Onpas taas tullut tekstiä sitten viime kerran, ahkarasti kirjoittelevaa sakkia ollaan.. Tervetuloa uudet myös mukaan :wave:
Koitan muistaa kaiken mistä ollaan höpisty aiemmin..
Ihan ekaks täytyy sanoo et oon yhden oireen bongannu ja siitä päätellen voisin antaa omaa mietintää kumpi ois tulossa. Esikoista odottaessa iho meni huonoon kuntoon jo ihan alkumetreillä ja sama homma ilmestyi kuvioihin nyt. Olen aina ollut herkkuperse kaiken makean suhteen ja pelkästään siitä tuo ei johdu.. Esikoinen oli tyttö ja hänen odotusaikana tuo iho-ongelma tuli esiin mutta taas pojan aikana iho oli todella puhdas.. Joten annan villin veikkauksen että olisko tyttö tulossa
Esikoista odottaessa painoa tuli lisää +20kg ja toisesta +18kg. Lähtöpaino oli esikoista odottaessa 50kg ja toisen kohdalla 56 kg. Nuo kilot lähti ilman minkään sortin liikunta spurttia, tuo 6kg jäi ja olin todella tyytyväinen että jäikin.. Pituutta mulla 166cm niin en omasta mielestä kovin "ihanalta" näyttäny 48-50kg painavana. Tällä hetkellä painoa on noin 55kg ja varmaa kertyy tälläki kertaa tuo 15-20 kiloa mutta en jaksa ottaa paineita siitä. Lapset olleet molemmat pikkasen vajaa 4kg.
Kekkeri oli ihastellut yhdessä pinossa olevia masuja.. Täytyy tunnustaa että oma masu on jo sen verran turvonnut että asiaa ei peitellä.. Molemmissa raskauksissa ollut sellainen vauvamasu että kaikki tulee tuohon eteen ja takaapäin ei mahaa ole näkynyt edes viimesinä päivinä niin olen jäänyt kiinni raskauksista ulkopuolisille jo rv 9 eteenpäin vaatetuksesta huolimatta
Meidän neuvolassa ei ole edes ultralaitetta vaan se tapahtuu vaan äitiyspolilla sairaalassa rv 11-13, np-ultra, rakenneultraa tässä kaupungissa ei sitten tarjotakkaan
Sydänääniä kyllä neuvolassa kuunnellaan mutta riippuu viikoista milloin niitä aletaan siellä seuraamaan.. Kaivoin lasten neuvolakortit esiin ja heidän kohdallaan äänet kuultu rv 11. Olen kavereilta kuullut ketkä asuvat samassa kaupungissa mutta kuuluvat eri neuvolaan asuinalueensa perusteella että heidän neuvolassa on ollut tuo ultra laite.. Jos mun henk.koht. mielipidettä kysytää niin reilua ois sitten olla saman kaupungin jokaisessa neuvolassa tuo vekotin eikä niin et jotkut pääsee siitä nauttimaan ja jotkut ei..
[/b] heitänpä kysymyksen teille joilla on jo ennestään lapsia ja saa tietysti muutkin vastata.
Meillä lapset (3v9kk ja 2v3kk) tietävät että äidin masussa kasvaa vauva mutta nytpä meidän neiti kyseli että "äiti, kerros mistäs se vauva tulee ulos ja äläkä sano että suusta koska ei mahdu sieltä".. Siinä sitten hetken punastusta nieleskeltäessäni sanoin hätäpäissäni että kuule kun vauva on tarpeeksi iso niin se syntyy sellaista vauvaputkea pitkin.. Nyt lapsia naurattaa että vauva laskee liukurilla äidistä ulos kesällä
Onkos teille muillle tullu vastaavanlaisia kysymyksiä eteen ja mitäs sitä ollaan kullannupuille sanottu
Mutta nyt tämä liukumäellä varustettu äippä lähtee keittelemään puuroja noille jo uloslaskeneille lapsosille :wave: