Ryhikselle :hug: , todella ikävää..
Granyo: mulle se lääkäri sano jo sillon joulukuussa et vaavi on siellä niin turvassa, et ei tarvi huolestua. Helppo se on sanoa, mut yritä tsempata! Tais sanoa, et istukka voi jotenki vaurioitua mut siitähän tulee melko välittömästi vuotoa.
Ei ole sitte tarkous pahentaa oloa, mut olen itse kaatunu tässä raskaudessa jo kaks kertaa, ja aina lääkärit on sanonu samaa! :hug:
Kävin sitte lauantaina Helsingissä.. MAka oli TOOOOSSSIII pitkä! |O
Mut oli se sen arvosta! Makea voitto tuli ja sarja päätty.. Mietittiin, et jos ois hävitty, oloki ois voinu olla huonompi.
Turo ei ollu moksiskaan reissusta, möykkäs kuten ennenki. Vaikka en päässy vaakatasoon, saatikka nukkumaan vasta ku kotona.
Turvallisuusjärjestelyt toimi, oli siellä jotain uhkia päällä ja ne otettiin tosissaan. Mäki menin heti sen ratkasumaalin jälkeen kuskien kans suoraan linja-autoon, muut tuli sit ryhmänä perässä..
Mut oli todennäkösesti tän ja ens kauden viimenen reissu!
Neuvolassa käväsin kans eilen, verenpaineetki ok, mietin kyllä et tuo lauantainen saattaa nostaa mut hyvä näin! Paino oli tippunu 400g, vähä jo itselläki ihmetyttää/huolettaa..
Hb oli 117, eli mulle tosi hyvä! SF 28 ja sykkeet 135.
Nyt mulla alko loma! Eli saikku loppu ja nyt lomat ennen äitiyslomaa. Kelalta soittivat eilen ja kysyivät, et haluanko nimenomaa alottaa 1.4, oisin kuulemma voinu alottaa varhennetun aikaisemminki.. Mut kelpaa näinki! Onpa ainaki helppo muistaa..
Töihin mennään sitte ku siltä tuntuu, tiiän kyllä et ei musta olisi ollu tällä mahalla enää sinne. Ihan jo vanhuksia ja työkavereitakin ajatellen..
Ja nyt musta tuntuu, että olen onnellinen! :heart:
Ensimmäistä kertaa pikiin aikoihin. Tuntuu, että kyllä me taidetaan pärjätä..
Oli muuten eilen Sairaalassa suloset keskoskaksos-tytöt. Syntyneet viikolla 30. Eli samanikäsiä mu meillä..
Ja aivan ihania olivat!
Mut eipä kummempia, palailaan taas asiaan! :hug:
Lisbet ja Turo 30 POKS!