Huomenta huomenta!
Härkäneidolle onnittelu:hug: !
BV KUVA KUVA!! :xmas: (niistä jaloista! )
Meillä on ihan niitä perus ainu-pulloja, ja taitaa olla yksi tupperin pullokin (jossain ). Ja tosiaan, kun esikko oli pullolapsi, ja jos ei tän kans imetys onnistu, niin samoilla pulloilla ajattelin mennä tänkin kans, ostan vaan uudet tutit niihin, ja keitän pullot huolellisesti ennen käyttöön ottoa.
Nyt vois laulaa, että "Neiti kevät on tullut kaupunkiin" |O :headwall: |O
Taas alkaa sama rumba, mikä on toistunu viimeiset 2 kevättä. Nenäpunkki koirilla. Mä EN ymmärrä, et mistä hiivatista se aina näin keväisin tulee, ja arvatkaa vaan., paljonko köyhdyn tänään, kun haen ne lääkkeet apteekista... 100? ei riitä, ja siihen vielä eläinlääkärin palkkio päälle, kun se soittaa meidän apteekkiin puhelinreseptin :headwall: Viime keväänä syötettiin 3 kuuria isommalle koiralle, ennen kun saatiin se puhtaaksi siitä hommasta... Pikkusen pistää jurppimaan, että TAAS! |O
Tänään oliskin sit menemistä vähän. Pitää käydä kaupassa ja päikällä ennen puolilta päivin alkavaa (tytön ) kerhoa, ja sit heti kerhon jälkeen on hammaslääkäri tytöllä. Ja illalla vielä mennään kaverille meandin esittelyyn.
"Kiva" kuulla ( :xmas: ), että muillakin on välillä tuskainen olo
närästyksen kans. Illalla vasta hoksasin, et ei ehkä ollu paras mahdollinen aamupala eilen, kun söin ruisleipää, ja join appelsiini-tuoremehua :ashamed: Mut enhän mä älynny, et se tuommosen poltteen vois alkaa. Nyt pysyttelen siis tuoremehusta visusti erossa, mut ruisleivästä en pysty... Olen riippuvainen siitä...
Minni päätti sit oikeasti eilen näyttää iskälle, et kyllä täällä ollaan ja kunnossa, se työnsi molemmat kantapäät tuohon kylkiluiden alle, ihan niin kun mulla olis tuossa kyljessä ollu kaksi pahkuraa. Näky ihan selvästi pahkat siinä, mihin se työnsi. Ja ei tuntunu kovin hauskalle, kun tuntu, et nahka repee kohta...
Sisu ja Minni 35+6 :heart: