Iltaa kaikille!
Onpas paljon tullut tekstiä. Peloista sen verran, että esikoisesta en muista pelänneeni mitään, mutta nyt esim. viime viikolla valnoin kokonaan yhden yön, koska olin varma, että jotain on vialla tai kohta tulee keskenmeno, en tiedä, mistä johtui..ukkokin ihmetteli, kun vaan pyörin koko yön. Salilla en ole "uskaltanut" käydä sen jälkeen kuin 1 kerran kun plussa pärähti ruutuun, pelkään huhkivani vauvan ulos. Autolla ajaessa tulee myös useammin kuin ennen mieleen kolarin mahdollisuus ja kaikkea muuta maan ja taivaan välillä.
Joku kysyi, että tuleeko mies mukaan ensimmäiseen neuvolaan, meillä ei tule, koska neuvolan täti sanoi puhelimessa, kun aikaa tilasin, että vasta seuraavalle käynnille kannattaa tulla, kun sydänääniä kuunnellaan. Tämä eka käynti vaan tietojen keräämistä ja sellaista. Tulevista käynneistä en tiedä, riippuu vähän kellonajasta, mies reissun päällä aina aamupäivästä iltaan, mutta ultraan haluan kyllä saada mukaan!
:heart: :heart:
Tinkerbell:Oloja tällä hetkellä:(rv 6+2)
- aamupahoinvointi saapunut ja siis 24/7, kaiken raikkaan syöminen vähän helpottaa
- alavatsassa "tuntemuksia" aina välillä
- maha turvoksissa, paitsi ei heti aamulla
- kylmä (lämmöt 37)
- kaikkea tekee mieli ja sitten taas ei kuitenkaan
- ilmaa masussa illalla
- röyhtäyttää koko ajan
- tisut edelleen tosi kipeet, painavat
- väsymys kamala, eilenkin nukahdin puol 9 jo...ukko oli yrittäny täydellisiä naisia kattomaan, mut olin vaan örissy jotain. Ei yhtään mun tapaista! :ashamed:
Siinähän sitä taas asioita, iloista odotusta kaikille!! :flower: