:kieh: Pessimisti ei pety, niinhän se oli???
Venla heräsi tänä aamuna 8 aikaan, söi maitoa vähän, ja sit alko syömään maissisosetta n. klo 9.45, söi about 3tl verran sitä, ja joi päälle 80ml maitoa, nukahti, ja NUKKU VAUNUISSA 3h!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eka mä valitan täällä, et kun toi ei nuku, ja sit kun se nukkuu, niin tää ravaa katsomassa vähän väliä vaunujen luona, et miksei se jo kitise :headwall:
A ) Olenko mä pitäny tuota lasta NÄLÄSSÄ, ja se ei ole siksi nukkunu kunnollisia päikkäreitä?
B ) Olenko mä pukenu sitä liikaa sinne vaunuihin? Ja niin, ettei totuus unohtuisi, voi tietysti olla, että huomenna nukutaan sit about 100 x 10min pätkiä. Mutta kun nyt on menny jo 3 iltaakin ilman itkuja!!
Voisko tää alkaa helpottaa tästä? Että itkut jäis vähemmälle, ja rytmi löytyis päiviksi?
BB, mitä makuja Vanessa syö jo? Meillä mennään vielä maissilla ja ruusunmarjalla, en vielä ole antanu perunaa. Ja nytpä mietinkin tässä, et pitäisköhän antaa porkkanaa sen maissin joukossa ens viikolla, ja vasta sit sotkea perunaa siihen joukkoon? Kun ei se pelkkä pottu oikein maistu millekään, ja ainakin esikoiselle peruna-porkkana upposi paremmin kun pelkkä peruna...
Pirtsi, mulla oli ekat menkat semmoset niukat ja lyhyet, ja sit oli lyhyt kierto ( mut normaaliksi laskettava kuitenkin ) välissä ja alko ne "oikeat ja kunnolliset" megamenkat. Eli kuulostaa tuo sun vuotomäärä ihan tavalliselle.
Brianna, toisesta korvasta sisään, ja toisesta ulos.
Vaikkakin olen kyllä sitä mieltä, että ihmiset kuvittelee imettämisen olevan julkinen puheenaihe, ja et imettävä äiti haluaa keskustella kaikkien (jopa naapurinsedän tai kaupankassan ) kans siitä... Ja että KAIKKIEN ohjeet otetaan innolla vastaan, ja ettei äidillä ole omaa järkeä ollenkaan.
Sisu ja Venla 3kk :heart: