Moikat!
Mulla on ollu hermo kireellä netin kanssa, kun ei mun koneella o toiminu moneen päivään. Miehelläkään ei aluks toiminu, joten ajattelin olevan alueellinen häikkä... Nyt tää kuitenkin pelittää, mut mun koneella ei! Pitää kattoo illalla asetuksia uudestaan... Jotain kummaa sillä koneella on nyt tapahtunut.
Vappu meni ihan kivasti... Maanantai istuttiin kotona leffaa katsoen ja mies otti muutaman oluen. Eilen sit käytiin siskon luona syömässä ja iltaa istumassa. Ei olis mihinkään bileisiin edes jaksanu lähteä.
No eilen sit kuultiin, että kaveripariskunta menee kesäkuun alussa naimisiin... Ihana uutinen!
MUTTA... Mies heti innostu polttareista mua ja vauvaa ajattelematta. Oli sitä mieltä, että voi mennä juhlimaan ja tulla sit tarvittaessa bileistä synnärille. Pidin sit kauheen saarnan, ettei sillä ole väliä millä kyydillä mä sinne menen... Oleellista on se, etten tee mitään kännisellä tukihenkilöllä ja tuun olemaan lopun ikääni sille vihanen, jos asettaa polttarit oman lapsensa syntymän edelle. Kuitenkin sillekin ainutlaatunen hetki. Ei taas miehen aivot kyenny järkevään ajatteluun, vaikka alkoholin käytöstä synnytyksen lähestyessä oli jo puhuttu. Mulle siis itsestään selvää, että molemmat on valmiita lähtemään millon tahansa. Arrrgggghhhhhhh!!!!! :headwall: Voi kettu että pisti kiehumaan ja pussillisen herneitä nenään! Mut nyt helpoittaa, kun sain purettua...
Ärsyttää vaan, kun mokas lyhyen ajan sisään jo toisen kerran. Onneks ei sentään pahemmin ja vaikutti tajuavan, kun sanoin suorat sanat.
Mutta joo... Uusia ihania masuja on tullu profiileihin.
Tunnustan siis minäkin kurkkineeni.
Ite kävin myös vaihtamassa, mut en sillä kertaa viittiny tulla tänne kirjottelemaan, kun palsta jälleen kerran tökki aika pahasti. Aika möhkö on mullakin, kun ei matalaan vyötäröön muuten mahdu. Tartteisin henkselit...
Ammateista... Oon melkein valmis nuorisotyöntekijä, mut oon kyl toiminu ihan pienten muksujen, aikuisten ja kaikkien väliin jäävien parissa. En siis ainakaan vielä o jämähtäny mihinkään tiettyyn ikäryhmään, vaikka oon alalla ollu jo ennen opintoja. Tutkinto oli tarkotus saada loppuun nyt keväällä, mut lykkäsin vielä äitiysloman varjolla. On se motivaatiomopo sen verran pahasti karkuteillä ja tekeminen tuskaisen takkuavaa, että päätin lopettaa stressaamisen. Onneks oli mahdollisuus lykätä vielä vähän. Toisaalta harmittaa kun on vaan vähästä kiinni, mut oli silti ainoo oikee ratkasu tässä tilanteessa. On nyt rauhallisempi fiilis.
Vauvaunista... Nyt mieskin oli nähny unta (Kirjotinkohan jo tästäkin? Ei mitään muistikuvaa, enkä jaksa selata tarkistamaan.) vauvasta. Oli kakososet, tyttö ja poika. Myöhemmin sit muisti, että ne tuplat oli jo isompia ja sit oli yks pieni, poika sekin. Kahta tohon mun masuun ei mahdu vaikka iso onkin... Mut mutsin ennustuksen kans täsmää. Eli kai mä sit höyrähdän siihen kolmanteen.
Omia uusia vauvaunia en oikein muista... Suurin osa niistä unohtuu heti.
Katan suppailut kuulosti hurjalle...
Onneks ei vielä tullu synnärille lähtöä. Tarrasukkia vielä vähäks aikaa ja voimia sulle Kata!
Mulla oli kans tossa sunnuntaina myöhään illalla kipeitä suppareita vähän aikaa... Ilmeisesti aiheutu vatsakrampeista. Epäilen saaneeni vatsatautipöpön tivolista tai jostain. Mulla ei yleensä kovin kummosesti ne pöpöt vaivaa, onneks. Huono olo oli myös, mut meni sit tosiaan ohi ja supparitkin rauhottu. Aamulla oli ihan normaali olo, mut kyllä olin sillon yöllä paniikissa... Meinasin synnärillekin varmuuden vuoks soittaa, mut sain sit itteni rauhottumaan hoikemalla järkeviä mielessäni. Edelleen pelkään, että vedet menee huomaamatta... :ashamed:
Niin siis tivolissa käytiin, mut enhän mä mihinkään laitteeseen tietenkään voinu mennä. Maailmanpyörään olis voinu, mut sinne oli ihan hirvee jono... Kierrettiin sit vaan kojuissa "keräämässä krääsää". Vesipyssyllä oli hauska päästä leikkimään... :ashamed:
Maariana... Mun lääkäri oli varmistanu synnäriltä lääkkeen sopivuuden ennen kun mulle sillon joulun edellä reseptin allergiaan kirjotti. Cetirizin ei aiheuta mitään (ei olla ainakaan huomattu), voi huoletta käyttää. Ei siis o pakko ilman lääkitystä kärvistellä, jos ei kerran pärjää. Mullakaan ei noi suihkeet ja tipat riitä, tablettien kans taas en tarvi niitä ollenkaan.
Sulla vaikuttaa olevan samantyyppinen allergialista kuin mulla... Tosi ärsyttävää, kun on niin monta. Eikä se pujojen nyppiminen pois teiden varsilta lohduta yhtään, kun sille en minäkään oireile. Nyt on kyllä ollu ihana kevät, kun en o tarvinnu kertaakaan lääkettä... Vähän herkemmin menee nenä osittain tukkoon, mut ei mitenkään häiritseviä oireita. Voi kun näin olis aina!
Mut siis myötätunnot sulle, kun raskaus ei o sua oireilta pelastanu... :hug:
Neuvolakäyntejä vähän nyt ihmettelen ja mietin, pitäiskö varata yks lisäaika... Kun nyt piti siirtyä jo käymään kahden viikon välein (edellisillä käynneillä olikin sen verran välissä), mut nyt sit viimesimmän ja lääkärineuvolan väliin jää 3 viikkoa. Lääkäriajan kanssa kun ei ollut vara valita, kun halusin toisen lääkärin. Toisaalta hyvä, niin ehtii vappumässäilyjä tasoittamaan, mut muuten kävisin mielelläni jo aikasemmin. Jotenkin olis rauhallisempi olo. En nyt kuitenkaan osaa päättää soitanko vai en...
Alkoi taas palsta jumittaa... En meinaa päästä loppuja viestejä lukemaan enkä tapaamispuolellekaan. :headwall: Mietin vakavissani toiseen foorumiin siirtymistä. Voihan se tietysti muuallakin sama ongelma tulla vastaan, mut jos edes vähän aikaa sais olla tuskailemattta... \|O
Eipäs nyt ollukaan ihmeempiä näköjään mihin osaisin kommentoida... Onkin jo aika siirtyä asioita hoitamaan... Pitäis bussivuorojakin katella. Palataan... :wave:
PikkuMyy-80 ja poikanen 34+5 (jos oikein laskin)