:saint: Nonni, luovareita vaillle autokaupat tehty. Volvo V 70, 2.4 turbo automaattilaatikolla, valkoinen, siisti ulkoa ja sisältä. Semmosella olis tarkoitus kurvailla seuraavat vuodet. Mä vaan en uskalla lähtee sillä yksin kauppaan, kun en saa sitä parkkiin, kun se on niin jumalattoman iso :ashamed:
Potkut tuntuu täällä välillä kovempaa, välillä hiljempaa. Tänä aamuna ja viime yönä on tosin Minni myllänny niin, että koko maha heiluu puolelta toiselle :heart: ja kohdunsuulle potkitaan edelleen, eli ei ainakaan vielä kääntyny, vaikka tuntu yöllä sille, että olisko kääntyny, tai sit vauva meni 360 astetta ympäri :xmas: On toki hiljaisempiakin aikoja, ettei tunnu juuri mitään pitkään aikaan, mutta yleensä kahvin tai makean mehun juonti saa liikettä aikaan sen verran, ettei tarvii huolestua murusen voinnista.
Sit sheivailukysymys. :ashamed: Onko muita, joilla olis jääny bikinirajat ja osin muutkin karvat sheivaamatta mahankasvun myötä?? Vai olenko ainut, jonka tietyt ruumiinosat on päässy metsittymään? :xmas: Kun mä en yksinkertaisesti TAIVU höyläämään enää... Nolottaa myöntää, mut mun koivet mahtaa muistuttaa lähinnä apinan jalkoja...
Supistuksille ei löytyny syytä sit ainakaan streptokokkinäytteestä, se oli puhdas. No, pitänee vaan levähdellä, ja ottaa rennosti, kun ei levossa niin paljon supistele. Ens viikolla onkin sit jo lääkärineuvola-aika, siellä varmaan sit kokeillaan taas kohdunsuun tilannetta. Jospa se ei kovin rupeis aukee ennen aikojaan.
Nyt pitää lähtee pötköttelee, alkaa päässä ja mahassa tuntua...
Sisu ja Minni 26+4 :heart: