**KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)




:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

TÄLLÄ HETKELLÄ ONNELLISIA ODOTTAJIA KESÄKUISISSA ON 87!

Toukokuun 24.päivä:
Mantelinkukka----------36v-------------------kolmas--------K-HKS?


Toukokuun 28.päivä:

KuanYin-------------------21v---------------esikoinen----------TYKS


Toukokuun 29.päivä:

pikkuötökkä-------------26v-------------------toinen-----------OYS
anuaanua---------------35v--------------------toinen----------HUS



Toukokuun 31.päivä:

bad virgin----------------29v-------------------toinen----------KOKS
kekkeri-------------------31v--------------------neljäs


Kesäkuun 1.päivä:

MM83---------------------25v------------------esikoinen--------TAYS
jeps1---------------------33v--------------------kolmas----------KOS


Kesäkuun 2.päivä:

augustmam-------------31v------------------kuudes
Lisbet78-----------------30v------------------kolmas------------OYS
Sophia-------------------26v----------------esikoinen-----------SKS
Lissuli81------------------27v---------------esikoinen--------K-SKS
nalleperhe---------------34v-------------------toinen--------LS


Kesäkuun 3.päivä:

Taa-----------------------25v--------------------toinen----------TAYS
Vauhti-ipanoiden äiti--26v------------------kolmas----------PHKS
HelloShitty---------------24v-------------------neljäs-------------PS
kesämasu09------------30v------------------kolmas----------KAKS


Kesäkuun 4.päivä:

Sisu-----------------------26v--------------------toinen----------OYS
Minttu84-----------------24v--------------------toinen----------EKKS
cranyo-----------------------------------------esikoinen---------JS
s-anttu-------------------26v--------------------toinen---------TYKS
Ilmatar-------------------23v----------------esikoinen---------KoKS
big mama88-------------20v-------------------toinen
whisnefka------------------------------------esikoinen---------EKKS


Kesäkuun 5.päivä:

Babsi---------------------------------------------toinen
Hobelix-------------------37v---------------esikoinen/-set
lingon1-------------------27v---------------esikoinen---------MHSO
maare2-------------------31v---------------esikoinen----------------


Kesäkuun 6.päivä:

Anni77-------------------31v-------------------toinen
Mustikkapulla-----------------------------------toinen


Kesäkuun 7.päivä:

peppi80------------------28v---------------esikoinen
Uula----------------------------------------------toinen
MiNiMaM-----------------23v--------------------toinen-----------KYS
mansikka-maija--------24v---------------esikoinen------------MKS


Kesäkuun 8.päivä:

elegia- -------------------21v---------------esikoinen
jossu83------------------25v-------------------toinen---------K-HKS
vanttu80-----------------28v------------------kolmas----------PHKS
Levoton Strutsi---------26v--------------------viides-----------NKL


Kesäkuun 9.päivä:



Kesäkuun 10.päivä:

Ryhis----------------------33v-------------------toinen
tinni-----------------------30v------------------kolmas----------TYKS
omppunen---------------22v-------------------toinen----------TAYS


Kesäkuun 11.päivä:

Hapsiainen07-----------------------------------toinen
Maisa75------------------33v-------------------toinen
Raffel---------------------22v-----------------esikoinen---------TAYS
c81------------------------27v-------------------toinen----------KOKS


Kesäkuun 12.päivä:

Lammiska----------------------------------------toinen
johanna83----------------25v------------------------------------KOKS
halinalle81----------------27v------------------toinen----------K-SKS



Kesäkuun 13.päivä:

Elwi-----------------------------------------------toinen-----------KOS
Huhtityttö----------------30v---------------esikoinen----------TAYS
wipunen


Kesäkuun 14.päivä:

Talvis---------------------20v-----------------esikoinen---------TYKS
Peppita------------------32v--------------------kuudes---------KAKS
Brianna------------------28v------------------esikoinen---------KoKS
peipi80------------------28v---------------------kolmas
Cailin---------------------30v---------------------toinen-----------OYS




Kesäkuun 15.päivä:

umayya-------------------28v------------------kolmas---------PHKS


Kesäkuun 16.päivä:

noppispoppis-------------20v------------------toinen-----------VKS
Tiikeri83-------------------25v
sankofa-------------------25v------------------neljäs-----------NKL
jadal----------------------23v-------------------kolmas--------K-SKS


Kesäkuun 17.päivä:

josema-------------------------------------------toinen
masuha1
takemyhand-------------------------------------toinen----------LUS


Kesäkuun 18.päivä:

Iidukka------------------------------------------toinen-----------KOS



Kesäkuun 19.päivä:

Millu78---------------------30v----------------esikoinen------K-HKS


Kesäkuun 20.päivä:

jen-mar--------------------23v---------------esikoinen----------PKKS?
maranooka-------------------------------------kolmas---------K-SKS


Kesäkuun 21.päivä:


Kesäkuun 22.päivä:

pilttiä4--------------------37v-----------------viides-------------JS
pa-mi
Aliisa08---------------------------------------------------------------
EttiE-------------------29v-------------------kolmas


Kesäkuun 23.päivä:

leijona00------------------33v-----------------toinen-----------HYS
Ninniliina------------------29v-----------------kolmas----------TYKS
pampula78-------------------------------------toinen
tuokio---------------------24v--------------esikoinen----------PS


Kesäkuun 24.päivä:

Suklaarusina


Kesäkuun 25.päivä:

pinkkimieli--------------23v----------------esikoinen-----------TAYS
indiska-------------------------------------------------------------------


Kesäkuun 26.päivä:

Mapitus-----------------25v


Kesäkuun 27.päivä:


Kesäkuun 28.päivä:

MamaCorleone-------------------------------kolmas


Kesäkuun 29.päivä:

caicathu------------------28v---------------esikoinen
kesä-mamma-------------------------------esikoinen-----------SATKS



Kesäkuun 30.päivä:

Barbapörrö--------------27v---------------esikoinen




Ei tarkkaa laskettua aikaa:

black-coffee-----------------------------------kolmas
cranyo---------------------------------------esikoinen----------JS
la bebe (la 15.6. - 19.6.)
Melizza
NaNa-76--------------32v
veerali-----------------24v------------------kolmas----------TAYS
Eppuliini--------------------------------------viides------------OYS
-------------

Ikäviä uutisia saaneet:

Pikki KM 09/08
maaliskuu KM 10/08
Sun Rise KM 10/08
Minky KM 10/08
hopottitar TM 10/08
Jellona84 TM 10/08
onnijuuni KM 10/08
Lymypiilo KM 10/08
Phalaenopsis08 KM 10/08
Alexandria KM 10/08
haltia TM 11/08
Maaria-76 KM 11/08
valonsäde KM 11/08
Yeb KM 11/08

-------------

Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PK2S = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson keskusairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
MHSO = Malmin terveydenhuoltoalue/Pietarsaari
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus

-------------

Linkkejä:

PERHEKERHO - Raskausajan tietoa, linkkejä ja vinkkejä odottavalle äidille.

HELISTIN - Raskaus ja vauva-aiheinen sivusto, paljon laskureita ja muuta mukavaa.

HEDELMÄLLISYYS - Tietoa hedelmällisyydestä sekä mm. raskausajan ruokavaliosta, stressistä ym...

SYYTÄ HUOLEEN? - Espoon kaupungin sivuilta löytyi hyvää tietoa myös muualla asuville. Sivulta löytyy myös hyvää tietoa neuvolakäynneistä ja mm. myös keskenmenosta, tuulimunasta ja kohdunulkopuolisesta.

TUOKO HAIKARA SINULLE TYTÖN VAI POJAN - TESTAA kumpi sieltä onkaan tulossa :)

TYTTÖ VAI POIKA - Artikkeli kertoo mitkä seikat vaikuttavat vauvan sukupuoleen.

Äitiysvaatekauppoja:

http://www.bebes.fi

http://www.missymom.net

http://www.belua.fi

http://www.lemonkids.fi

http://www.mamabella.fi

http://www.taikapilvi.com


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Ilon ja surun hetkiä lokakuussa
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1176437
 




Alkuraskauden villit veikkaukset :heart:




Tyttöä veikkaavat:

anuaanua
cranyo
bad virgin
HelloShitty
Vauhti-ipanoiden äiti
augustmam
Ilmatar
Lammiska
omppunen
Peppita
josema
Iidukka


Poikaa veikkaavat:

Levoton Strutsi
Talvis
vanttu80
Brianna
Ryhis
pikkuötökkä
Mantelinkukka
lingon1
la bebe
peppi80
jen-mar
Ninniliina
Sisu
big mama88


 
Huomenta!
kiitos BV uudesta pinosta :flower:
ja lissulille kiitos edellisesstä :flower:

asuminen : me asutaan omakotitalossa, 140 neliötä, maalla parikymmentä kilometriä lahdesta, on oma piha jne, mutta ahdasta meillä on silloin kun kaikki lapset täällä samaan aikaan majailevat :D löytyy myös 2 koiraa ja 2 kissaa.

ON: tarttis kohta lähteä sitten töihin, hieman mietityttää miten onnistuu, mutta menenpä kokeilemaan, lähden sitten pois jos en kykene olemaan..

umayya + siiri 7+4
 
umayya tsempit töihin :hug:
Mä olen tällä hetkellä kotiäiti,olin vielä vähän aikaa töissä ja nyt taas kotona, mukavaa vaihtelua.
Me asutaan tällä hetkellä kaksio rivarissa,vuokralla ja nyt olis tarkoitus alkaa katsoa isompaa asuntoa,luultavasti omaa.

bad virgin ja hippu 9+5
 
Jee! sain neuvolan jo maanantaiks :D ikääni en oo muistanu sanoa eli oon 20v mut kerkeentän vuoden puolella täyttää vielä 21v :) Me asutaan kerrostalo kolmiossa 77 neliöö, oma kämppä on :) oon hoitovapaalla kun esikoinenki on vasta 1v9kk :) Ja meillä herättiin tänään puoli 5 :eek: :kieh:
 
Huomenta kaikille!

Täällä odottelen työpaikan reissua Helsinkiin kun pian sinne täytyisi lähteä. Olen koittanut miettiä mitä sanoisin kun en ota mitään. Minulla ei ole ollut tapana sylkeä pulloon näillä reissuilla...

Olo on ollut ihan hyvä, kun vain muistaa syödä säännöllisesti. Neuvola olisi siin ensi perjantaina ja vieläkin jännittää kamalasti.

Minun tietoihini voisi lisätä tuonne alkuun, että olen 30v ja synnytyssairaala tulee olemaan K-HKS.

Täällä siis menossa 7+3 ja sydänääniä haluaisi jo kuulla... tai nähdä...

Kuinka ihmisestä tulee näin malttamaton...

 
Huomenta!

Asumisesta: Ihanaa kuulla maalaistaloista, jotenkin sitä liikuttuu, kun lapsena on itse viettänyt aikaa mummin luona maalla :'( Nyttemmin on kiva käydä lepäämässä ja rauhoittumassa poissa kaupungin vilskeestä, muuten kyllä tohina ja ihmiset ympärillä on enemmän mun juttu. Vielä jopa pääkaupungin tohina, sinne kun oon aikoinaan pienemmästä kaupungista opiskelemaan muuttanut. ...Diipa daapa...

Oma (.) Tänään oltiin siis lääkärissä, mikä olikin kokemus. Perulainen vastaanottovirkailija saattoi meidät huoneeseen ja oli ottamassa verikoetta sanomatta mitään. Mun rakas mies sitten siinä kyseli, että jos juteltais lääkärin kanssa ensin, että mitä ne täällä on ylipäätään on mulle tekemässä.. Mä näytin luultavasti aika pelokkaalta. Intialainen mies Doctor Kathandaraman astui sisään ja kertoi ystävällisesti mitä kaikkee ekalla kerralla pitäis tehdä; verenpaine, verikoe, pissanäyte, papa, sisäinen ultra... Ja meille suomen lääkäri sanoi, että ei täällä tarvi hoitaa kuin nt-ultra ja seerumiseulaverikoe.. No todettiin sit et eiköhän noi oo ihan järkevä hoitaa ja kaikki tehtiin. Ja siellä se pieni oli, aluksi piilossa, mutta kaikki vallan kunnossa :heart: sykki!!!

Lopuksi me sitten jutskattiin tohtorin kanssa, että pitäis se nt-ultra tulla ottamaan 11. viikolla. Ja se tyrmäs sen heti, sanoi et ihan turha juttu! Ja dissas jopa hieman suomalaista systeemiä. Se sanoi et sitä varten juur otettiin verikoe mistä tutkitaan ainaski 15 asiaa, jos niissä asioissa on joku vialla niin sit voi ehkä harkita nt-ultraa... Ääh :| No ollaan nyt kuiteski menossa uuteen ultraan kahden viikon päästä, sekä katsoon tänään otettujen testien tulokset..

Laskettu aika olis tän päivän ultran perusteella 10.6.

Kaikki hyvin, ihanaa. (Paree ollakin sen verran kallista lystiä oli :whistle: ...)

Muillekin hyvää mieltä! Peppi + pkm
 
Asumisesta: Asun lasten kans kolmiossa parin kilsan päässä Oulun keskustasta. Vuokra on tosi halpa, reilusti alle 500?, ei omaa saunaa tieten. Lämmitys ja vesi sis. vuokraan. Ei mielellään vaihtais tästä pois, mut tuleehan kohta ahdasta.. =)

Mitäs täällä mammat tekee päivisin/arkisin..? Töissä, koulussa, kotona..? Itse hoitajana hoivaosastolla, fyysisesti melko rankkaa, ja vielä tässä tilassa. Kaikille en oo töissä kertonu, tiimikaverit tietää.. Ei kuiten ihan kaikkeen siellä pysty..

Ihana ku ulkona on lunta ja valosaa! Oli ihan pakko eilen hakea ulkovalot varastosta.. :D

Kiva kuulla, et Teillä menee hyvin! Neuvolan hyvät uutiset, isommat OMAT kodit, miehet mukana odotuksissa, nuista tulee hyvä mieli itselleki! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lisbet78:
Asumisesta: Asun lasten kans kolmiossa parin kilsan päässä Oulun keskustasta. Vuokra on tosi halpa, reilusti alle 500?, ei omaa saunaa tieten. Lämmitys ja vesi sis. vuokraan. Ei mielellään vaihtais tästä pois, mut tuleehan kohta ahdasta.. =)

Mitäs täällä mammat tekee päivisin/arkisin..? Töissä, koulussa, kotona..? Itse hoitajana hoivaosastolla, fyysisesti melko rankkaa, ja vielä tässä tilassa. Kaikille en oo töissä kertonu, tiimikaverit tietää.. Ei kuiten ihan kaikkeen siellä pysty..

Ihana ku ulkona on lunta ja valosaa! Oli ihan pakko eilen hakea ulkovalot varastosta.. :D

Kiva kuulla, et Teillä menee hyvin! Neuvolan hyvät uutiset, isommat OMAT kodit, miehet mukana odotuksissa, nuista tulee hyvä mieli itselleki! :wave:
MOI!
Mulla on Lisbet suurinpiirtein samanikäiset "isot" eli nyt 9 ja 11, mutta kun kuopus syntyi olivat siis 2 v nuorempia. Olin ihan älyttömän yllättänyt siitä miten he suhtautuivat vauvaan. Siis molemmat ihastuivat heti ja ovat tosi taitavia pienen kanssa. Pitivät sylissä jne ja jo aika pieninä olivat hetken lapsen vahtina (kun kävin vaikka suihkussa tai hain postin) ja nyt jo monta kk ovat olleet silleen vahtina jos on pitänyt vaikka jompi kumpi viedä harrastukseen lähelle tai jotain.
Meillä lapset ei o mitenkään pakotettu hommiin vaan he tekevät sitä mielellään eikä se oo ollenkaan heille iso juttu. Tietysti aina voi jotain sattua mutta niin sitä sattuu muutenkin ja esim. liikenteesssä jos pitää herättää nukkuva pieni ja raahata autoon 10 min viennin takia.
Siis tarkoitan tällä vaan sitä että uskon että saat isommista innokkaat ja taitavat siskot jotka tuovat sitä arjen helpotusta hetkittäin. Ne hetket ovat meinaan usein tosi tärkeitä isollekin, näkee että osaa ja pystyy.
Tsemppiä sinulle, vaikutat rohkealta ja vahvalta naiselta (itsellä kun aina tuo ukon köriläs ollut kaverina niin tilanne muuten aivan eri)

Asuminen
Meillä on reilu vuosi sitten valmistunut iso ok-talo maalla, olisko asumispinta-alaa jotain 170 neliötä, eli 3 ipanalla omat huoneet ja myös tulevalle on (vaikka nyt onkin iskän omana huoneena, iskä saa varmaan pitääkin siihen asti kun kolmas menee kouluun ja tarvii ns. omaa tilaa) Talo on maalla, vaikka sopivaan kaupunkiin onkin vain 10 min matka. Tontti on 2 hehtaaria joten tilaa on leikkiä ja kikkailla. Puutarha on iso ja kasvimaa tulossa... Nautitaan kyllä tosi paljon, ennen asuttiin kaupungissa niissä perus postimerkkitonteissa... Lainaa on tietysti riittävästi mutta pärjätty on, lainanlyhennys on 650, samahan menis vuokraankin, ainakin.

