Enni80:Mä en ole ostanut vauvalle vielä mitään, mutta juttelin äitin kanssa puhelimessa, ja hänellä kuulemma on jonkin verran vauvan vaatteita ja jotkut tossutkin. Äika ihana tuo äippä on! =) Tekis kyllä mieli ostaa joku ihana nuttu pikku-Paavolle, ja varmaan pian löydänkin itseni ostamassa jotain söpöä meidän muruselle.
Myös minä ajattelin mennä ensimmäiselle neuvolakäynnille yksin, kun siellä kerran ihan rutiiniasioista jutellaan. Oispa tosiaan ihana nähdä se masussa elelevä kirppu mahdollisimman äkkiä!
Oireista vielä... Mulla on seuraavia oireita:
- mahassa tuntuu nippailuja ja vihlontaa
- maha on turvoksissa
- usein nälkä
- jonkin verran närästää
- etova olo välillä, ei kuitenkaan kovin paljoa eikä usein
Pahoinvointia ei muuten välttämättä ole kaikilla kovin paljoa. Äiti sanoi, että voimakkainta pahoinvointia oli silloin, kun hänelle tuli keskenmeno. Meidän kolmen lapsen kohdalla pahoinvointi ei taas ollut kovin voimakasta. Ei siis kannata huolestua, jos sitä pahoinvointia ei heti ilmaannu! Toisilla sitä vaan on enemmän kuin toisilla, eikä se mitenkään korreloi keskenmenoon. Näin sanoi myös lääkäriksi valmistuva siskoni.
Pitäkää itsestänne ja murusista oikein hyvää huolta!
:flower:
Myös minä ajattelin mennä ensimmäiselle neuvolakäynnille yksin, kun siellä kerran ihan rutiiniasioista jutellaan. Oispa tosiaan ihana nähdä se masussa elelevä kirppu mahdollisimman äkkiä!
Oireista vielä... Mulla on seuraavia oireita:
- mahassa tuntuu nippailuja ja vihlontaa
- maha on turvoksissa
- usein nälkä
- jonkin verran närästää
- etova olo välillä, ei kuitenkaan kovin paljoa eikä usein
Pahoinvointia ei muuten välttämättä ole kaikilla kovin paljoa. Äiti sanoi, että voimakkainta pahoinvointia oli silloin, kun hänelle tuli keskenmeno. Meidän kolmen lapsen kohdalla pahoinvointi ei taas ollut kovin voimakasta. Ei siis kannata huolestua, jos sitä pahoinvointia ei heti ilmaannu! Toisilla sitä vaan on enemmän kuin toisilla, eikä se mitenkään korreloi keskenmenoon. Näin sanoi myös lääkäriksi valmistuva siskoni.
Pitäkää itsestänne ja murusista oikein hyvää huolta!
:flower: