: eli pienellä oli maitoallergia ja reagoi siksi niin voimakkasti nimenomaan maitopohjaisiin korvikkeisiin. Kannattaa pienen nesteensaantia seurailla kyllä huolella.. :hug:

Me käytiin tänään neuvolassa. On se kyllä ihan turha paikka.. :snotty: Ikinä en ole oikein noiden lastenneuvoloiden toimintaa oikein kokenut tarvitsevani. Tosin kakkosella oli vauva-aikaan terkkarina ("nuoruusajalta" ) tuttu neuvolansetä, jonka kanssa oli mukava asioida kun tuli oikeastikin vaihdettua kuulumisia neuvolakäynnillä. Silloin sai aitoa myötätuntoa mm. vauvan uniongelmiin (eikä vain mitään kliseisiä neuvoja, joita löytyy kyllä netistäkin pilvin pimein).

No, olihan se kiva nähdä miten hyvin hippu on kasvanut. Syntymäpainoon oli jo tullut melkein 1,5kg lisää vajaassa kk:ssa ja pituutta nelisen senttiä. :) Eli mitat nyt ovat n. 4,4kg & 52,5cm. Pipo oli muistaakseni 36cm luokkaa. Neuvolan täti kommentoi vähän hassusti tuota painon nousua, että "ei vielä ole syytä huoleen, vaikka painoa onkin tullut noin paljon!". Ei kai kukaan ihan oikeasti ajattele, että pienelle vauvalle voisi tulla paino-ongelmia pelkkää tissimaitoa syömällä! |O Aion kyllä pienelle vauvalleni rintamaitoa syöttää jatkossakin aina kun hän on nälkäisen/janoisen oloinen. Sitten kun neiti syö jo muutakin, voi tilannetta miettiä uusiksi mutta vielä ei todellakaan ole säännöstelyn paikka moneen kuukauteen!

*Taidan olla hiukan helposti ärsyyntyvää tyyppiä näin univelkaisena.. En kyllä oikeasti rähjää yhtään ihmisten ilmoilla, miehelle ja muksuille vain välillä pikkuisen saatan murahdella.* ;)

:wave:
 
Sisu Hyvä juttu että nyt pysyy pienellä maito sisällät =)

Sunshine Mä aloin tytölle antaa d-vitamiinitippoja vasta olikohan viime viikolla ( 4 viikon iässä ), ja ei olla vielä päästy yhtä tippaa pidemmälle :snotty: Jo se yksi tippa aiheuttaa jonkin verran ilmavaivoja, joten päätin todella lisätä rauhallisemmassa tahdissa annostusta. Vaikka sitten viikon verran annan 1 tippa, 2 tippaa, jne... Pojilla olen reippaasti jättänyt pois jos on kovasti huudattanut ja antanut sitten myöhemmällä iällä kun vastakin on kestänyt paremmin :ashamed:

Minäkin ottaisin mielelläni toisen nimen ehdotuksia vastaan. Tytöstä siis tulee Ella mutta mikä toiseksi nimeksi? Kaikilla pojilla toinen nimi loppuu -ri :whistle:

Ls ja Ella-neiti 5 vko:a :heart:

Kuka vois kellot seisauttaa ja ajan pysäyttää??? :eek:
 
Ella on ihana nimi :heart: Mekin mietittiin sitä toisena vaihtoehtona, mutta nyt on vielä se ensimmäinen pitänyt pintansa :) Tuli mieleen vaan Inkeri ja Esteri, ku laitoit et -ri loppuinen :) Entä Ilona? Ella Ilona...? Hmmm..? Vai pitäiskö olla jotain r:ää tai jotain?

Musta on tosi outoo, ku meidän neiti ei yleensä päiväsaikaan nuku kerralla kovin pitkiä unia, paitsi vaunuissa. Nyt on nukkunut jo kolmisen tuntia, ni enhän mä meinaa osata olla :D Toivottavasti kohta heräis, ni päästäis vannattelemaan.

