BV : mulla jää verojen (tuon 20%mukaan) käteen äippärahasta RUHTINAALLISET 795e
,tietty ne ekat kolme kuukautta on hieman paremmat rahat,et oisko tonnin huiteilla,vähä reilu,en muista tarkalleen(enkä jaksa kävellä keittiöön asti...vaik ei meillä niiiiin iso asunto ole,et keittiö löytyisi itäsiivestä...) =) joten kyllä tässä leveesti elellään sit vauva-ajat...muistaa kun vuokralla asui,ja oli vielä pienempi tuo äitiysraha,niin oli sitä varaa kuitenkin ostella kaikkea,nyt saa persmutkasta asti repiä ,et pärjäilis...
mammanpojat : mä olen ollut nyt kelan sairauspäivärahoilla jo jonkun viikon,kenties jo kuukauden(menee aika hieman nopsaa
) Jäin tammikuun puolessa välissä sairaslomalle,työnantaja maksoi ekat 8vko täytenä,sit 2vkoa puolikasta palkkaa ja sit putosin kelan rahoille.Paremmin nyt saanu rahaa,kun on kuitenkin tullut työnantajalta tilipäivänä aina jotain,nyt oli kannustepalkkio maksettu viime vuodelta,ens kuussa tulee kesälomarahat.ja ihan kiva on ollut et kela on maksanut 2vkon välein muutaman satasen tilille,nyt varmaan menee ens kuun viidennen päivän huiteille ,ennen kuin sieltä tulee rahaa,oliko se et ne nyt kerää 5viikkoa siellä sairaslomatietojani...
Uimassa olen käynyt neidin kans,tai voiko sitä uimiseksi sanoa,lillumassa...mukavasti meinaa supistella siellä,mut sit muutaman tunnin päästä huomaa kuinka iskias on helpannu.Tänään taas on sellanen oikeä selkä paskana-päivä.oli yhtä tuskaa painaa autossa kytkin pohjaan aina liikennevaloissa...
Mietiskelin eilen ,et seppo ei ole oikein ollut enää liikekannalla,kun ei potkuja tunnu ylhäällä,ni pirulauta,huomasin yöllä kun nousin wc:aan,et seppo on kääntynyt takamus alaspäin,takapuoli tuntui niin hauskasti kun tunnusteli mahaa ja potkiskeli perssuolta...ihmekkään kun ylhäällä oli niin hiljaista ja mun kylkiluut sai olla rauhassa...
synnytysvalmennusta ei ole meillekkään ehdoteltu,ekasta käytiin ja ei turhanpäiväsempää ollut...Siis todella tylsä istunto,ja puhun siis nyt vaan meidän kaupungin valmennuksesta...tai siis neuvolan...synnärille käytiin tutustumassa silloin ja sanoin ukolle kun lähdettiin ,ettei olisi pitäny mennä,kun rupes jännittään,kun näki mihin joutuu..en kyllä joutunut sit sinne kun meni leikkuulle...oon sellanen joka ei halua etukäteen tietää mitä tuleman pitää.Keisarinleikkausta edeltävänä iltanakin,kun leikkaava lääkäri kävi,et hän kertoo mitä keisarinleikkauksessa tapahtuu,niin käskin olla kertomatta mitään,en halua tietää,oisin jännänny koko yön sit asiaa...
Tein tänään useampaan kertaan proteiinitestit(liuskat) ja sen mukaan proteiiniarvot on laskenu,et tulokseksi tuli hieman+,mullahan oli ti kahdella plussalla...on kannattanut juoda,juoda ja juoda...levon kans niin ja näin
remonttia en ole tehnyt,kun mies otti tapetoinnin urakakseen...olen ollut sit pois kotoa,kun eihän sitä kiroilua kuuntele kukaan...hyvät hermot,täysin pinnalla...
Lauantai-ilta terkuin:ryhis ja seppo 32+3
PS.osaankohan mä kirjoittaa tänne mitään vaan muutamalla rivillä?!!!