Kesämassut Turussa ja lähiseudulla

juu ja samalla lailla näette mun mahan, mä olen sillä samalla kuudella kuulla kans pikkumyyn kans :LOL: :LOL: On se kumma ku sitä ei saa pois. .varsinkaan kun ei mitään sen eteen edes tee. .hehheeh!!

Eli siellä nähdään nyt sitten kahdelta, sopii mulle.
 
Voi peijooni,ootte juur näkemässä toisenne Myllyssä,meillä on se likkojen rieha,laivalle ei mentykään mutta tästä teen tunnin päästä lähtöä ja pitäis jaksaa rellestää!!

Harmitus sillä ois muuten ollut hyvä viikonloppu.
Seuraavaan tuun vaikka pää kainalossa ja Moonlight,sut nappaan joku päivä tuosta puolesta välistä mukaan ja posotetaan myllyyn ostoksille.
Toki muitakin vois tulla,isommalla porukalla vaan on näkeminen vaikeempaa.

Arki olis kyllä toisaalta parempi sillä viikonloppuna aina ihan täyttä jokapaikassa...
Arkiaamut esim Myllyssä on niin ihanan tyhjää!!




 
Kiitokset kaikille tapaamiseen päässeille mukavasta iltapäivästä! :) Otetaas uusiks sit taas jossain vaiheessa... Sellanen pikkujoulumiitinki olis mun mielestä aika kiva, mut toki aikasemminkin olis kiva nähdä, jos saadaan järjestymään.

Kata... Mä voisin joku päivä hypätä pojan kanssa bussiin ja ajella shoppailemaan. Tosin täytyy hieman odottaa nyt taloudellisen tilanteen parantumista. :ashamed: Hirveesti tullu nyt osteltua kaikkee, tosin ihan tarpeellista. Mut siis... Tollasia pienempiä tapaamisia on kans ihan kiva järkkäillä välillä, kun koko porukkaa on niin hankala saada kerralla paikalle. aamut vaan ei o ihan parasta aikaa mulle, mut saan kyllä järkättyä tarvittaessa.
 
Niistä pienemmän porukan kokoontumisista tuli mieleen... Käydäänkö niihin liittyvää keskustelua tässä pinossa vai esim. yv:n kautta? Mun mielestä olis selkein tässä, niin on sitten kiinnostuneitten helppo kurkata mitä on suunnitteilla. Paitsi tietty, jos jotkut haluu treffata jonkun kerran ihan keskenään, niin sillon parempi yv:llä.

Meillä on täällä päikkäriunitaistelu... Kaks tuntia jo yritetty, mut vielä on silmät teelautasen kokoset. Tais äitin aamunukuskelut häiritä rytmiä, kun eilinenkin meni vähän normaalista poiketen... Mut huomenna varmaan jo entiseen tapaan.
 
Mites olis miitinki marraskuun aikana? Jos pikkujouluiltas jo sillon, ku sit alkaa se sesonki eikä välttämättä saada kaikille sopivaa aikaa sovittua. Käytäiskö ihan syömässä, vauvojen kanssa tai ilman? Mulla ei varmaan joulukuussakaan o kauheesti menoja, joten ite saattasin sillonki keretä.

Tää pino hiljeni taas ihan täysin... Laitanpa linkkiä vauvapinoon.
 
juu mullekkin käy myös arkena. .mutta kait me varmaan vauvojen kanssa tavataan, kun nehän meitä yhdistää, ja arkena tosiaan voi olla helpompi aamupäivästä kun miehet on töissä.
Joten jotain päivää kehiin nyt sitten. .minä ajelen kyllä harva se päivä myllyssäkin, kun on tekemisen puute.. :LOL:
 
.. mullekin käy parhaiten viikonloppuna... tai sitten arkena aamupäivisin, ennen kun nuo isommat saapuvat koulusta...
mä olen kanssa sillä kannalla, että vauvojen kanssa... mutta palataanhan sitten taas asiaan.. nyt täytyy mennä... :wave:
 
Mihinkäs aikaan aamupäivästä olis hyvä? Mä kerkeen aikasintaan kymmeneks... Olisko se hyvä aika tai olisko klo 11 liian myöhään? Tavataanko jälleen Myllyssä vai jossain muualla? Foorumissa Rico on ainaski sellanen, mihin mahtuu myös. Mikä viikonpäivä sopis ja olisko se tapaaminen sit marras- vai joulukuussa? Vai tavataanko useemmankin kerran vielä ennen joulua?

