Joo, tavallaan.. siinä 10023 numerossa haistattivat oikein kunnolla kahdesti..sitten vaan marssin Jorviin kun neuvolan terkka niin vahvasti kehoitti.. Jorvissa on menossa joku asiakastyytyväisyys-kysely Sain palautelomakkeen ja kauniit pyynnöt täyttää sen jos vaan jaksan.. Kun oireitani kerroin niin sanoin ihan suoraan että minnekään ei koske, mutta muuten on niin outo olo..Ja että erittäin kokenut ja ammattitaitoinen terkka tuosta muutaman sadan metrin päästä käski viivyttelemättä ultrata.. Virkailija ei nikotellut yhtään. Kun pääsin lääkärille selitin saman tarinan ja sanoin että ymmärrän kyllä että ei ole kyse elämästä ja kuolemasta, mutta en halua että munasarjat räjähtävät just silloin kun olen kotona 2:n pienen lapsen kanssa.. Tän aamun päivystyksessä kohdeltiin todella nätisti.. Sain sen käsityksen että tk:n lääkäri voi laittaa sähköisen lähetteen jorvin naistentautien päivystykseen ultraan..Aina kannattaa kokeilla jos asia ahdistaa..Mulla olis ollut myös sellainen mahdollisuus että lähete olis ollut kiireellisyydeltään 1-7 päivää, mutta joku gyne yöllä tuli siihen tulokseen että aamulla olis kuitenkin varminta. Tais olla tuo "ruskea"vuoto joka toi vahvan epäilyn tuulimunasta..Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:anuaanualle piti kommentoida että onneksi kaikki kuitenkin oli hyvin =)
Ottivatko ne jorvin päivystykseen sinut vastaan kuitenkin suurempia kyselemättä? kun olen ymmärtänyt että ovat vähän hanakoita ultraamaan yhtään mitään alhaisilla viikoilla kun mitään ei voida tehdä jos kesken menee...
Järvenperästä.. Synnytin edellisen Jorvissa ja jäi tosi hyvät fiilikset henkilökunnasta. Paljon hurjia juttuja kyllä olen paikasta kuullut |OAlkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:maaliskuu näin teemme yhteistuumin :hug: :hug: tai ainakin yritetään, eikös?
anuaanua mistäs päin olitkaan? siis jos saa udella :ashamed: mulla ei ole kipuja eikä vuotoja joten siinä mielessä voin olla rauhallisin mielin. mutta kyllä mä sinne kanssa joudun suuntaamaan jos jotain ihmeellistä tapahtuu synnyttämään en sinne kyllä aio, jostain syystä kammoksun kyseistä sairaalaa synnytyssairaalana :ashamed:
Mä oon kertonut parhaalle kaverille kun sen kanssa kuitenkin jatkuvasti tekemisissä ja tiesi yrityksestä. Töissä olen kertonut yhdelle, en vaan osaa valehdella kun suoraan kysytään Ja vaikea selittää miksen olekkaan tulossa tänä vuonna pikkujouluihin.. Ainiin, onhan mies jo kertonut äidilleen, mä en vielä meinaakkaan omille porukoilleni kertoa ennenku joskus vasta, ehkä sen ekan ultran jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja Lissuli-81:Olettekos jo kertoneet monellekkin raskaudestanne? Ite oon pitänyt vähän matalampaa profiilia asian suhteen, eli vielä ei tiedä kovinkaan moni. Töissä yritän pitää salassa, mut vikeaa se on kun täällä roikun vähän väliä ja nälkä/pahoinvointi/väsy päällä koko ajan Vanhemmille ajateltiin kertoa viimeistään ultran jälkeen, mutta voi olla että mun vanhemmat saa tietää jo aikaisemminkin...
onnea ultraan!! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Hobelix:Ma en millään ehdi lukea teidän kaikkia tekstejä . Mun paha olo rajaa tietokoneen käyttöä aika paljon. Tänään iltapäivällä on sitten ultra.
Hopotitar - Kiitti =) , tosiaan laskettu on 1.6 kun lasketaan punktiosta.
Lissuli - Meilla meni nyt niin, etta koko perhe ja tutut tiesi ivf aikataulun ja testiajat ja kaikki, joten aivan kaikki tietää. Unkarilaiset ovat aivan mahottomia, niillä on keinot saada kaikki tieto käsiinsä :kieh: . Pomokin tietää ja on huolissaan, jos en lepää tarpeeksi.
Hobelix & vatut 6+3