Kesämassut Turussa ja lähiseudulla

Mulle ei kyllä käy arkena, koska silloin pitäis ottaa kaikki kolme lasta mukaan ja siinä ei kyllä ainakaan saa enää rauhassa juoda kahvia :LOL: Paitsi sit tietysti joka toinen viikko klo 15.30 jälkeen kun mies on aamuvuorossa. Mut mulle käy muut lauantait paitsi 29.9.
 
no mulle käy arkisin aina vasta 17.00. mut ei tiistaina kun on sillo vauvajumppaa :D
voi mun puolesta miettiä sitä lokakuutakin ja laittaa ehdotuksia. näillä näkymin mulle sopis kaikki lokakuun lauantait.
 
Lokakuulle ei tietääkseni olla sovittu mitään... Keskustelen vielä miehen kanssa ja varmistan, että kalenteri on ajan tasalla. Mut näillä näkymin mullekin passaa, esimerkiks toi 6. päivä.

Olin unohtanu, että mies on menossa kertaamaankin... Sovin sit jalka-, käsi- ja kasvohoidon just sille viikonlopulle, kun mies ei varmasti ole hoitamassa poikaa. :LOL: No, täytyy sekin sit vaihtaa toiselle päivälle.
 
..tää on just tätä.. eli mulle käy varmaankin kaikki muut viikonloput tuolloin lokuussa, mutta ei juuri tuo ensimmäinen eli 6.10 viikonloppu... meillä juhlitaan silloin 2v. ja 8v. synttäreitä, kun mulla on kaksi noita lokakuun lapsia... eli jos vaan mahdollista niin joku toinen viikonloppu lokakuussa tai sitten vaan jätän väliin... :wave:
 
Mulle passaa toi 13.10. hyvin. Onko se kellonaika sit se 14 edelleen?

Eli tuona päivänä pääsis mama-75, hani-, jousimies70, allekirjoittanut. Pääseekö Nipsu? Muita ei ilmeisesti o tähän tapaamiseen tulossakaan... Täytynee vielä Kesämassuissa huhuilla, jos on joltain kiinnostuneelta päässyt unohtumaan.
 
juu hyvältä alkaa näyttää.
missäköhän se moonlight on kun halusi myös mukaan meijän tapaamiseen. onkohan heillä se muutto tänne suomeen pahasti just kesken, en oo nähny hänen palstailevan vähään aikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hani-:
juu hyvältä alkaa näyttää.
missäköhän se moonlight on kun halusi myös mukaan meijän tapaamiseen. onkohan heillä se muutto tänne suomeen pahasti just kesken, en oo nähny hänen palstailevan vähään aikaan.
Samaa mä mietin... Eli onko Moonlight nyt kiireinen, kun oli aikasemmin kiinnostunu. Palstaileekohan toukkokuisissa mahdollisesti enemmän? No, laitoin eilen omaan tekstiini muistutusta ja linkkiä, joten toivottavasti vielä ilmottautumattomat kiinnostuneet hoksaa sen sieltä.

Tosi kiva, että näyttää kaikille sopiva päivä löytyneen! :)
 
Hahaa,löysin teidät täältä!!!
Mäkin koitan päästä tuohon tapaamiseen,uskalla en luvata sillä joku lapsista tietty kipeenä tms...
Mutta lupaan yrittää!!!

Ja kun tuun täältä päin niin toisiaan josMoonlight tuossa Aurassa asustaa,voisin napata kyytiinkin!!!

Kiva Pikku myy kun muistutit tästä!!Olin lahopäänä unohtanut täällä käydä.

 
Heip!Kaikki sitten samaan aikaan,on viikkoja kun ei mitään ja sitte...
Eli kaveri järjestää 30 kamulleen ja nyt olis ajatuksena 13.10 ristely.Hunks on laivalla ja se olis sitte hyvä.Olivat koittaneet Dingoristeilylle mutta oli ihan täpötäys.
ELi Hunks olis sitte tokaparas.
En ihan varma vielä ole,lähenkö mutta saattaa olla etten sitten pääs tohon tapaamiseen...
Taaskaan.Höh..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kata32:
En ihan varma vielä ole,lähenkö mutta saattaa olla etten sitten pääs tohon tapaamiseen...
Taaskaan.Höh..
No höh... :( Olis kiva, jos tulisit, mut varmasti Hunksejakin on kiva käydä laivalla kattomassa... Varmaan harvinaisempi tilaisuus sitäpaitsi. Tuleehan noita uusia tapaamisia, joten ei paineita. Mut tervetuloa, jos päätät liittyä seuraan. :)
 
Juu eli siis ollaan nyt tosiaan tuo muutto saatu kuntoon ja olihan se urakka, ei tosiaan koneelle juuri ehtinyt ja nyt sitten kun ehti niin meni kovalevy tästä toosasta :kieh: ja samalla viikolla joku 2 vuotias pikku poika "leipoi" mun autoa kivillä.. eli sekin meni sitten maalautukseen koko auto..joten, ilman autoa ja nettipimennossa täällä Auran asunnossa ilman ystäviä ja vielä flunssassa :snotty: eli jooo-o, tapaamista kaipaisin!!
mullehan varmaan käy melkein mikä vaan, välillä ollaan kyllä viikonloppusin pois, mutta näillä näkymin tuo päivä kyllä käy ja Kata kans mukaan niin voidaan sit tapailla muutenkin..jos aikaa liikenee..eli ei mihinkään risteilyille, heh heh..
eli olisko se siis 13.10 ja mylly?ja monelta? en lukenu vielä tarkalleen, mutta selaan kohta läpi..
nyt tuoksuu kakka mun kamulla ;)
 
Kokoanpas yhteen...

