Kesämassut Turussa ja lähiseudulla

Pian tännekin,miska ripuloinut aamuyöstä asti,joko on abkuurille masu reagoinut,taikka tautia...
Mut todellakin huominen on out..--.Ens viikolla ke???
Oisko ketään silloin Myllyyn??Jos siirrettäsi viikolla,ketä pääsis taikka siis voitte huomennakin tosiaan treffata,mut haluaisin kans!!
Nyt mentävä
 
Olisko tiista tai keskiviikko parempi, niin pääsis mama-75 myös? mulle passaa toi ens keskiviikkokin. En mäkään sit huomenna oikein, ku pitäs niin aikaseen kotoa lähteä busseilla venkslaamisen takia... En millään kerkee, ku yöt on niin levottomia. Mites muille sopis?
 
Mun mielestä aika ja paikka vois olla samat eli Mylly klo 10. Mitä on muut mieltä tosta päivästä?

Toivottavasti nää meidän yöt rauhottuu tässä... Oon aamusin ihan kuollu, kun oon koko yön pomppinu tutia antamassa ja tassuttamassa jätkää takasin uneen... Ei tunnu siltä, että välillä kerkeen tunnin nukkua siinä välissä. Ois kiva keretä ennen lähtöö vähän itteensäkin siistimään, toisin ku viime aikoina. :/ Mut on tollaset tapaamiset kyllä melkosia piristäjiä. :)
 
Ei taida porukasta kovinkaan moni keretä, kun on näin hiljasta. Mä taidan kans jättää väliin, kun on muutenkin näköjään puuhaa... Aloin katteleen mitä pitää hoitaa ennen reissuun lähtöä ja ne kyl melkolailla työllistää mut. Keskustassa ehdin poiketa kaffella samalla ku käyn muutenki, mut pitemmät reissut on nyt parempi jättää ens vuoden puolelle.

Myy ja poikanen
 
MOIkka!En yhtään muistanut,meillä ne influenssarokotukset tiistaiaamuna kello 9.15.
Ja Maisan vuoksi täytyy ainakin puolituntia tarkkailla kun ei saada kortisonipiikkiä nyt etukäteen vaan katotaan tuleeko oireita.

ELi ke mulle olis hyvä.Mut menee vähän vaikeeks eli kai se suosiolla pitää jättää ens vuoteen.
Miten Myy jos tuun ke,treffataanko??
EN satavarmaks uskalla luvata,mulla niska ihan jumissa ja polttelee käteen asti.
 
Menkääpäs te kahvittelemaan ja viettäkää kiva tuokio. :) Mä jätän tällä kertaa väliin... Mut oisko tammikuulla tulijoita? Jos sillon yritettäs jo seuraavaa miittiä... Vai oisko liian pian?

Silmät ristissä... Pitänee könytä nukkuun.

*Muoks* Harmittaa missata, mut nyt ei kyl jaksa eikä kerkee. :( Pikaisten heykien viikko mulla tollasten osalta. Mut lauantaina ajomatkan päätteeks alkaa LOMA... Ihana tietää, että saa edes yhden yön nukkua rauhassa.

 
Heippa!Moonlight laitoin sulle yv:tä...
Voisin tammikuussa alennusmyyntejä tulla myös kattelee,tä viikko varmaan kaikille vähän kiireistä.Nellin kummitäti soitteli että tyttelinlahja oottaa Turussa, he eivät ehdi tuomaan eli siinä olis sellanenkin pontti mun tulossa...
KAtotaan!!
 
:wave:

*Muoks* Paikkaehdotus: Turku, Forum, kahvila Valion jätskibaaria vastapäätä. Nimeltä en nyt muista... Joku sing tai jotain. Mun mielestä on kiva uus paikka ja vaunuja mahtuu siihen useemmat, jos jää sillai "oviaukolle". Kokemusta on. :) Lastenhoitohuone löytyy samasta rakennuksesta, Hennesiltä. Ei ihan vieressä, mut aika lähellä kuitenki... En sit tiä onko esim. Hesellä myös... Se on siinä melkein vieressä.
 
Moiks!
Mulla voinee olla vähän vaikeempi lähteä sillä mun äiti alkoi työt tänään ja saan huonommin tuota 2,5 veetä hoitoon nyt.
Molempien kanssa täältä tulo on vähän suorastaan rääkkäystä,tosin voishan sitä kokeilla.Myllyyn pääsis vaan niin helposti mutta katon miten sitten tulisin.

Eli sopikaa päivä vaan,mä katon jos saisin Maisaa hoitoon taikka sumplaan miten kahen kanssa reilu tunnin ajoreissu onnais!! :wave:
 
Kai sitä Myllyäkin vois harkita, jos keskustaan tulo on hankalaa... Siellä on lastenhoitohuoneitakin paremmin. Tosi kiva ois, jos kaikki pääsis tulemaan... koitetaan sumplia.

Viikolla lienee siinä mielessä parempi tavata, kun sillon on väljempää. Kellonajasta sen verran, että aamulla en mielelläni liikkeelle lähde, mut siinä 11-12 aikaan on jo ihan hyvä. Siihen keretään. Keskustassa jos nähään, niin vähän aikasemmin jo.

Siellä foorumin kahvilassa muuten, kun se on kuurojen pitämä, saattaa jatkossa oll atapahtumia. Kerroinkos jo? Ne sano, että esim. kertosivat vauvaviittomista ja opettasivat niitä joku kerta. Mua ainaki kiinnostais. Täytynee kattoo onko niillä netissä jotain ja yrittää saada noi suvin sivulla olevat videot näkyyn... Pääsis alottaan. kata, joko teillä on viittomat kovassa käytössä?
 
Helmikuulle siis tarkotus löytää kaikille sopiva tapaamisajankohta...

Mulle passaa kellonajan osalta alkaen klo 11-14 ja päivän osalta arkisin. Epäsopivia päiviä mulle on näillä näkymin vaan 28.2. ja sit mielellään ei viikolla 7. Mies on sillon saikulla ja ois kiva viettää yhteistä aikaa. :)
 
Juhuuu??
Mites ihmisille sopii helmikuussa?
Mulle olis tiistai taikka torstai päivät parhaita.

Ja Myy,viittomat on jääneet :ashamed: oli hieno ajatus mutta en saanut miestä puhuttua ympäri ja mukaan niin aika turhaa jos olisin vain yksin niitä tehnyt.
Olis ollut kiva nähdä miten nopeeta poika oppii.Eihän se vieläkään ole myöhäistä!!

Kai mä keskustaankin osaan rantautua,on vaan jäänyt tuo Turun keskusta ajelematta pitkiin aikoihin ja siellä seikkailu ei kauheesti nappaa...
Mutta kai johkin helppoon paikkaan saa auton parkkiin ja eihän tuo niin ole muuttunut kaiketi..Tulihan siellä villit vuodet vietettyä ja ajeltua!! :wave:

Mut jos valita saa niin Mylly oli paras.
Tuo 11-12 on varmaan hyvä aika,Miska unet aattelin siinä ajomatkalla hyödyntää.Kun ei ole ketään viihdyttämässä,ei hereillä siellä takana yksin tykkää olla.
Ellei sitten Moonlight tuosta matkan varrelta tuu mukaan???
 

Yhteistyössä