Moikka vaan kaikille, tuleepas harvoin enää kirjoiteltua, vaikka lukemassa käy.
Netta: Disflatyl- nimistä masuvaivalääkettä minä olen käyttänyt. Muita en ole kokeillutkaan. Suosittelen kokeilemaan: annetaan 2-3xpvä.
Meillä se ainakin tuntuu auttavan ! Meille sitä suositeltiin apteekissa, kun kyselin, mitä kannattaa valita.
Julkinen imetys: Minä ainakin imetän missä milloinkin. En jaksa ruveta erikseen etsimään imetyspaikkaa varsinaisesti, jos vauvalla nälkä. Eiköhän imetys ole maailman luonnollisin asia? itsekään en käytä imetyspaitaa, mutta harson laitan sitten vähän suojaksi aina ja muutenkin harsolla olen suojannut vauvaa, joten siinä samalla tissikin menee piiloon
! Haluan kuitenkin olla niin paljon liikkeessä, etten jaksa stressata tuon imetyksen kanssa tai olla lähtemättä liikkeelle sen takia... :snotty: Imetys sinänsä sujuu yhtä hyvin kuin ennenkin eli ei ongelmia.
Yöunet: Meillä tyttö herää edelleen kahden tunnin välein syömään. Pari kertaa alkuillasta nukkunut kolme tuntiakin putkeen. Täytyy sanoa, että äiti tuntee itsensä välillä kyllä väsyneeksi, mutta vielä ollaan tolpillaan kuitenkin. Extra-väsymystä aiheuttaa sädehoito, joten on ollut välillä aikoja, jolloin tuntunut, että jaksaminen lakkaa kokonaan- jotenkin kuitenkin selvitty.
Tämä nyt nolottaa kysyä, mutta pakko saada tietää:
Milloin on uuden raskauden mahdollisuus ? Minua nimittäin Pelottaa sanan varsinaisessa merkityssä, että tulisin raskaaksi. En missään nimessä sitä halua. Olenko käsittänyt oikein, että
ennen kuukautisten alkua minipillerit on ainoa ehkäisyvaihtoehto (kortsun lisäksi)?
Pukeminen: pikku hiljaa alkanut jo vähän hahmottua, mitä tytölle kannattaa päälle laittaa. Tietysti sitä vieläkin miettii onko liikaa tai liian vähän vaatteita, muttei enää ole sellaista stressiä kuin aiemmin. Kai sitä pikku hiljaa alkaa luottamaan itseensä...
Kesämassut Oulusta: käykääs lukemassa tuolla tapaamispuolella ehdotuksia tapaamisesta !!
Seksiä on harrastettu pari kertaa, en ole oikein saanut vielä kunnon tuntumaa, jos joku ymmärtää mitä tarkoitan. En tiedä jännitänkö vähän vai mietinkö niin kamalasti, että miltä tuntuu, mutta jotenkin en osaa rentoutua..ehkäpä ajan kanssa, en tiedä.
Jälkitarkastus minulla muuten 23.7. ja haluaisinkin jo päästä uimaan !! Uimassa ei kuulemma saa käydä ennen sitä.
Nimi ja ristiäiset: Meillä ei sitten päästä yhteisymmärrykseen nimestä. En tiedä miten asia ratkaistaan. Huh..alkaa jo stressata, kun ristiäiset (5.8.) lähestyy. Tyttöparka jää vielä ilman nimeä. Minä edelleen haluaisin tytölle oman sukunimeni... :saint:
Pikkumyylle kiitos minunkin puolestani, että jaksat listaa tehdä! Voitko lisätä minulle sinne, että
tyttö syntyi viikoilla 39+0. Olisi kyllä ihana, jos listaan nimetkin laittaisi. Oli muuten kiva katsella siitä, että joinakin päivinä syntynyt useammalla yhtä aikaa vauva
.
Minäkään en jaksaisi millään
kestovaipata, ei tosin ollut aikomuksenakaan. Pyykkiä minunkin mielestäni riittää muutenkin ihan hyvin..
Tyttö on edelleen tietysti aivan ihana, mutta jotenkin tuntuu, että rakastan häntä nyt jpaljon enemmän kuin ennen ! Voikohan se rakkaus tosissaan lisääntyä koko ajan ? Ainakin siltä se tuntuu. Jotenkin vauvan synnyttyä omatkin haaveet ovat muuttuneet, olen alkanut ajatella, että tuntisinpa joskus itseni niin onnelliseksi, että toivoisin pääseväni esim. naimisiin. Uskomatonta, mutta siltä on vain alkanut tuntua...huh, pelottaa ihan itseänikin.
Kyllä nuo pienet kehittyy nopeaan. Meidän tyttö muuten
hymyili ekan kerran 3vko:a vanhana(tietoisesti) ja nykyään hymyilee todella usein! On se niin ihana hymy !
Pepsukka ja tyttö 1kk+1vko+2pvä
.