:wave: Huomenta! Joo-o, kyllä meillä näköjään alkaa tämä elo vakiintua. V herää aamulla tuossa 7.30aikoihin, ja sit noustaan ylös. Syödään maissia (+ tänään laitan siihen lisäksi vähän porkkanaa ) ihan tolokku annos 10 aikaan, ja sit ulos nukkumaan. Venla on nukkunu tällä viikolla ihan hyvin ulkona tuohon aikaan, eilenkin heräsi puoli 2 vasta, eli reipas 3h nukku! =) Iltapäivä on sit vähän säätämistä vielä, yhdet pidemmät unet tai 2 x 20min tirsat. Riippuu päivästä, ja et miten pitkään on nukkunu ulkona.
Maissivelliä on nyt annettu pikkuhiljaa maanantai-illasta lähtien. Eilen sit annoin pelkkää velliä ensin, sitä meni 100ml ja sit perään maitoa lisäksi 80ml...
No, nukuttikin se sit vauvaa yön läpi.
Ryhis, meillä on kans Gracon telakallinen istuin, vm 08. Ei se mitenkään erityisen pystyyn jää, ja vaikka Venla nukkuukin autossa liki aina, niin ei sillä mitenkään pää retkota pahasti siinä. Mut mä luulen, et siihen vaikuttaa myös auton malli, koska eihän niissäkään penkit ole standardikorkeudella, tai ainakin siskon autossa on paaaaljon matalammalla penkit kun meillä. Ja taas isän autossa korkeemmalla... Niin riippuu varmaan siitäkin, et miten se jalusta sinne asettuu. Mä oon kyllä huomannu kans tuon, et se telakallinen istuin on paljon raskaampi kantaa, kun semmonen, mikä ei tule telakkaan kiinni autossa (esikoisella oli semmonen ihan karvalakkimalli aikanaan ). Epäilin tuota sillon jo kun ostettiin tuo penkki, mut mies vaan sano, et höpö höpö, hyvä se on :kieh: No, onhan se hyvä, mut en mä jaksa kohta Venlaa kantaa siinä mihinkään.
Meilläkin muuten harrastetaan tuota, et V nostetaan
kaukalossa kauppakärryihin. Meillä toisinaan mennään jopa 3 kärryjen voimalla, kun tietysti esikoisella pitää olla omat pikkukärryt!!
Näkee, et missä tää perhe liikkuu...
Ja
kuola valuu täälläkin. Auta armias, jos Venlan laittaa esim. kättä vasten massulleen, niin jo jojot kohta roikkuu suusta. Mut ei vielä onneksi nin paljon tule, et paitojansa kastelis.
Repsahti. :ashamed: Että pitää ihmisluonnon olla heikko. Tylyintä tässä on, että mies ei edes tiedä tätä, vaan SALAA olen käyny röökillä. :ashamed: :xmas:
Että voi olla alentavaa...
Mitä vaippoja kertisten käyttäjät käytätte? Meillä on vielä Pampersin 2 koko, nyt ostin active fit midi 3 paketillisen, niitä on pari näytevaippaa kokeiltu ja hyvin istuu. Sisko tulee ens viikolla käymään, ja nyysin siltä muutaman 3koon ekovaipan, ja kokeilen niitä nyt uudestaan. Kun ne 2koon systeemit ei kerta kaikkiaan istunu Venlalle, niin en ole sit niitä ostanu enää.
Joo, alkaa hermostua tuo pikkuneiti tuossa lattialla, :wave:
Sisu ja Venla n. 3.5kk :heart: