Voi mahotonta kun te ootte kovia kirjottamaan! Mä jouduin tänään istumaan koko päivän koulutuksessa enkä sitten päässyt koneellekaa kertaakaan, niin täällähän on jo miljoona uutta viestiä tullu vuorokauden aikana.
Kaikille uusille taas tervetulotoivotukset täältäkin! :wave:
Pahoinvoinnista kärsiville jaksuja, toivottavasti ei kenelläkään kovin rankaksi oksentelu mene tai kestä viikkotolkulla. Toisaalta onhan siinä se "hyvä puoli" kun laatta lentää, että voi ehkä vähän paremmin mielin olla odotuksen kanssa. Jotain sentäs tapahtuu. Mutta voimia se vaatii silti.
Alkuperäinen kirjoittaja cranyo:
Mulla olis teille kans kysymy; elikkä miten hoidatte kuntoanne/itteänne? Ja ennenkaikkea yritättekö muuten ku syömisiä kattomalla hallita painonnousua?
Mä harrastan lenkkeilyä (juoksu), sisäpyöräilyä ja satunnaisesti käyn myös puntilla. Pilateksesta oon nyt lähiaikoina innostunu ja sitä oon jaksanu treenata nytteki vaikka on koko ajan semmonen väsyny ja kuumeinen/flunssainen olo. Yritän tolla liikunnalla etenki pitää painon nousun kurissa. Mulla ekassa raskaudessa tuli rv 20 mennessä 8 kg, tokassa 9,5 kg ja noihin viikkoihin mennessä kun ei ilmeisesti periaatteessa tarvis vielä tulla painoa lisää juuri ollenkaa. Noi oliki sitte just ne vikat kilot minkä pudottamiseen mulla meni molempien jälkeen yhteensä noin vuosi. Eli muksut on ollu 1-v enneks oon ollu entisissä mitoissa. Jos nyt sitte tällä kertaa (kun viimeistä kertaa toivottavasti raskaana olen) osais ja jaksais sekä liikkua että syödä oikein ettei ihan lähde mopo käsistä.
Mä muuten huomasin viime raskaudessa, että liikunta auttaa huonoon oloon. Jos vaan pakotti ittesä liikkeelle, vaik kui väsytti ja öklötti, niin kohta oliki paljon parempi olo. Toki se huono olokin sitten taas kohta palasi takasi, kun oli treenit ohi...
).( rv 5+ ja vielä ei tunnu missään. Suussa maistuu kyllä aina iltaa kohden ällölle ja vettä tulee kipattua järjettömiä määriä, muttei mua oikeastaan öllötä yhtään. Ekassa raskaudessa eto-olo oli mulla aika mietoa (odotin poikaa), tokassa piti kertoa töissäkin raskaudesta jo rv 6+ kun olo oli niin heikko (odotin tyttöä ). Nyt onki jotenki "poikaolo" tästä tapauksesta, kun on niin oireeton olo.
Joko muilla on sukupuoli-aavistuksia tullu maha-asukista?