Päivät
Päivät kuluvat työssä, kuntoutushommia, päivätyö ja jaksan kyllä hyvin vaikka olenkin oman alani ainoa edustaja joten sikäli aina pitää/saa kehittää/suunnitella/muuttaa jne. Mies on tällä hetkellä hoitovapaalla ja todennäköisesti siihen asti kun jää hoitovapaalle.

Kertomisesta
Kukaan ei vielä tiedä, mulla vähän tuota alamasua muutenkin =) jotenkin eipä kukaan kehtaa kyselläkään, hih. Lapsille tarkoitus kertoa eka, sitten muille. Jotenkin kuvittelen että tonne jouluun asti voin pitää salassa, mutta viikkoja silloin olis jo jotain 17-18 että tuskin se onnistuu. No kuitenkin ultran haluan ensin ainakin käydä. Se on kahden viikon päästä muistaakseni, ma on eka neuvola. Olisin jättänyt sen väliin, mutta np ultraan ei pääse ilman neuvolaa. Toivottavasti siellä kuuluu sydänäänet =)

Vointi
Mulla olo parani jo noin viikko sitten, siihen asti ällötti kaikki ja olin todella väsynyt. Nyt tosiaan viikon verran ruoka on taas hyvää, vaikka paljon sellaista on mitä en todellakaan pysty syömään =) ihme juttuja. Väsy olen vieläkin, mutta jaksan kuitenin paremmin. Muuten ei mitään raskausoloa, masua aina silittelen mutta vielä ei mitään ihmeitä tunnu.

kekkeri ja ylihuomenna maanantaina napsahtaa 10 rikki
 
Niin, seksistä piti kysyä, joillahan se sujuu erityisesti näin raskausaikana. Itse en valitettavasti kyllä kuulu niihin. Iltaisin oon niiiiin väsy ettei vois vähempää kiinnostaa muu kun uni ja muut ajat ihan mahdotonta jo lapsien takia. Tiedän että mies on aika kypsä ja pitäis jaksaa, mutta...no ehkäpä olo tästä virkistyy ja toisaalta näin viikonloppuna sitä vois jaksaakin kun ei aamulla tarvi ihan niin aikaisin herätä.
Mites te muut??
 
Lisbet78 Joo, annetaan hyvän mielen kiertää!!! Mulle tulee hyvä mieli ku ajattelen teille satanutta lunta. Ja siitä ku muilla on hyvä mieli muiden puolesta!

Arjesta: Mä olen "tehnyt" 1,5 vuotta graduani... Viime keväänä piti valmistua, mutta työt ja muut jutut vei mukanaan (voi kai laittaa myös laiskuuden piikkiin |O ). Nyt sit saatiin miehen työn puolesta mahis tulla syksyks jenkkeihin, ja täällähän mä nautin sängyn pohjalta (kolme viikkoo hirmu pahoinvointia) auringosta ja lämmöstä B). Keväällä sit teen graduni valmiiks ja kesäkuussa oon "valmis" äiti :) !

Peppi+pkm
 
Seksistä:
Ottasin millon vaan, missä vaan, miten vaan ja keltä vaan! :LOL:

No ehkä ei nyt ihan nuinkaan.. Mut yksin oon, ja voisin totisesti haluta! Eipä oo helppo sauma "hommata" sitä seuraa.

Tai sit lähen netistä ettiin niitä, joilla on joku fetissi raskaana oleviin naisiin! :D
No ei nyt sentään..

Tän asian tiimoilta olen Teille HYVIN kateellinen! :p

Peppi: Eihän tollanen oo ees mahollista! Olla syksy jenkeissä, tosta sitte en oo YHTÄÄN kateellinen..
:whistle:

Lisbet + alien
 
Heippa pikaseen ja hauskaa marraskuuta! Jee, joulu lähestyy!

