**KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

kekkeri, sulle annettiin sit neuvolassa sama laskettu aika ku mullekin :D

katselin netistä valmiiksi puhelinnumeroa sinne nkl:lle, soittelen loppuviikosta jos sieltä ei oikeesti tipahda kohta kutsua np-ultraan :ashamed:

Tänään on särkenyt selkää aivan jumalattomasti :/

Tuleeko teille kohtauksia että on nälkä, ja sit sitä syö niin kauan kunnes lopulta onkin yhtäkkiä ihan täys. ja sen täyden olon myötä alkaakin oksettaa :$ olen nyt sen verran oppinut että mitä pienempinä pidän ruokamäärät sen varmemmin vältyn huonolta ololta. mut jos vedän kunnon annoksen hetkessä, on oksentaminen ihan taattu juttu.

pitipä vielä tulla lisäämään että nyt haisee pahalle :x kaikki haisee!
avasin tuossa kirjolohi pakkauksen, ja se oli perhana pilaantunut ennen viimeistä käyttöpäivää. Ja siihen sit tuli, "nätti" kuorrutus raa-an kirjolohen päälle. hyi jestas mille se haisi, mut siis sen lisäksi täällä döfää kaikki.
Taitaa tulla puhdasta tällä viikolla kun minä kuljen täällä nenäni kanssa :whistle:
 
Kait tuolla listoilla voipi töröttää vaikka täällä ei niin aktiivinen olisikaan, eikös juu. Sit kun joskus on aikaa ja tänne eksyy niin tulee kirjoittelemaan kuulumisia. =)


Täällä vointi on ihan ok, vaik oksennankin taas... Tietysti on pieni pelko siitä onko se tuolla hengissä jne... mut eihän se nyt auta, että sitä vaan miettii. Kohta on keskiviikko ja nähdään mitä sinne kuuluu. Välillä olo on semoinen että kaikki siellä on hyvin, mutta sit taas välillä tulee sen fiilis et jokin siellä nyt on kun tulee jokin tietynlainen tunne alavatsaan. Mut toisaalta se voi heijastaa varmaan myös tuosta selästä kun se tärähti siihen maahan. aaargh... Nyt menen syömään...
 
jadal
Tuleeko teille kohtauksia että on nälkä, ja sit sitä syö niin kauan kunnes lopulta onkin yhtäkkiä ihan täys. ja sen täyden olon myötä alkaakin oksettaa :$
joo tulee tosiaankin!
EIlen söin nälissäni puoli pussia ruispaloja, ja pikkasen pisti olon huonoks sen jälkeen :x
jadal rv 8+3
 
rakkaimpani sano sitten jos lisäilen sut joskus takaisin listoille,ei se haittaa jos kirjoitteleekin vähemmän,en minäkään oikein juttua saa vielä aikaiseksi,kun ollaan niin alussa ja päivät on melko samanlaisia =)
Odotan jo kovasti ensimmäisiä liikkeitä,ehkä tämä odotus siitä kolahtaa mulle viimein tajuntaan.

Eli tänne ei ole pakko joka päivä kirjoittaa pysyäkseen listoilla,kirjoitelkaa silloin,kun siltä tuntuu :hug:
 
Ööh,monta päivää ens vuoden toukokuussa on? :whistle:
Vai kekkeri oletko sä vielä tossa paikalla listalla missä oot nyt,koska np-ultrassahan ne tarkentaa sitten sen lasketun ajan tarkemmin. Sano sinä siirränkö sut tohon toukokuun loppuun =)
Minäkään en ole alkanut omaa la muuttelemaan ennen np-ultraa,koska mulla on oman laskun,neuvolan ja v.ultran mukaan kaikissa eri la :LOL: :D

*muoks* kaikki hajut ja tuoksut tunkee täälläkin voimakkaina nenään,savulohikaan ei oikein maistu,kun se haisee niin..KALALLE! :D

bad virgin ja hippu 10+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
bad virgin 31 päivää on ens vuoden toukokuussa :D
ja vaik mullakin on neuvolan mukaan 31.5 laskettuaika niin muutetaan mun päivää ainakin sit vasta ku oon ultrassa käyny :wave:
Sama täällä,mulla on neuvolan mukaan10+1 nyt,ultran mukaan 9+4 ja oman laskun mukaan 10+0,mihin sitten noista uskoa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
nam :p keitettyä perunaa pelkilleen :LOL: ette usko miten mulla on ollut ravitsevaa ruokaa viime päivinä :whistle:
Yäääkk, en vois kuvitellakaan perunaa pelkilteen...
Äsken söin spagettia ja lihamureketta ja kun olin syönyt nätisti lautasen tyhjäkse, ne tulikin samaa tietä ulos.... ja ei kun UUDESTAAN... onneks se toinen satsi on pysynyt sisällä.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
EIlen söin nälissäni puoli pussia ruispaloja, ja pikkasen pisti olon huonoks sen jälkeen :x
Kovan on ollut nälkä kyllä... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lissuli-81:
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
nam :p keitettyä perunaa pelkilleen :LOL: ette usko miten mulla on ollut ravitsevaa ruokaa viime päivinä :whistle:
Yäääkk, en vois kuvitellakaan perunaa pelkilteen...
Äsken söin spagettia ja lihamureketta ja kun olin syönyt nätisti lautasen tyhjäkse, ne tulikin samaa tietä ulos.... ja ei kun UUDESTAAN... onneks se toinen satsi on pysynyt sisällä.
joo, tää oli kyllä eka lämmin ruoka varmaan viikkoon, on jo saavutus saada lämmin peruna pysymään sisällä.. :whistle: joten vähään olen tyytyväinen ;)
mä en taas vois kuvitellakaan syöväni uudelleen jos yrjö tulee :x


 
Yeb Mulle on jäänyt edellisestä raskaudesta vahva muistikuva siitä että vaikka olis valittanut kurkkukipua tai migreeniä niin housut pois ja kurkataan :LOL: Itsekin jotenkin asennoitui silleen että taas ollaan jalkoväli levällään ja porukkaa tirkistelee sisuksiin ;)

Lissuli joku lääkäri sanoi joskus kun kysyttiin liikunnasta ja muista "rajuista jutuista" ja siitä voiko itse aiheuttaa omalla toiminnallaan keskenmenon jos olo on muuten ollut ok.. Hän väitti että sisällä pysyy, jos menee kesken niin silloin on syyt muut kuin odottajan hikijumppa tai juoksulenkki. Kait sitä keho varoittelee ensiksi kunnolla ja sitten vasta viime kädessä jos ei tajua hiljentää niin on mahdollisuus sattua jotain.. Olen kuullut aika monelta että viimeisillään ovat esim. liukastuneet ja satuttaneet itsensä. Vauvalla on kuitenkin ollut kaikki hyvin vaikka iso maha ei samallalailla enää suojaakaan pikkuista. Töissäkin yks eskarilainen potkas oikein kunnolla isoa viimeisillään olevaa mahaa ja äitiä sattui niin että jalat lähtivät alta, mutta silti vauvalle ei käynyt kuinkaan.. Nyt pelko pois ja itketään vasta jos siihen on aihetta :hug: Helppo sanoa, kun itse vaivun synkkyyteen jo ensimmäisestä vihlaisusta :whistle: Odotahan kun valitetaan että vauva potkii kokoajan.. sitten kun raukka mahassa päättää nukahtaa niin me ravistellaan niitä hereille ja ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi :LOL: Kokemusta löytyy.. ;)

Ja taas päivä ilman yrjöjä.. Voi kun vaan jatkuis tällaisena. Syön vaikka tauotta kunhan olo pysyy hyvänä..

Kaverilla on 10:n päivän päästä verikoe-testi ja silloin pitäisi selvitä onnistuiko pikkuisen istuttaminen :D Mulla on peukut ja varpaatkin pystyssä heidän puolestaan.. Kyllä olis ihanaa..


-Anu- rv.9+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Täällä on myös kova nälkä koko ajan,voisi syödä vaikka hevosen! :p
Mul ois yks, miten haluut et hoidellaan kuljetukset? :p

umayya: No hyvä sentään että jotain pystyt syömään :) Pelkkä peruna kuulostaa jotenkin vaan niin kuivalta vaihtoehdolta.

anuaanua: Niin, toivottavasti asia olis niin että se on tuolla pehmeässä eikä ole saanut kolausta. Jos ulkopuolisena tätä asiaa katsoisi, ehkä sen näkisi toisin. Kuitenkin valitsin itse sen että ratsastan, vaikka tiedän riskit. Jos jokin on mennyt pieleen, en voi olla syyttämättä itseäni. Mut en minä kyllä muista yhtään tarinaa, missä vauva ei olisi selviytynyt äidin kaatuessa mahalleen, tosin en haluasi niitä huonoja tapauksia kuullakaan.

Kiitos kaikille lämpimistä sanoista ja siitä että ette ole syytelleet, kun olo on tarpeeksi huono jo muutenkin. Nyt ei tarvitsisi edes sanoja saada huonoa mieltä vielä huonommaksi, pelkkä tietynlainen katse riittäisi siihen. Siksi minusta nämä palstat on hyviä, voi purkaa asioita tavallaan anonyyminä eikä tarvitse olla kasvoitusten kun hävettää...

L&M 10+0
 
Moikkis!
(.) Voi kun sais ruisleipää miniletalla ja yhen valmismikrokeiton!! Niitä en saanut tilattua Suomiverkkokaupasta... ...salmiakkia ja tuplaa kyllä! Kuinka monta salmiakkikarkkia uskaltaa päivässä syödä? Mikä on kohtuullinen määrä? On ihan hirvee himo, ja pelkään etten pysty pidättelemään itseäni kun postiluukusta kolahtaa. Mulla ei ole tänäänkään yhtään oksu/mahassa velloo-olo, toinen päivä jo, vieläkin hämmentää.
Eipä tänään muuta, kaikille kivaa viikkoa! Peppi+pkm
 
Tännehän taas kuuluu vaikka ja mitä! Siis Teille.. Käyn vaan viikonlopun töissä, ni täällä on monta sivua tekstiä.. :D

Oisko oma napa ensin: Varasin sitte ajan yksityiselle ultraan.. Ois keskiviikkona, jo onneksi. Ku ei edelleenkään tiedä mitään konkreettista, eikä jaksa odottaa 27.11 asti. Outoa..? Voi olla..
On vaan niin outo olo; vatsa on tosi turvonnu, ei työvaatteet tai farkut mahdu. "maha" alkaa jo heti rintojen alta.. Näkyy siis TOSi selvästi. Eli ne jotka ei oo vielä tienny asiata, kyselee nyt ihmeissään.. Eli siis mistä kysymys!? Syön ja juon niinku enneki, missään ei mitään ongelmia.. Ei jalkoja tai muualta turvota.. Hmm... Menee järki!! :headwall:

Tsemppiä vaan siellä kaikille odotusten kanssa! Koko porukalle niitä kuuluisia tarrasukkia läjäpäin.. :hug:

