Ryhikselle :hug: :hug: :hug:
Olikohan se
augustmam ja
lissuli joilla on molemmilla söpöt pienet ja timmit masut =) Mun vatsa on samaa tyyliä kuin
sisulla :wave:
Tosin just entisen naapurin kanssa yhdessä pohdiskeltiin kahvipöydässä että ei mun maha niin iso ole tällä hetkellä kuin mitä se oli neljännen odotuksessa samoilla viikoilla. Mut jos tää vauva onkin tyttö, ja ei kerää painoaan samalla tavalla kuin veljensä, niin sit ne ei kyllä huoli mua naistenklinikalla sinne käynnistykseenkään
:/
Soitin tänään neuvolaan ja kyselin, että löytyikö multa verikokeessa niitä parvorokon vasta-aineita. Ja terkan mielestä voin nyt olla huoletta sen asian suhteen. Verikokeessa ei myöskään löytynyt tuoretta tartuntaa. Meillä siis eskarilaisen ryhmässä on lapsia sairastellut parvoa, meillä ei vielä kenelläkään ole sitä vielä ilmennyt. Olen siis muistaakseni parvon joskus sairastanut. No, periaatteessa olen myös turvallisilla viikoilla menossa...
raffelin äiti oli kyllä sanonut pahasti. Mä pahoitin joku aika sitten mieleni isän kommentista, jota ei edes sanonut mulle suoraan vaan kuulin sen äitipuolen kautta. Kun kuulemma en tee mitään muuta kuin muutan ja saan lisää lapsia :ashamed: ja hän ei ole kertaakaan lapsiani joutunut hoitamaan, saatika kustantamaan yhtään mitään. Isä ei myöskään ole ollut muuttoapuna sitten meidän ensimmäisen asunnon. No joo, mut vanhemmat osaa kyllä välillä sanoa ajattelemattomasti asioita ääneen.
Mä olen ollut muuten yllättävän tasapainoinen ihminen tämän raskauden aikana!
Oikein pitää itsekin hämmästellä kun en ole kärsinyt joka päiväisistä mielialan muutoksista, raivo taikka itkukohtauksista :snotty: Toivottavasti ei kostaudu synnytyksen jälkeiseen mielialaan :ashamed: vaikka tiedänkin että kaikki ne hormonit pistää mut aluksi ihan sekaisin.
Pikkuhiljaa on vauvan syntyminen ja tavaroiden valmiiksi laittaminen hiipinyt mieleen. Pinnasänkyyn pitää patja vielä ostaa. Matkarattaat on pohdinnan alla, josko sellaiset ostettaisiin myös. Ystävältä sain jo yhdet katsottavaksi, mutta en ihan mieltynyt niihin. Ja kun meidän tila-autoon ei mahdu vaunuja kun kaikki 7 penkkiä on ylhäällä niin hyvin kokoon menevät matkarattaat on ihan ehdoton! ei se vauvakaan jaksa koko aikaa sitten olla sylissä tai turvakaukalossa jos liikutaan , käydään kylässä tms.
Toivottavasti
Peppitan vauva pysyisi kasvamassa vielä edes muutaman viikon. Mistä sait hoitopaikan kotihoidossa olevalle? Olen miettinyt omalle kohdalleni kuinka vaikeaa se olisi yhtäkkiä jos joutuisi osastolle makaamaan, tai ettei kotonakaan saisi tehdä mitään.
Ensi viikolla taas neuvola.
ls ja poikanen 29+2