Mammanpojat, tarkoitatko sä raskaushepatoosia? Siinä kutiaa eniten kämmenet ja jalat. Mahan kutina voi johtua kasvusta, ja nahkan venymisestä.
Täällä ihan normaali, löysä lauantai-päivä. Ei jaksanu alkaa edes sitä pullaa leipoo :ashamed: Pitänee nakata hiivat pakastimeen, ja leipoa toiste. Vähän tuossa tein listaa, että mitä sitä pitää tämmöstä hilpetööriä ostaa vauvaa varten. Kun ajattelin ostaa tiistaina Oulusta jo jotain, että on sit valmiina vähän, jos sattuu, ettei itse kykene enää niitä hommaa, kun eihän tuo mieskään niitä osaa ostaa ja hommaa :kieh:
Tissit alkanu kipeytyä uudestaan!
Muistanukaan, et ne vielä tässäkin viaheessa voi reagoida. Toinen varsinkin vihloo tosi ikävästi...
Ja täällä se alkaa kans!! |O "Kylläpä sulla on jo iso maha!", "Voi kamala tuota sun mahaa, koskas se la olikaan??", "Joko sulla ens viikolla on se la??" |O Tekis mieli kaikille kommentoijille vastata jotain älyvapaata, kuten, että no vuoden päästä on laskettu aika! :headwall: Minkäs minä teen, jos on iso maha, ja kun ei edes ole kamalan iso!!!
Minni meinasi (tai sille se tuntu! ) tulla mun navasta pihalle aamulla :heart: Toinen niin maan pirusti työnsi kädellä just navan viereen. Tyttökin pitkään kättä piteli massun päällä, ihan selvästi tuntu kun vauva veti kädelläsisäpuolella :heart: Uskomattomalle tuntuu, että siellä se tosiaan köllii, ja ei mene kauaa, kun saadaan hänet syliin. Sama tunne, kun esikoisen aikaan oli, on alkau tulla, että minkähänlainen vauva siellä asustaa, minkä näkönen ja olonen? Esikoisen aikana ainakin vauva olikin heti "tuttu", kun se nostettiin mahan päälle syntymän jälkeen, ihan tuli tunne, että hei, mä tunnen sut, siinähän sinä olet! Sinä olet se, mikä meiltä on puuttunu :heart: Ymmärtääköhän kukaan edes mistä mä höpötän :xmas:
No, pitää lähtee kattoo tuonne, tuntuu olevan riita miehellä ja tytöllä. Pääsen erotuomariksi!
Sisu ja Minni 29 +2