Ja niisät harrastuksista; Mä itse harrastan varjoliitoa ja mun kurssi päätettiin raskaana ollessa. Keeroin kouluttajille ennen kentälle menoa, ja päätettiin yhessä et nyt sitte mennään ja turvallisesti. Tässä kuiten hinataan taivaalle köydellä ja irrotetaan ku on tarpeeksi korkeutta. (ja nostetaan itsnäisesti lisää..) Eniten jännitti alastulo, mut kaikki meni hyvin! Laji kuiten aika riskiryhmään kuuluva, ei kuiten verrattavissa mitenkään laskuvarjoiluun.
Ja ajattelin muuten jatkaa, vaikka odotanki.. Opettelen sen hinauksen ja lähettämisen kunnolla. Ilmailusääntöjä voi aina petrata, ja muuten vaan kentän laidalla hengailla.. Ja tiiä vaikka YHDEN lennon vielä ottas ennen ku on niin iso, ettei kykene.. :whistle:
Äoiti meinas kyllä saada slaagin ku kerroin. En uskaltanu sanoa etukäteen, sit selittelin vaan jälkeen päin.. Eihän se ois päästäny jos oisin kertonu aikasemmin! ;)
 
Lisbet78.lle onnea ultraan,on se vaan niin kiva käydä katsomassa pikkuista jo varhaisessa vaiheessa :heart:

On sulla melkoinen harrastus,en mä vaan uskaltaisi :eek: :D

bad virgin ja hippu 10+0

hipun työnimi saattaa vielä matkan varrella muuttua,kun ei se kohta enää niin hippu ole :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi80:
Kuinka monta salmiakkikarkkia uskaltaa päivässä syödä? Mikä on kohtuullinen määrä? On ihan hirvee himo, ja pelkään etten pysty pidättelemään itseäni kun postiluukusta kolahtaa.
Jaa-a, mä oon ainakin syönyt sillon tällön. Oon kans ihan himona yleensä salmiakkiin, mut loppujen lopuks aika harvoin sitä tulee kuitenkaan syötyy (merkkarit on ihan parhaita, ja fazerin salmiakit... ja fazerin suklaat). Ei kait se vaikuttanu muuhun kun siihen verenpaineeseen. Mulla ei vissiin ole koskaan ollut kun ehka alipaineita, eli siks oon ihan uskaltanu syödä.
Oikeestaan mä en ole vielä kiinnittänyt noihin mitä saa syödä ja mitä ei, mitään huomiota kun eka neuvola on vasta edessä. Kai ne sit siellä selvittää ne asiat paremmin.

 
Ääh, kun tässä tulee malttamattomaks kun lukee kaikki ultrajuttuja ja sydänäänten kuuntelua... Mä haluuun kans!!! Viel kaks viikkoo ekaan neuvolaan... Ja vielä pahempi on se, että kun tuo laskettuaika on ihan arvio, saattaa heittää suuntaan tai toiseen, ni ei edes pysty yhtään miettimään, että mitä mahassa tapahtuu.

jen-mar voi sun aatoksias :LOL: (anteeksi :ashamed: ) alko vaan mielikuvat naurattaan... Joo: ei se tosiaan miltään pahalta tunnu, eikä sitä tungeta sisuksiin kuin himpun verran, eli älä turhaan jännitä. Sitä paitsi: veikkaan, että siin vaiheessa kun näet masukkaan ruudulla, niin unohdat kyllä kaikki muut asiat. :heart:

Lissuli hyvässä suojassa se pieni vielä on. Myöhempänä kannattaa sitten olla varovaisempi. Varmasti kaikki on ihan hyvin =)

Mä en ole vielä (uskaltanut ) keksinyt mitään työnimeä. Eka oli Nyytti ja kakkonen Tiitiäinen ja niillä nimillä kutsuttiin sitten ristiäisiin asti.
 
Yeb
Alkuperäinen kirjoittaja peppi80:
Kuinka monta salmiakkikarkkia uskaltaa päivässä syödä?
Mulla oli esikoisesta ihan hurjat salmiakkihimot ja söin Lakrisalia melko paljon.. Verenpaineethan taitaa tosiaan olla ainoat mihin salmiakki vaikuttaa. Mulla oli silti paineet raskausaikana paremmat ku koskaan :) Eli jos sulla ei oo mitkään hurjat verenpaineet niin uskallat kyllä sen määrän syödä kun Suomesta saat sinne tilattua :) On se kyllä hurjaa ajatella millasta on odottaa lasta toisessa maassa! Hyvä juttu että te molemmat kiertolaiset Peppi ja Maaria pääsette kuitenkin Suomeen synnyttämään.

