Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
HS ja :heart: rv 29+1
ps. näin
Sisu susta unta viime yönä. oltiin jossain ostarilla riehumassa.
Juu, mullakin millon kukain seikkailee mun unissa, viimeisimpänä oli
Hömppä huolineen mun tykönä. Sit niihin on päässy
Ryhis ja Levoton Strutsi (Levis ) joskus aiemmin. Jännä, muka, et näkee unia teistä, vaikkei ketään edes kasvoilta tuntis, jos vastaan kävelis
Jussista. Me oltiin viime jussi kotona, käytiin kattoo kokko tuolla rannassa, ja nähtiin siellä kavereita. Varmaan samalla meiningillä menee tääkin jussi, ei olla hirveesti sen juhlimiseen panostettu sen jälkeen kun tyttö synty. Ennen lasta juhlittiin sitäkin enemmän :saint:
Imetyksestä oli kans puhetta. Meillä oli esikoisen aikaan semmonen elämäntilanne, että mies oli raskausaikana töissä täällä paikkakunnalla, ja me asuttiin sillon vielä Kajaanissa 100km päässä. Viikko tytön syntymän jälkeen miehen työ vakinaistettiin täällä, ja me pakattiin kimpsut ja kampsut ja muutettiin tänne kunnan rivarinpätkään asumaan. Mulla oli ihan hirvee ikävä Kajaaniin, en tuntenu täältä ketään, ja mun ulkopuolinen aikuiskontakti oli neuvolan terveydenhoitaja tai kaupan kassaneiti
Miehen lisäksi siis nämä vain. Asuttiin 3 viikkoa siinä kunnan vuokrakämpässä, ja ostettiin oma asunto, ja muutettiin taas. Kaiken sen ikävän, muuttamisen ja ison elämänmuutoksen myötä mulla ei sit oma maito riittäny missään vaiheessa. Tyttö sai koko ajan pullosta lisämaitoa. Osittaisimetyskin loppu tytön ollessa 2kk.
En ole stressannu ja potenu huonoa omatuntoa tuosta imetyksen epäonnistumisesta, koska tyttö kasvo korvikkeella tosi hyvin, ja on ollu myöskin tosi terve koko ikänsä.
Nyt tietysti toivoisin, että imetys onnistuis paremmin, ja haluaisin opetella imettämään kaikessa rauhassa. Mutta en stressaa siitäkään, että jos imetys ei tämänkään kanssa ota onnistuakseen, niin sitten ei. Sitten ostetaan korviketta ja mennään pullojen kanssa eteenpäin.
BV Täällä tullaan hyvänä kakkosena noiden kilojen suhteen... :hug:
( . ) Eilen loppu selibaatti. Mutta jatkunee taas. Ei pysty
Supisteli TOSI kipeesti rakastelun jälkeen ja häpyliitos ja nivustenseutu oli heti aamusta jo tosi kipeet. Ja sit se asento... Ei missään ole oikein hyvä olla. Kokeiltiin useampaa, mutta ei oikein... *Huokaus*
Muuten kai kaikki ok, nyt alkaa iskostua päähän, että oikeesti, jos tää syntyy samoilla viikoilla kun esikko, niin 9 viikon päästä meillä olis beibi jo kainalossa
Ja puolet tavaroista puuttuu!!! Paniikki iskee!!! |O
Sisu ja Minni 29+1