pakko ompi kommentoida tähän, että on muutama lääke joita voi käyttää raskaana ollessa, niitä ei vain mielellään määrätä koska niistä ei ole tutkittua tietoa, mutta tämän talven jälkeen osaan jo pyytää, olen siis sairastanut 2 keuhkokuumetta, poskiontelutulehduksen ja joka välissä flunssan kaupan päälle. viimeisin kuuri loppui eilen aamulla ja mulla on jo taas flunssa. joten eiköhän tästäkin jokin jälkitauti tule :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja c81:Alkuperäinen kirjoittaja Halinalle81:Tervetuloa uudet kesämasut.
Täällä sairastellaan
Minulle iski eilen karsee nuha ja kurkkukin on kipeänä. Nenä on siis tukossa koko ajan ja arvatkaa vaan onko tukalat oltavat kun raskaana ollessa ei saa käyttää mitään nenäsumutteita, tuntuu että pää räjähtää :headwall:
:hug: Onko sulla sarvikuonoa eli nenäkannua?? Mie sain sillä vähän nokkaa auki, ja apteekissa suositteli ihan samoja suolaliustippoja ku vaaveillekin. Mulal 3tta vkoa räkis päällä..j atais muuttua poskiontelontulehdukseksi jo, kun särkee niin vimmatusti toisen puolen poskeen, ja tuntuu kamala paine kun kumartuu.. Kai se on pakotauduttava lääkärille.. Oon allerginen niille antibiooteille jota raskaana sais syödä.. joten se on kai punkteeraus edessä.. ja suoraan sanottuan pelottaa ihan pirusti :snotty:
ja niin, mä myös olen allerginen monelle lääkkeelle, penisilliinille ja antibiootille, juuri niille joita saa raskauden aikana käyttää.