Heips!
Satanen vetoa, että vauva herää heti, kun alan kirjoittaa...
Todellakin odotan, että mahtusi
omiin vaatteisiin! Tässä raskaudessa tuli ostettua jonkun verran vähän siistimpiäkin äitiysvaatteita, jotka ovat oikeastaan ihan ok:n näköiset päällä tässäkin vaiheessa. On vaan jotenkin masentavaa pukeutua äitiysvaatteisiin...
Kiitokset
synnytyskertomuksista, niin ne kokemukset vain ovat erilaisia. Pepsukallahan oli aika nopea synnytys! Saattoi varmaan osaltaan johtua siitä nopeudesta se kova kipu, mulla ainakin oli nuo aiemmat synnytykset paljon kipeämpiä kuin tämä kolmas, joka oli kolme kertaa pidempi.
No nythän se vauva sitten heräsi!
Mies meni kuitenkin pelastamaan, jos tuo viihtyisi hetken isin sylissä.
On varmaan tuskaista odotella noita viimeisiä päiviä, varsinkin, jos menee yliajalle tai jos vauva on iso. Jaksamisia kaikille mahakkaille, joilla hermo alkaa mennä.
Tosta
loppuraskauden autolla ajamisesta, minä olen kyllä ajellut ihan hamaan loppuun asti ja lapsetkin ovat olleet kyydissä. Ei mitn älyttömän pitkiä matkoja ja aina olen varmistanut, että on joku, jonka voin soittaa paikalle, jos jotain tulee. Perjantainakin käytiin kaverin luona 30 kilometrin päässä, kun vauva sitten lauantaina syntyi.
Mullakin muuten oli sellainen
ristiriitainen olo, mistä MHP kirjoitteli, että vaikka kauhean malttamattomana odotti synnytystä, ei kuitenkaan ollut ihan varma, haluaako vauvan syntyvän ihan vielä.
Toinen tällainen ristiriitafiilis tuli tänään, kun käytiin aamulla sairaalalla "kotiinlähtötarkastuksessa". Sieltä lähtiessä osui silmiin opastekyltti: äitiyspoliklinikka. Ja sitten iski tajuntaan, etten enää koskaan palaa sinne. Ei enää ikinä sitä huikeaa tunnetta, kun raskaustestiin piirtyy se maaginen toinenkin viiva. Ei ensimmäisiä potkuja, ei kasvavaa mahaa. (tai no, se lienee järjestettävissä
) Mahtoi olla hieno näky sairaalan käytävällä vuolaasti kyynelehtivä, turvakaukaloa raahaava naisihminen...
Mutta tuosta haikeudesta huolimatta olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että meidän lapset ovat nyt tässä. Nyt on se duuni tehty ja tästä eteenpäin vain nautimme noista ihanista, valloittavista poikasistamme! :heart: :heart: :heart:
Nyt tuo nuorimmainen ei enää kelpuuta tissitöntä isäänsä. Poistun siis takavasemmalle. :wave:
Kreecher