En moista kuullu koskaan, mutta tosiaan: edellisissä raskauksissa tärisi kyllä ja sillon mahassa on ollu poika. Nyt pitäs olla tyttö, eikä oo tärissy. Jännää...Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:toi pissateoria ois kyllä järkevä. ja mulla ei oo kertaakaan ollu semmosta mutta enpä oo kyllä poikaa koskaan odottanutkaan. aika jännältä varmaan tuntuu!Alkuperäinen kirjoittaja Lisbet78:Täriseekö Teidän vatsat.. ? :snotty:
Jostain kuullu/lukenu et poikaa odottaessa vatsa "tärisee" ku hää pissaa.. Voisko se pitää paikkansa? Tuntuu siltä, ku sillä raasulla menis kylmät väreet, tai silleen puistattaa..
Outoa.
no voihan sanonko mikä...!!! |O mulle on sitä tyttöö lupailtu ja mulla kyllä tuntuu se vauvan pissaaminen :|Alkuperäinen kirjoittaja Lisbet78:Onnea täältäkin härkäneidolle pikkuprinsessan johdosta! :flower:
Mietin, et taidan ottaa sairaalakassiin omat crocsit.. Jos ei ne sukat oo häävit, ei ne "kengätkään" oo. Ja eihän tuota sairas oo, käyny vaan synnyttämässä!
Ja luulen, et tulee melko paljo käveltyä..
Täällä vaihteeks ihan jees yö, supparit loppunu lähes kokonaan. Turo vaan pyörii niin, et tosissaan pelkään niiden vesien menoa.. Veet silmissä olla ku niin kipeetä sen kääntymiset tekee. :ashamed:
Täriseekö Teidän vatsat.. ? :snotty:
Jostain kuullu/lukenu et poikaa odottaessa vatsa "tärisee" ku hää pissaa.. Voisko se pitää paikkansa? Tuntuu siltä, ku sillä raasulla menis kylmät väreet, tai silleen puistattaa..
Outoa.
Tänään tää mun viimesillään oleva sisko tulee tänne shoppaileen, josko jaksain käydä moikkaamassa kaupungilla. Kelit vaan ei täällä ainakaan oo kohillaan, toistaseks..
Ja lapsille pitäs kattoa kevätjuhlavaatteita, kenkiä.. Kaverille synttärilahjaa.. :snotty:
Eikä tosiaan jaksais! Plääh..
(Ja tuo oli siis vitsi mieheltäni. Ainut mikä listassa pitää vielä vauva-aikanakin paikkansa on hyvinkasvatetut lapset.. )Rakkaudella valmistetuille eväille, silitetyille paidoille, pestyille pyykeille, pullantuoksulle, pedatulle sängylle, siistitylle ja niitynraikkaalle kodille, huolletulle autolle, maksetuille laskuille, noudetuille vinyylipaketeille, kolmen ruokalajin päivällisille, hyvinkasvatetuille ja tottelevaisille lapsille ja superäidille :jättipeukku:
Kyllä kelpaa tulla kotiin, joka päivä.
Mulla sf oli kans kasvanu rv24 tietämiltä rv27 7cm silloin.. kätilö sano et voip johtua kasvupyrähdyksestä tai et vauva muuttanu asentoa!Alkuperäinen kirjoittaja pilttiä4:kävin neuvolassa eikä kyllä kivoja juttuja ollut..
PAino oli ainoa iloinen asia tässä, noussut vain 100g/vko.
MUTTA
hg 96 !!!! Käsittämätöntä, kamalaa.. Obsidanin lopetin muutama viikko sitten kun ei mitään vaikuttanut, ja siirryin luontaistuotteeseen Kräuterblutsaftiin,,joka nostikin 118 hgn,, nyt oli sit yhtäkkiä laskenut noihin lukemiin!! ohjeeksi sain aloittaa uudelleen Obsit, 2x 1 tabl/pv eli eriaikaan pitää ottaa, ja luontaistuotetta rinnalle,, Ei ikinä ole tällaista ollut......
JA TOINEN PAINAJAINEN
sf mitta 35!!!! kun kaksi viikkoa sitten se oli 28!!!! Meni kuulkaa yläkäyrän yläpuolella tämä! Mulla on maanantaina sokerirasitus, ja samana pvnä seuraava sf mittaus..
Siis MITEN voi kasvaa noin sikana parissa viikossa??? Yks selitys voi olla että vauva on ollut vinossa tähän asti ja nyt tökötti aika suorana, LUULTAVASTI pää alaspäin,, eikä todellakaan ollut vielä kiinnittynyt ja kuulemma aika korkeella oli..
Terkkari oli kovin ihmeissään näistä mitoista,, saa nähdä ..
Mulla itsellä on ihan hysteerinen olo nyt, ja maanantaihin pitäis jaksaa odottaa että pääsee uuteen mittaukseen ja on kai toi sokerirasituskin aika merkittävä mittaus :|
Pissa kuitenkin on ollut aina puhdas..
sanokaa nyt mulle jotain tähän liittyvää, lohduttavaa tai sit tosiasioita :/
Piltsu kauhistuneena, ja Nestori 33+5