Moonlight nuo kestovaipat on tosi hyviä puklailuun eli kun röyhtäyttää niin liina alle vaan.Ja niillä voi pyyhkiä vaavin suuta ja unirievuks vaikka.Älä ihmeessä luovu niistä!!
Ties vaikka sulle iskis kestoiluvimma!!! =)
Ammateista oli puhe,meillä mies on yrittäjä ja mä psykiatrinen sairaanhoitaja.
Must ois ihanaa olla ruokapuolelta joku,osais tehä sikahyvää ruokaa!!!Nam!!!
Mitäpä muuta...Kateellilnen oon kun monet kirjoittaa omaavansa jo masua..Mäkin niin aattelin kun vain vuosi väliä raskauksien kesken,että masu tulis nopeemmin...Plaah..Jos taas mennään 25 viikon kieppeille niin MÄ EN ALA!! :headwall:
Onpa kypsää käytöstä...Oih..
No,eipä sille mitään ite mahda,ja tosiaan pitäis olla tyytyväinen kun pikkusen kanssa vaatettaa ja touhuu,eipä ole masu tiellä..
Oon jo kuullut sitä miten kamalan pieni oon..Ja viides lapsi jo!!Joo,joo...
Kohta vedän tyynyt mahaan jotta saa olla rauhassa.
Hassua miten sitä se maha on jokaisen yhteistä omaisuutta.
Käyn varmasti kostoks joka masuun kii,jonka nään tutulla taikka vähän tuntemattomalla!!Ja varmasti kommentoin minkä näköinen se on!!Ja kumpi tulee!!!Hehee...
:x
koitanpa taas lepäillä,on kaksi muksua poissa kotoa.Mun vanhemmat oli jonkun dokkarin kattonee ja ihan vauhkoina miten en saa kauppakassia ees nostella.Vanhimmalle pojalle soittivat ja vannottivat pojan pakkaamaan autoon pikkusiskon tavarat ja vaunut..
Oli poika ihana,kysyi vielä että tuoko särkylääkettä...
Jaksuja ja lepoa kaikille!!
kata 18+4
Ties vaikka sulle iskis kestoiluvimma!!! =)
Ammateista oli puhe,meillä mies on yrittäjä ja mä psykiatrinen sairaanhoitaja.
Must ois ihanaa olla ruokapuolelta joku,osais tehä sikahyvää ruokaa!!!Nam!!!
Mitäpä muuta...Kateellilnen oon kun monet kirjoittaa omaavansa jo masua..Mäkin niin aattelin kun vain vuosi väliä raskauksien kesken,että masu tulis nopeemmin...Plaah..Jos taas mennään 25 viikon kieppeille niin MÄ EN ALA!! :headwall:
Onpa kypsää käytöstä...Oih..
No,eipä sille mitään ite mahda,ja tosiaan pitäis olla tyytyväinen kun pikkusen kanssa vaatettaa ja touhuu,eipä ole masu tiellä..
Oon jo kuullut sitä miten kamalan pieni oon..Ja viides lapsi jo!!Joo,joo...
Kohta vedän tyynyt mahaan jotta saa olla rauhassa.
Hassua miten sitä se maha on jokaisen yhteistä omaisuutta.
Käyn varmasti kostoks joka masuun kii,jonka nään tutulla taikka vähän tuntemattomalla!!Ja varmasti kommentoin minkä näköinen se on!!Ja kumpi tulee!!!Hehee...
:x
koitanpa taas lepäillä,on kaksi muksua poissa kotoa.Mun vanhemmat oli jonkun dokkarin kattonee ja ihan vauhkoina miten en saa kauppakassia ees nostella.Vanhimmalle pojalle soittivat ja vannottivat pojan pakkaamaan autoon pikkusiskon tavarat ja vaunut..
Oli poika ihana,kysyi vielä että tuoko särkylääkettä...
Jaksuja ja lepoa kaikille!!
kata 18+4