Siinä kyssäreitä "alkuun". Eiköhän se sopiva sieltä vähitellen löydy. :)
 
...mulle kävisi paremmin kymmeneltä.. mut jos muille käy paremmin klo 11 niin sekin käy.. mylly ok sekä myös rico.. viikonpäivällä ei ole väliä ellei just sitten ole joku meno...marraskuu ihan ok ja mikä ettei joulukuussakin...
pistäkäähän muutkin kommenttia... niin nähdään taas :)
 
Mulle mieluusti myös päiväsaikaan kun muut koulussa ja musta on kurjaa ajaa pimeellä...Tuo 10 vois olla ok,jos kampeen normia aiemmin ylös punkasta!!! ;)

Tunti menee matkoihin kuitenkin.
Mylly ois kiva,sinne pääsee autolla kivasti ja vois jatkaa shoppailulla päivää...
Veronpalautukset tulee joulukuun alussa,eikös?
Silloin on pakko lähtee tuhlaamaan!!

Marraskuukin käy,mutta nyt tuntuu taudit jylläävän eli ihan tähän alkuun ei mieluusti...Kestää kun kiertää kaikki ja itekin voi tulla kipeeks.
Mutta muuten ei isoja juttuja pitäis olla marraskuussa eikä kyllä joulukuussakaan.

Päivällä ei väliä... :wave:
 
Mulle sopii myös viikolla, mut mieluiten tiistai tai torstai ja parittomalla viikolla eli ens viikolla tai siitä kahden viikon kuluttua. Ja kellonajaksi sopis noin 10. Pääsen myös ehkä muulloinkin tulemaan, mut sit täytyy hommata isommille hoitaja.

Mylly olis kyllä mullekin sopiva paikka, siihen matkaan menee noin tunti.
 
Se klo 10 näyttää olevan hyvä aika... Päiväehdotuksia? Mä meen käymään Hämeenlinnassa joskus siinä veronpaautusten tultua, joten pitää sovittaa ton tapaamisen kanssa. Joulushoppailla kyl vois tosiaan kahvittelun jälkeen.

Vähän aikasemminkin voin tulla ja sit joulukuun puolella uudestaan, jos saadaan porukka kasaan. Katotaan miten nää suunnitelmat ja aikataulut kehkeytyy. :) Kiitettävästi muuten porukka nyt mukana keskustelussa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kata32:
Hei Myy,tehään treffit jos Hämeenlinnaan tästä ohi ajat!!
Taikka tuut käymään,keitän välikahvit tässä!! :wave:
Kiitos kutsusta! =) Mä vaan en taida saada autoa käyttööni, kun oon ajellu viime kuukausina (tai oikeestaan vuosina :ashamed: ) aikasta vähän. Perjantaina saatiin toi uus auto ja nyt tänään sit kävin totuttelemassa... En o aikasemmin automaatilla ajellu, mut ihan helppoohan se olikin. Täytyy katsoa, jos tuo kahvittelu silti onnistuis... Bussilla tai junalla lähetään, jos auto jää miehelle.
 
Toi 15.11. on jo ens viikolla... Pääseekö porukka sillon paikalle vai onko toi jälkimmäinen parempi (29. päivä)? Ei kai haittaa sekään, jos paikalle pääsevät kokoontuu jo ens viikolla ja sit uudestaan myöhemmin... Vai?

Ketä tulossa? :wave: Molemmat siis passaa mulle ja uusille ehdotuksille oon myös avoin. (Ja puhutaan nyt ihan tapaamisen ajankohdasta... :D )

Myy ja poikanen
 
Mulla tytön koululla keskusteluvartti juur torstaina..Kello 13 eli aika ikävään aikaan..
Aina ilmenee jotain pientä,kurja homma.Mä nimittäin kyllä kaipaisin jotain piristettä arkeen!!
Ja 29 pvä on Miskan 6 kk ja niitä vähän juhlitaan lähipiirin kesken.
Eli mulla näyttäis kyllä joulukuun puolella....
Mutta voin tulla siihen jos vielä nähdään ennen Joulua.Meinaan Myllyreissu pitää tehä veronpalautusten tultua!! ;)
 

Yhteistyössä