Kiitos
Niini onnitteluista :hug:
Voih,
Pikku-myy tosi ihanaa ja oikein sylikaupalla onnea kihlautumisen johdosta.. muistan itse vuosi sitten tapahtuman ja kuinka onnellinen olin.. koko ajan vain katselin sormusta.. heh.. ja vuosi meni ja niinkuin äidin hääkortissa luki... Ihanaa, teitte sen mitä vuosi sitten rannalla lupasitte.. eli mentiin naimisiin.. musta se oli niin ihana kortti teksti äitiltä..
Mulla olis sulle muuten hääpuku jo tuossa myytävänä
Täällä olenkin sitten kärsinyt taas tolkuttomasta vatsa kivusta koko yön ja niin ihmeellinen kipu kyllä on.. oliskohan se noro virus? Se vaan polttaa, mutta outoa kun nousen käveleen niin rauhoittuu ja kun laitan makaan niin alkaa kauhee polte.. odottelen tuon miehen töistä ja mennään sitten päivystykseen tarkistaan että kaikki on vauvalla kunnossa.. se kyllä mielestäni liikkui tuolla aamustaki, joten uskon olevan jotain muuta. Ja eihän supistelut näin tuntuis? nehän rauhoittuu kun lepää ja tämä tuska vaan yltyy..
Oksennus lentää, mutta siihen ei voi luottaa ku se lentää muutenkin, että olisko maha tautia.
No se selviää tuossa sitten illemmalla mitä on. Neuvolatäti määräs Gavisconia, mutta ei tämä närästystäkään kyllä ole.. kurjaa.. mulla kyllä oikeesti vastustaa koko kroppa tätä tilaa..
Tosi vaikee nauttia kunnolla raskaudesta, joulun aikaan sain jo 2 päivää levähtää ja ei oksettanu.. sitten taas kahta kauheemmin takas. ja siinä flunssa yskässä olen ollu koko 10 viikkoa kohta.. ajatella. Neuvolan täti uhkas taas sairaala reissulla.. voih voih.
No se omaa napaa ja valitusta taas..
Sain muuten sen äitiyspakkauksen tuolta joulunaikaan mukaan kun se kaveri sen möi minulle, aika ihanaa oli järkätä ne vaatteet kaappiin ja voi kuinka paljon siinä oli tavaraa ja kaikkea ihanaa pientä. Ainut mitä en tarvi on ne kestovaipat.. Että jos joku ne haluaa niin voin lähettää..
Hankinnoista; Koska teidän mielestä olis otollinen hetki ostaa vaunut? sata kertaa kysytyä, mutta olis ihana jo kohta saada ne vaikka äiti meinaa vitkuttaa melkein loppuun asti.. ettei tule säilytys ongelmaa. No jos hyvä tarjous tulee niin ostan kyllä.Ruotsissa näytti olevan edullisia..
Hoitopöydän ajattelin kans ostaa sitten samoihin aikoihin.. ja tavaroita tarttuu aina mukaan välillä.. heh. Nytkin laivalta ostin Marimekon tutin ja tuttipullon kun oli hyvä hinta ja ihanan limen vihreät...
Ihanaa muuten että väki lisääntyy täällä koko ajan, joten tervetuloa kaikille uusille minunki puolesta!!!!
No mutta eipäs tässä taas kummempia, palaamisiin jälleen...
Moonlight ja vempula