En jaksa kirjautua, kun kone tökkii taas niin ikävän paljon, tai tämä palsta kai se oikeastaan tökkii, kun muille sivuille pääsee normaalisti... :$
Onnittelut kaikille vuoden vanhenneille :flower: !
Sairaalakassi: En ole vieläkään saanut pakattua sitä, mutta heti, kun alkaa kamalat kivut, niin tulee mieleen, että pitää pakata. Nytkin kipuilee (=supistelee) taas sen verran paljon, että tuntuisi järkevältä pakata kassi valmiiksi.
Kotiintulovaatteet: Noh, minä en ole vielä pessyt pienokaiselle vaatteita enkä ole vielä ehtinyt saada äitiyspakkaustakaan, mutta jos neiti nyt syntyy, niin sairaalaanhan sitä joutuu jäämään, joten suruissani ehdin varmasti moneen kertaan tytölle sitten katsoa vaatteet ennenkuin kotiin pääsee...Omat vaatteet minulla varmasti mahtuu, ainakin vielä tässä vaiheessa, päälle kotiintullessa, kun ne mahtuu päälle nytkin. Tuli tässä taas mieleen, ettei vieläkään kiristä vaatteet, joten minun ei ole tarvinnut äitiysvaatteita katsella.
Mittailu: Huomenna tulee 30 viikkoa täyteen (ihanaa vauvan kannalta, kun kaikki viikot tärkeitä), joten otetaan sitä massumittaa sitten. Ei taida ihan olla samoissa lukemissa kuin teillä muilla, joten kehtaneeko sitä tänne edes laittaa...Noh, kaikilla omanlaisensa massut. Minusta minun massu on kyllä taas kasvanut.
Turvotus: Tuntuu, että turvotusta on...onko muilla samaa ongelmaa? En tosin ole ihan varma, mutta ainakin vähän ajoittain ilmenee eikä ole tosiaankaan mukavaa...
Ristiäiset: Kyllä minäkin olen miettinyt, että kirkossa sitten. Minä tosiaan haaveilen minimaalisen pienistä ristiäisistä eli että olisi vain kummit, miehelle ei taida passata, tai hänen suvulleen; miten sen nyt sitten haluaakin katsoa...
Valmennus: Valmennuksetkin sitten takanapäin. Siellä puhuttiin jonkin verran ennenaikaisesta synnytyksestä ja neuvolatäti tokaisi, että sitä nyt ei kenellekään halua. Kiva, kun itsellä se vaara koko ajan ja tylysti todetaan vain tuollaista. Menin sitten valmennuksen jälkeen kertomaan koventuneista kivuista ja eilen oma neuvolatäti soitti ja antoi ohjeeksi, että saisin olla koko ajan vain kylkiasennossa, käydä pissalla ja mennä valmiiseen pöytään ruokailemaan. No huh..miten tuollainen käytännössä kenellekään onnistuu? Välillä tuntuu, että neuvolatätit on itsekin aika hukassa, ei niiltä oikein sellaista suoraa vastausta saa. Kehoittavat sitten soittamaan synnyttäjien vastaanotolle, jos jotain tulee. Nyt sitten sitä arpoa vähän väliä, milloin sitä pitää soittaa...
Kyllä tämä raskaus nyt on ollut jotain ihan muuta kuin odotti. Masentaa ja #&%?$!* niin rankasti että. Tuntuu, että hermot menee, kun mitään ei saa tehdä ja mihinkään ei pääse. Hirveästi unelmoin, että pääsisin muutaman kilometrin kävelylle vaikka, mutta eihän se ole mahdollista. TIEDÄN, että vauvan takia minä tätä teen, mutta saa kai edes vähän valittaa...!? Tietysti toivon, että rakas pienokaiseni jaksaisi sinnitellä massussa vielä :heart: ... Niin ja massussa vauva on jo tosi alhaalla, kun ke:na kokeiltiin...
Ruokahalu: Minkälainen teillä muilla? Minulla ei kovinkaan hyvä. Illalla yleensä syön, kun mieskin tulee kotiin ja tehdään ruokaa. Päivän aikana tulee syötyä ehkä leipä tai jotain...paino noussut koko raskauden aikana kilon ja lähtöpainossa ei olla. Luin, että vauva ottaa nyt suoraan äidiltä ravinnon eli tarkoittaako tämä, ettei turvaudu enää vararavintoon ?
Huh, olikohan sitä muita asioita, en muista...Frendit alkaa kohta
...
Pepsukka ja massu 29+6.