Onnittelut kaikille tasapuolisesti hyvistä ultra/neuvola käynneistä :heart: Ihanaa, että nyt ollaan saatu paljon hyviä uutisia =)

Galluihin jos jotain yrittäisin vastailla

Asuminen
Me asutaan nyt omassa kaksiossa 53 neliöö pienkerrostalossa pirkanmaalla ja asunto on myynnissä ja suunnitelmissa rivari kolmio. Ja samankaton alla on tällähetkellä siis mies, neiti ja koira.

Päivät
Päivisin olen tuon 1v4kk neidin kanssa kotona. Ja ilman ammattia olen (varmaan ainoa täällä:ashamed: ) Mutta mun tapauksessa ensin perhe ja sitten ura ;)

Kertominen
Muutama hyvä ystävä tietää ja mun kummitäti ja isä. Muille aateltiin kertoo tossa 12vko ultran jälkeen.

Vointi
Täällä on pahoinvointia samanlailla, kun tosta esikosta oli. Eli tässä vaiheessa on aamun ällötys ja sit alkaa iltapäivällä uudestaan ja pahenee iltaa kohti. Sit jos samalla kaavalla taas mennään, niin tää voi pahentua vielä ja kestää tonne 16vko asti :/ Toivottavasti ei. Mutta kyllähän tän kärsii, kun tietää palkinnon.

BV:lle kiitokset vielä uudesta pinosta!

PItää lähtee laittaan neitille sapuskaa.

Ompunen ja Möti rv 7+2
 
Kiitos uudesta pinosta BV:lle! Hyvä kun jollain löytyy näitä tietotekniikkataitoja. =)
Täällä pahoinvointi yltyy, kestää aamusta jonnekkin kolmeen neljään iltapäivällä. Muuten voinnissa ei ole muutoksia. Neuvolaan yritin soitta, mutta oikea terkka ei ollut paikalla, pitää soittaa maanantaina uudelleen.

Asumisesta vois sanoa, että asutaan isossa kaupungissa lähes keskustassa. Tällä hetkellä vuokralla 60 neliön kaksiossa. Haaveena olisi vuoden sisällä löytää oma koti lähikunnista, eli pois kaupungista halutaan. Rivitalo olisi haaveena. Kovin kauas ei kuitenkaan kaupungista halua, kun on tottunut että kaikki palvelut on tarjolla ja lähellä.

Päivät kuluvat töissä. Olen siis kätilö, mutta tällä hetkellä teen sairaanhoitajan hommin. Tosin työsopimus loppuu vuoden lopussa ja sitten pitäisi uusi työ löytää vielä hetkeksi, ennen kun äippälöma alkaa.

Kertoa meinataan molempien perheille kunhan eka ultra on takana. Muutama ystävä nyt tietää ja vauvan tuleva täti.

Täällä nyt yritetään miettiä mitä voisi syödä ja mikä ei kamalasti ällöttäisi. Miestä hieman huvittaa, kun yhtenä päivänä pystyy syömään jotain ja toisena se on se joka eniten kuvottaa. Ei oikein itsekkään kaupassa tiedä mitä ostaisi, kun kovin ei mitään tee mieli.

Jaksamisia pahoinvoiville ja hyviä ja pulleita vointeja kaikille!

Barbapörrö + Pätkis 5+5
:heart:
 
Jee, uus pino :)

a-mam: Sitähän vois ehkä yrittää nähdä joskus tuossa ensi vuoden puolella, kun niin lähellä asustellaan? Tiiä vaikka mennään samalla kyydillä sairaalaan kun on niin lähellä lasketut :D

Yeb: Sinne Madam Mammalle tai Ennustaja Ellille pitää laittaa oma syntymäaika, miehen syntymäaika ja laskettu aika.

Mä vietän ihan kokonaan vapaa päivää. Ainoo mitä pitää tehdä on itselle ruoka ja käyttää koiria ulkona. Vuokrasin taas pari leffaa ja kohta alan niitä katselemaan. Mies on töissä aamu kuudesta ilta kuuteen, ihanaa että saan olla vähän yksin. Sit kun se taas tulee niin täällä ei enää ole hiljaista :) Se on ihan uskomaton hösöttäjä ja pölöttäjä toisinaan. Käyttäis sitä energiaansa johonkin järkeväänkin joskus. Mut on se silti niin ihana.

