heips!
hyvää alkanutta maaliskuuta kaikille! ja kiitos
BV:lle uudesta pinosta :flower:
seksistä voisin kai sen verran turista että molempien poikien odotusaikana mulla on halut ollut ihab nollassa ja synnytyksenkin jälkeen on kestänyt kauan ennenkuin on palanneet, onneks on ihana mies joka jaksaa odottaa, kun muistais aina vaan siitä kiittää :ashamed: on se varmaan vaikeaa kun halut ei kohtaa..
tällä kertaa haluja on aika lailla, asennot alkaa vaan olla hankalia kun masu on tiellä vähän joka lailla, ja sitten kun olen ollut kipeänä niin paljon niin ei ole oikein jaksanut, mut haluja olis kyllä ihan koko ajan :snotty:
takki mulla on varmaan taas miehen varastoista kun en mä raaski ostaa odotusta varten omaa takkia, talvitakki mulla menee niin kauan kuin pakkasia riittää ja mieheltä sitten pöllin sellasen karvatakin, ei se niin hieno oo mutta mukava ja välä ja lämmin päällä..
vitsi kun tulis jo se
kelan päätös ja paketti postiin niin pääsis hypistelemään ja järkkäämään tavaroita, odotan tuonne viikolle 30 kyllä ennenkuin alan sen enempää vauvaa varten laitella mutta odottavan aika on pitkä..
jossain vaiheessa joku mainitsi
synnytystoiveista mulla on vain se muutama toive; ettei alkais päänsärky, pisteiden näkeminen ja valkuainen pissassa lisääntymään niin kuin kahdessa aiemmassa, ja se että pääsisin kotoa lähtemään synnärille ettei käynnistettäis kahta viikkoa etukäteen, olis kiva päästä jännäilemään.. edellisellä kerralla kerkes limatulppa irtoomaan mut silti kerettiin käynnistään ennenkuin itestään lähti käyntiin. nyt jos sais kotoa kuulostella lähtö niin se olis ihan jees homma.. ja se että vauva olis tällä kertaa yli 3kg, ettei tarttis kuunnella sukulaisten kauhisteluja siitä miten pieniä lapsia meillä on :kieh:
hmm, olikohan jotain muuta.. ei kyllä tule mieleen..
kohta saa karjalanpaistia
umayya + siiri 24+6 (huomenna poksuu, JEEEE)