Tapaaminen Myllyssä lauantaina 13.10.2007 klo 12 alkaen, kokoonnutaan aluksi siihen leikkipaikan eteen ja etitään porukalla sopiva kahvittelupaikka.

(Toivottavasti löydän.. Muistan paikan hämärästi ja bussiyhteydetkin on vielä selvitettävä.)

Tulossa tällä hetkellä mama-75, hani-, jousimies70, Nipsu, Moonlight-80 PikkuMyy-80 sekä ehkä kata32.

Olis kyllä huippua, jos kaikki pääsis. Mulle saattaa tulla sille viikonlopulle muutakin ohjelmaa, mut oon kyl ilmottanu etten peru tätä. Saa ne toiset joustaa tällä kertaa.

PikkuMyy-80 ja poikanen
 
elikkäs aloin tuossa vaan miettimään, että onko tuo leikkipaikka hyvä paikka tavata kun sehän on tupaten täynnä äitiä ja lapsia lauantaina. Mulla on ainakin tosi vaikee erottaa kuka on kuka ja jos te olette jo aiemmin nähneet, niin varmaan helpompi.
Mutta eikö olis helpompi sitten kokoontua vaikka yläkerran Vero Modan eteen niin ei tulis kauheesti sekaannuksia, siinähän on se vauvavaate liike vieressä ja sen edessä penkki, niin siinäkin vois siis odotella. Ei olis niin hankala tunnistaa toisia, mutta tämmönen tuli mieleen. Mitä olette mieltä?
 
juu kyl toi paikan vaihto sopii, mut meillä on aamut välillä aika hitaita, et se kello 14 sopis kyl paremmin mulle. mut jos muut haluu vaihtaa kellon aikaa 12 niin kyllä sitten pääsen varmaan aika ajoissa paikalle :wave:
 
Paikanvaihto mulle kanssa ok ja aika on kanssa oikeestaan sama, mutta tietty klo14 sopisi mulle myös paremmin. Ja Mama-75 tulee kauempaa, niin eikös olisi kivempi tuo jälkimmäinen aika? mutta kaikki käy.. kiva nähdä teidän kaikkien vauvat, kun viimeksi oltiin mahojen kanssa :)
 
kiva että voidaan vaihtaa paikkaa, mä katsos ressaan tuommosilla pikku asioilla että jos en nyt sitten vaikka löydä ja tunnistakkaan ketään..heh heh voihan siellä huudellakkin kaikkia noilla nikki nimillä :LOL:

Juu mutta mullekkin kyllä sopii tuo kello 14.00 ihan hyvin ja tuo 12 sopii myös,mutta se on kyllä mullaki hidasta tää aamutouhu, niinku nytki..kello on jo kohta kolme ja itteä ei ole paljon ehtiny edes laitteleen..

joten olisko sitten klo.14.00 ja siellä vero modan edessä? mutta mullekki käy kyllä kaikki...
kivaa nähdä saman ikäsiä vauvoja tosiaan, vaikka mahoja en ehtinytkään nähdä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlight-80:
Mutta eikö olis helpompi sitten kokoontua vaikka yläkerran Vero Modan eteen niin ei tulis kauheesti sekaannuksia, siinähän on se vauvavaate liike vieressä ja sen edessä penkki, niin siinäkin vois siis odotella. Ei olis niin hankala tunnistaa toisia, mutta tämmönen tuli mieleen. Mitä olette mieltä?
Passaa ainakin mulle... On varmaan parempi paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja Hani-:
juu kyl toi paikan vaihto sopii, mut meillä on aamut välillä aika hitaita, et se kello 14 sopis kyl paremmin mulle. mut jos muut haluu vaihtaa kellon aikaa 12 niin kyllä sitten pääsen varmaan aika ajoissa paikalle :wave:
Mä näköjään sekoilin edellistä viestiäni kirjottaessa ton kellon ajan kanssa... :ashamed: Pahoittelen! Tavataan sillon klo 14... Lienee kaikille parempi aika. Meillä on myös noi aamut hitaita.

Alkuperäinen kirjoittaja Moonlight-80:
kivaa nähdä saman ikäsiä vauvoja tosiaan, vaikka mahoja en ehtinytkään nähdä ;)
No mun mahan näät, vaikka siellä ei nyt enää vauvaa olekaan... Melkonen möhkis edelleen! :LOL: Melkein luulis, että oon edelleen jotai kuudennella kuulla. :ashamed:
 

Yhteistyössä