mä oon yrittänyt tänään ettiä hyviä vinkkejä ristiäiskutsukortteihin... jos vaikka osais askarrella jotain itse :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sunshine25:
joko te ootte ottanut vauvan mukaan kauppareissuille? mä meinasin huomenna kokeilla mitä siitä tulee :snotty: ku ei ikinä tiiä, millon sille neidille tulee nälkä :D
Heti parin päivän iässä mentiin meidän tyttöporukalla (nämä isommat tytöt olivat myös mukana) shoppailemaan. :D Minä en vain ole viitsinyt helteellä jättää pientä kotiin, kun pullosta ei syö ollenkaan ja maitohanat kulkee minun mukana. :whistle:

Kätevästi sen vauvan saa syötettyä vaikka parkkiksella tai kahvilan nurkassa. :)


Täällä on kiva tilanne päällä. Vesi on jostain syystä mennyt poikki jo iltapäivällä. Joku väliaikainen (palovesiposti? ) on kyllä laitettu päälle, mutta lämmin vesi on ihan ruskeaa. :$ En oikein tiedä, uskaltaako tuota kylmääkään vettä juoda..
 
sunshine mä laitoin ristiäiskortteihin vauvan jalan kuvan + koristeita... sormiväreillä saa mukavasti tehtyä, lähtee saippual pois. töpöttää meikkisienen kans ni ei tuu liikaa väriä. :) ja on pysyvä muisto vauva-ajasta.

vauva 4vko :heart:
 
Minakin vihdoin paasen koneelle. Nopeasti on mennyt nama ensimmaiset kolmisen viikkoa. Toistaiseksi tissi on riittanyt, mutta joudun kayttamaan rintakumia kun rassukka ei saa muuten otetta tissista. Nannit on onneksi parantuneet (oli yhta h*******a ekat viikot) :snotty: Ilmavaivoista taalla karsitaan. En tieda mita tekisin. Itku tulee ittellakin kun toinen ahisee ja punnertaa naama punaisena ja lopulta tulee itku. Sellanen toivoton itku, joka saa itsellekkin kyynelet silmiin ja mitaan et voi tehda :'( Olen yrittanyt tippoja ilmavivoihin, mutta niista ei ole apua. Yritetty on myos syoda mahdollisimman "puhtaasti" etten itse aiheuttais niita vaivoja ja mikaan ei auta. Onneksi suht hyvin kuitenkin nukkuu. Toivon hartaasti etta kyseessa olisi vaan alkukankeutta eika olisi koliikkia :(

Teille jotka taistelette imetys ongelmien kanssa. Viitatkaa kintaalla muitten sanomisille (aina loytyy naita jotka luulevat tietavansa paremmin). Jos imetys ei onnistu niin ei onnistu ja silla siisti, kaupan hyllyt on taynna maitoa. Tama vauva aika on muutenkin niin lyhyt ja hammentava, etta alkaa tuhlatko energiaanne tuon asian kanssa murehtimiseen. Ette anna vauvallenne yhtaan huonompaa alkua kuin kukaan muukaan meista. Tarkeinta on kuitenkin, etta vauva saa ruokaa ja rakkautta. Anteeksi paasaaminen, mutta taalla oli kanssa kauhea painostus jo ennen synnytysta rintaruokinnasta ja mina kauhulla odotin etta jos ei onnistukkaan.

Mutta nyt taytyy taas menna, kutsu kay. Iso :hug: kaikille ongelmien kanssa painiskeleville. Jokainen on kuitenkin paras aiti omalle lapselleen, nain mina yritan ajatella toivottomimpina hetkina.

Traveler & Nyytti 3 vko
 
Taa
Huomenta!

Kaapo veti viime yön ihan sekaseksi. Yleensä ollaan puolilta öin syöty ja sitä on seurannut sitten 4-5 tunnin unet. Nytpä vauva päätti nukkua yhteen asti, valvoa tunnin ja herätä senkin jälkeen parin tunnin välein. Nyt mä oon ihan pihalla maailmamenosta, kun unet on jääny vajaiksi. Ehkä mä saisin pienen päikkärit nukkua.

Anoppi on huomenna tulossa kylään. Mä yritän ihan henkisesti valmistautua siihen päivään. Täytyy todellakin löytää se sisäinen zen-tila :LOL: Anoppi kun on hieman... hmm.. raskas ihminen. Siis henkisesti. Lähettäkää mulle pitkää pinnaa ja teippiä suun eteen, että edes jonkinlainen perhesopu säilyis sen vierailunkin jälkeen.

Taa ja Kaapo 6vkoa :heart:
 

Yhteistyössä