mua v*tuttaa,eihän ole aina pakko olla hyvä ja jaksava äiti???mulla alkaa oleen hermo pinnassa näitten Alisan päivä unten kans...se ei nuku...ei perkele,kuin 10-30min...yöt menee hyvin,en niitä moiti lainkaan,mut nää päivät...mä en saa MITÄÄN tehtyä,kun jos neiti on hereillä(eli koko ajan)niin se haluaa olla vaan sylissä...ja vain mun sylissä...ja tietäähän sen,että kun piväunet on mitä on,niin neitihän on kuin perseelle ammuttu karhu koko ajan,itkee vaan,ei mikään passaa...nyt vyöhyketerapiassa kaks kertaa käyty,ei ole ollut tänään ainakaan apua...Tutteli omneon lopetin 11/2 vrk päästä,tytöllä maha oikein möyrys,ja kakka muuttu taas vihreeksi,ja huusi,huusi,huusi......miehestä ei ole apua,sillä ei hermo kestä vauvan itkua kauaa,alkaa äyskiä kaikille,ni haen neitin pois siltä...viime to kävin koko päivän reissun ilman lapsia ikeassa,ukko ei ollut oikein rentoutunut sen jälkeen(siis oli lasten kans kotona).nyt pitäs uus keikka käydä ikeassa,ja mies jo ilmoitti et viet pienimmän ainakin hoitoon sillon...juu,ilomielin...en ois jättänytkään sille...Oikeesti mä en tiedä enää et kumpi on pahempaa,et lapsi valvoo yöt,vai et valvoo päivät...kummastakin nyt kokemusta...esikoinen nukku aina 3-5h päikkäreitä,öisin heräili jatkuvasti...mut onneksi kun aina yön jäljiltä on itse levännyt niin jaksaa taas tuota showta,enkä vaihtais nuita pienokaisiani mihinkään :heart:
Kävin tänään tatska liikkeessä...haukku mun tatskan (tytön nimen)lyttyyn,sanoi et kirjaimet liian lähellä toisiaan,tulevaisuudessa mustaa viivaa vaan esittää...juu,kiitos vaan...no ,nyt sit lähipäivinä menen laseriin sinne ja ne poistaa tatskan ja laitatan sit lokakuun lopulla niskaan tyttöjen nimet...ja jos kovin rohkea olen niin laitan kyllä lävistyksenki...mulla meni kaikki lävärit umpeen kesäkuussa,kun poistivat ne keisarinleikk.ajaksi,enkä saanu yli viikkoon uusia koruja tilalle(pudotin lavuaariin sairaalassa pallukat koruista)...mut katsotaan kuinka hurjalla tuulella olen
Mut nyt lehden kimppuun sänkyyn,katson huomenna BB:n...Sampo muuten voittaa BB:n*veikkaa hän*
Terkuin:ei niin hyvä äiti tänään eli Ryhis ja Alisa(en viikolla 3kk,luulis koliikin ainakin loppuvan...)