kauheesti taas tekstiä tullu..
hiustenvärjäämisestä: mä oon kyllä värjänny jo muutaman kerran tän raskauden aikana eikä kukaan oo sanonu etteikö sais tehdä sitä, mulla vaan ei tahdo toi tyvi värjääntyä toivotulla tavalla vaan jää aina vähän kellertäväks, noh onneks on hopea shamppoo...
sairaslomista tais olla jo viimekuun pinossa juttua mutta en sinne kerenny kirjottelemaan, mä siis olen nyt ihan äippäloman alkuun saikulla vaikka ei oo pahemmin supistellu eikä vuotoakaan enää ollu, mutta ei lääkäri vaan enää antanu lupaa työntekoon.. nyt sitten luulis ainakin olevan aikaa valmistella kämppä vauvalle valmiiks
hah, ku sais vaa jotain aikaseks..
mulla myös pukkaa noita näppylöitä ihan kivasti vaikka normaalisti mulla on ihan "hyvä" iho.. ja koko kroppa tuntuu tosi kuivalle, ostin apteekista sellasta rasvasempaa rasvaa kun myyjä suositteli että saisin kunnolla kosteutettua mutta ei tuo kyllä mitään maailman parasta oo ja on tosi tahmanen olo sitte rasvauksen jälkeen, pitänee kokeilla jotain öljyisempää...
sheivaamisesta: tunnustan olevani jotenkin niin laiska että nyt on kintut viimeaikoina saaneet rehottaa ihan vapaasti, ja myöskin tuo bikiniraja on jokseenkin kadonnut.. mutta kun ei seksiä saa harrastaa nii jotenki tuntuu että ei sitten edes viitsi... mutta kyllä tässä taas joku päivä
kateellinen olen niille jotka seksiä saa harrastella, mä kun olen marraskuusta asti ollut kiellossa.. ei ole helppoo ei..
kelalle lippuset ja lappuset viety ja päätös tuli seuraavana päiväna ja nyt sitten sitä pakkausta tässä odotellaan..
kuinka monella meistä osuu myös oma syntymäpäivä kesäkuulle?? mulla itelläni 28.6..
ja sellastahan mulla vielä että kun nomaalisti on neuvola-lääkäri aika joskus rv 26-28 aikaan, niin mulle ei viimeeksi neuvolassa varattu aikaa ollenkaan läkärille, terkkari sanoi vaan että kun kerran sairaalassa käyt neljän viikon välein niin ei tarvii, mutta kun ei ne siellä sairaalassa sitten kuitenkaa tehneet viimeeks sisätutkimusta ollenkaan ja kuitenkin haluisin tietää että kaikki myös sieltä osin kunnossa.. pitää varmaan soitella joku päivä sinne neuvolaan ja kysellä vähän...
huh huh, tulipa paljon teksiä... jospa sitä kirjottelis useemmin niin ei sitten olis kerralla tällästä määrää mielessä
m-m 26+2, niin ne viikot vierii