Sisu toi on maistellut näitä kaupan sosepurkkeja,perunaporkkana sosetta,maissia jne ja joitakin hedelmäsoseita =)
Sen lemppari on banaani-persikkasose,se onkin niin makeaa
Sen lemppari on banaani-persikkasose,se onkin niin makeaa
Kyllä periaatteessa uskaltaisin viedä ihan tavalliseen halliin. Lastenaltaaseen kylläkin. Sain ystävältä käyttökelpoisen vinkin käydä hallissa vauvauintien jälkeen, jolloin vesi on vielä lämmintä ja vesi vauvauintia ennen vaihdettukin. Näinä tiettyinä aamuina sitten tehdään täsmäisku-uinteja hipun kera.Alkuperäinen kirjoittaja pilttiä5:Viettekö oikeasti vauvanne tavalliseen uimahalliin
Siis ei vauvauintiin ,vaan sinne muiden sekaan?
oonko mä ihan väärässä kun oon lukenu/kuullut että alle vuoden ikäistä ei pitäisi viedä uimahallin vesiin jos siellä ei ole vauvauintia. Vauvauintiinhan vaihdetaan se vesi ja on näin puhdasta,
ja lämmintä, se 32 asteista pitäis olla...?
Piltti ja Vihtori 2kk 3pv
aa, okei =) mietin vaan että jos totuttais vähän et ihan tippa(?) muussattua pottua sekotettuna tähä maitoon, et jotai puoli lusikallista antais muutamana päivänä.. Neuvolassa sano että vähitellen saap alotella ku 3kk lähenee.. ehkä mä ootan viel sen pari viikkoa =)Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Mä sinuna odottaisin kuitenkin vielä,kun saattaa teidän vauvalla olla tiheän imun kausi meneillään =)Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:jokohan tälle uskaltais antaa maissi tms sosetta ku maitoo vetelee 160-180ml parin tunnin välein päivällä..? 2kk 2 viikkoa ikää.. vellejä ei kannata kuulemma neuvolan mukaan antaaku mahavaivoja ollu et kun ne maitopohjaisia nii voi pahentua masuvaivat
Meillä aloitetiin 3,5 kk iässä soseiden maistelu,Vanessa siis aloitti
*tuulettaa* NIIN MEILLÄKIN!! Täällä nyt kans nukuttu päiväunia kohta 2h putkeen ja ulkona, ei liikkuvissa vaunuissa. Mä olen saanu pyykätä ja tiskata ihan rauhassa :heart: Jospa tää kääntyis voitoksi tästä!Alkuperäinen kirjoittaja Ryhis:Mä manasin ja kiukkusin teille niistä neidin päiväunista,ni arvatkaa mitä!???meillä neiti on nukkunut jo kaks päivää 2-3h unia päivisin ja iltaitkut on historiaa...koputan varalta puuta :headwall: unet on sikeämpiäkin mitä ennen,kun jouduin koko ajan ravaamaan tuttia laittaan suuhun...nytkään ei heränny,vaik roska-auto tyhjensi kerrostalon roskikset kamalasti paukutellen,vaikka ennen heräs melkein ohi ajavien autojenkin ääneen...en voi muuta kuin kiittää vyöhyketerapiaa tästä...kolme kertaa riitti muutokseen...
terkuin :ryhis ja Alisa ylihuomenna 3kk
Meillä on kanssa aika vahvatahtoinen ja kärsimätön poika. Ja meille kans kätilö sanoi, et taitaa olla tullu äitiinsä kun on niin kiukkuinen . Pääosin kaikki siis sujuu hyvin, syö ja nukkuu ja päivärytmi on tosiAlkuperäinen kirjoittaja mönkiäinen:Mulle sanottiin jo synnärillä, että kylläpä on pojalle kovasti luonnetta enkä sitä silloin oikein tajunnut, mutta nyt alkaa vähitellen hahmottumaan. Ääntä kaverista lähtee kuin pienestä pitäjästä oli kyse ilosta tai kiukusta. Ja monta kertaa käykin niin, että ilosta "kiljuminen" vaihtuu kiukku-kiljumiseksi ihan lennosta, on siinä äiti ja isä helisemässä aina aika ajoin. Hyvin harvoin Herra herää iloisena vaan huutaa suoraa huutoa ennen kuin silmänsä avaa eli aamut ovat aivan helvetillisen ihania. Sitten kun ollaan syöty ja vaihdettu päivävaatteet niin alkaa elämä voittamaan sekä äidillä että pojalla.
Olen vain huomannut että pienimmätkin poikkeamisest päivittäisestä rutiinista aiheuttaa ihan mielenkiintoisia iltoja, haastetta riittää. Mieskin on ollut ihmeissään eikä aina oikein tajua, että missä mennään. Ei sillä, en tajua minäkään, mutta kun on tottunut päivisin temuamaan tuon pojan kanssa niin tietää jo, että siinä missä niitä kohtauksia tulee niin niitä myös menee. Mitään takuuvarmaan keinoa ei ole vaan on aina sävellettävä tilanteen mukaan pojan rauhoittamiseksi. Pelottaa jo hiukan etukäteen huominen muskari, kun voin vain kuvitella mitä ilta tuo tullessaan...
Te keillä on ollut tai on samantyyppisiä vauvoja, antakaa ihmeessä vinkkejä kuinka toimia tällaisen Suuren Persoonan kanssa???
Kiva, että teillä on alkanut jo helpottaa.. jospa se meilläkin joskus... Tänään kyllä nukkui yli 2h aamupäivän päikkärit, mut keinussa. Toki olen itse tuolloin vapaa tekemään kotihommia ym. mut sais neiti oppia nukkuun päikkärinsä sängyssä/vaunuissakin - olisi nuo mahd. reissut hiukkasen helpompia silloin.. ja eihän neiti ikuisuutta voi keinussakaan nukkua.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:*tuulettaa* NIIN MEILLÄKIN!! Täällä nyt kans nukuttu päiväunia kohta 2h putkeen ja ulkona, ei liikkuvissa vaunuissa. Mä olen saanu pyykätä ja tiskata ihan rauhassa :heart: Jospa tää kääntyis voitoksi tästä!Alkuperäinen kirjoittaja Ryhis:Mä manasin ja kiukkusin teille niistä neidin päiväunista,ni arvatkaa mitä!???meillä neiti on nukkunut jo kaks päivää 2-3h unia päivisin ja iltaitkut on historiaa...koputan varalta puuta :headwall: unet on sikeämpiäkin mitä ennen,kun jouduin koko ajan ravaamaan tuttia laittaan suuhun...nytkään ei heränny,vaik roska-auto tyhjensi kerrostalon roskikset kamalasti paukutellen,vaikka ennen heräs melkein ohi ajavien autojenkin ääneen...en voi muuta kuin kiittää vyöhyketerapiaa tästä...kolme kertaa riitti muutokseen...
terkuin :ryhis ja Alisa ylihuomenna 3kk