Täällähän oli tullu jo uus pino sillä välin, ku olin pois! Ei meinannu löytyä..
Käväsin siis äiteen luona viikonloppuna ja sisko pyys vielä jäämään pariksi päivää. Eihän mulla täällä mitään tekemistä ois ollukaan, ku tytöt lomalla isän luona. Siin ä sitte saatiin mahoista ja vauvoista porista oikeen kunnolla!
Kotiuduin siis eilen ja ajattelin tieten, et meen lätkämatsiin ku hyvä sauma on.. Noh, eihän siitä enää tuu mitään.. Taitaa jäädä mulla pleijaripelit radion varaan. En osaa vaan istua ja olla hiljaa ni sit käy kipiää, vaikka mä kuinka yritin hillitä.
Eli nyt on varmaan mun osalta hallit käyty, ainaki toistaseksi. Illan sit supiteli enemmän tai vähemmän säännöllisesti.. :ashamed:
Seksi Mitä se on...? Ottasin, jos saisin..
Iho Ei kyllä minkäänlaisia ongelmia. Siis kuivaa, mut rasvaus auttaa. Ja aina ollu sellanen.
Hiukset Mäki oon pari kertaa odotuksen aikana värjänny, kukaan ei oo kieltänykään. Mut ei se väri tosiaan jää niin hyvin hiuksiin.. Ja taas ois sen näkönen pää, et tarpeeseen tulis. En tiiä, vieläkö uskaltasin..?
Paino Ei oo tullu ku nyt vasta kahdella viimesellä kerralla lisää ja täti meinas et ois vaan turvotusta, ksoka tulee niin paljo per viikko. Viimeks viikossa tuli kilo. Varrettomista sukistaki jää jäljet nilkkaan..
Tosissaan alan jo sit jännittään sitä raskausmyrkytystä. Yleensähän se puhkeaa joskus 30 viikoilla, mut jos se nyt sitä jo alottelis. Toivottavasti ei, on tässä ollu ihan tarpeeski ilman tuotaki..
Mulla on rehellisesti just samanlainen masu, ku
BV:llä! Kuvaa en saa oikeesti tänne, kamera mulla on mut kaikki piuhat puuttuu. En saa niitä siirrettyä koneelle.. Jos joku kaveri joskus jeesaa, ni laitan sit!
Mullhan siis oli jo löhdössä kovastiki ylipainoa, varmaan melkeen 20 kiloa. Et ei harmita ollenkaan, et tämä ei oo tuonu toistaseksi tämän enempää kiloja.. Ja multa ne lähteneetki on pois, ei Turolta!
Mä täällä källäilen sunnuntaihin asti yksin ja mietin ,et mille alkais.. :snotty:
Lisbet ja Turo 27+1 ( aika paljo jo!)