Ainiin muuten Peppi, aika hyvin arvasin ne nimet tässä joku päivä :eek:

 
Salmiakin syönnistä,mä en itse kauheasti lakuista ja salmiakista tykkää,syy kun sain aikoinaan yliannostuksen salmiakkikossua ja se seuraava yö oli kamala,niin ei kiitos salmiakkia mulle enää :x
Tosin mulla on suht alhainen verenpaine et jos kohtuudella söisin,niin ei varmaan olisi haitaksi.
 
Ei taas oo ehtiny lukea mitään, mut piti tulla kertoo ku on paha mieli kun mulle tunnustettiin äsken et oon kyl lihonu runsaasti..ja nyt vaan oksettaa..ekaa kertaa tän raskauden aikana..
lisäks olin tänää testeissä ja on jokin muu ku hiiva tai virtsis..leukkarit on ainakin koholla et huomenna uudelleen..oliskohan emätintulehdus..
Sitten myös eilen oli paha mieli kun kotopuolesta tuleva mummi kiukutteli kissan hoidosta ja löi päivän aikana 2 kertaa luurin korvaan..eka ei lupauksesta huolimatta suostunukaan hoitaa kissaa kahta viikkoa ja sit ku hommasin hoitopaikan niin rouva ei suostunukaan viemään kissaa sinne..muuttui suunnitelma vauvasta kertomisesta ja aion antaa takas kertomalla vauvasta kaikille muille ekana ja odotan et äiti kuulee jostain muualta jos oppis ottamaan mutkin ihmisenä. Sen takia meni siis koko eilis-ilta itkies ja saatan joutua lähtee kotiin etukäteen vaikka lentolippu on jo varattu et se menis kyl sit hukkaan..

Tälläistä täällä, ei kovin kivaa tällä hetkellä. :(
 
cranyo kuka sulle sanoi et olet lihonut? :/ :hug:
Älä välitä,mä olen kanssa turvonnut ja lihonut kuin possu :ashamed:
Pakko olisi pitää paino inhimillisissä lukemissa,toki ne "pakolliset" vauvakilot on tervetulleita =)
 
Lisbet78 Argh, miten sä uskallat?? Mulle riittää että kiipeän talousjakkaralle niin päässä alkaa huimaamaan :LOL:

Oletteko kiinnittäneet huomiota että ainakaan viikkoon ei ole tainnut tulla palstalle ikäviä uutisia, jatketaan samaan malliin :hug:

Vatsa todellakin turpoaa ihan ylhäältä asti vaikka kohtu on vielä ihan alhaalla. Sitä vipattamista ja porinaa tuntuu mulla aika ajoin edelleen. Edellisessä tuntui kunnon täristystä ihan loppuun asti, poika kuulemma oli pissillä ;)

Nyt kakkapyykille..tuulet toivat viestiä..

Mukavaa tiistaita kaikille!

-Anu- rv.9+4
 
kiitos tytöt ultrapatukka valistuksesta :LOL:
mun sisko jo lohdutti kans sanoilla: "älä kuule sisko rakas hätäile,on sulla ollu jalkojen välissä varmasti jotain paksumpaa ja suurempaakin kuin ultrapatukka" ja ei muuten pelota enää :LOL: :LOL: :LOL:
nyt jo oottaa opikein et pääsis siihen ultraan,haluan kuulla ja nähdä pikkusen :heart:
mulla on tullu jonkin sortin himo kukkakaaliin ja tonnikalaan(ne siis yhdessä),NAM!!

jen-mar rv7+3 (ei oo masuasukilla vielä muute nimee)
 

Yhteistyössä