Lissuli ja Mustikka 9+5
 
HelloShitty
Kiitos vanhasta ja uudesta listasta Lissuli ja BV! :flower:

Ja mukavaa Halloweenia kaikille. esikoinen synttärijuhlissa ja kohta sitä hakemaan. sen jälkeen anopille ja appiukolle syömään. katotaan millaista "vittuiluu" sieltä tulee kun on paksuna ja lihonnu ihan sikana. :ashamed: no..ei se appiukko tarkota mitään mutta se aina heittää semmosta läppää ettei tiiä onko vittuiluu vai vitsiä. :eek: |O :D

illalla kotiin kattomaan Manaaja II. taitaa olla niistä ainoo mitä en oo nähny. :eek:

voikaa hyvin! :heart:

HS ja nelonen rv 9+2 (piti miettiä ja laskea)
 
moikka!! kiitos bad virgin uudesta pinosta =)

galluppeja...

asuminen asutaan 60 neliön rivarikaksiossa. on oma, eikä vielä hetkeen pois muuteta, kun vasta vuodenvaihteessa tänne muutettiinkin. parin vuoden päästä ois ihan kiva olla kyllä muualla.

päivät AMK:ssa opiskelen ekaa vuotta terveydenhoitajaks. teen myös pari iltaa viikossa myyjän töitä.

kertominen ollaan kerrottu miehen porukoille, ja mies on kertonut parille kaverilleen ja mä vähän useammalle. :D ahdistaa ajatus omille porukoille kertomisesta. tiedän mitä ne ajattelee, koulut kesken ja plaaplaa.. :snotty:

vointi ei oo pahoinvointia ku tyyliin kaks kertaa viikossa. tulee semmone yökötyshetki joka kestää 5min. tissit on kyl sitäki turpeammat. välillä herkkistelen ja välillä raivoan. ai niin enkä vuoda.

seksistä joku kyseli meillä on tahti ainakin muuttunut... ennen harrasteltiin lemmenleikkejä 3-4 krt viikossa ja nykyään... kerran viikossa.. :/ tää rassaa välil paljon, ku halut ei mee yhtään yhteen...

Hauskaa Halloween-viikonloppua!!
Talvis ja Pallero 7+4 :heart:
 
Moikka!

Me asustelemme omakotitalossa maalaiskylässä. Tilaa on noin 129neliötä. Riittävät hyvin meille. Päivät käyn töissä. Tai siis illat (15- 22.30). Ja joka toinen viikonloppu. Ihan hyvin on töissä vielä jaksanut ja eiköhän sitä jaksakin. Työ kun ei ole fyysisesti rasittavaa.

Pari kertaa on muka tuntunut, että jokin tuolla kohdussa molskis, mutta eihän se voi vielä tuntua? Taidan vaan kuvitella.. Meillä asiasta tietää minun ja miehen siskot ja minun äiti. Ja kaks minun kaveria. Kerrotaan sitten 12 rv jälkeen niille jotka sitä kysyvät. Sen jälkeen sitä ei salailla enää. TYönantajalle kerron varmaan kahden viikon päästä kun on eka ultra takana.

Lievää pahoinvointia vielä välistä on, mutta onneksi ei oksentaa tarvitse. Muita oireita ei sitten olekaan.

Mutta nyt valmistautumaan synttärijuhlille.

pikkuötökkä ja eemeli 10+1
 
jadal
moikka pitkästä aikaa!
tulin just pappani hautajaisista. koko ajan oon työntänyt papan kuoleman pois mielestä, mutta hautajaisissa tuli iso itku :'( ja tuo meidän 5v neiti. teki oikein pahaa katsoa kun toinen itki, varman kukan ei itkenyt yhtä järkyttävän paljon siellä. Välillä tyttö oikein lyyhistyi maahan itkun voimasta

asumisesta

Asutaan vanhassa omakoti talossa vuokralla, neliöitä tässä on n.100 Täällä ei vain ole säilytys tilaa, joten kaikki tavarat on aina hukassa... :whistle:

omppunen älä huoli, et ole ainoa jolla ei ole ammattia... mulla on nuo koulut jäänyt kesken... :ashamed:

seksistä... Mulla kyllä on halut noussut raskauden myötä. mies parka, kun vaimo ei anna nukkua yhtenäkään iltana ilman sänkyjumppaa... no eipä tuo ole vielä valittanut :D

Pahoin vointia löytyy edelleen, samoin turvotusta. Täytyy käyttää pidempiä paitoja, niin pystyy pitää housut auki :D

palailen myöhemmin asiaan taas :)

jadal rv8+2
 

Yhteistyössä