Ihanaa tiistaita kaikille :heart:
Kiitos ihanat "tädin tulo-lohdutuksista" :hug: Pahimman harmituksen yli on taas päästy, mies vaikutti taas jopa mua pettyneemmältä ja joku sen miespuoleinen työkaveri oli tuonut eilen töihin kakkua, kun olivat saaneet vauvan. Miestä kovasti harmitti, että koskas me saadaan myös..Koitin sanoa, että meidän aikamme tulee vielä.
Mitenkäs Tipetsu jakselee? :heart: :hug: Haet sitten heti lisää saikkua jos siltä tuntuu. Mä ainakin ymmärrän ihan täysin, että tuo on tosi kova paikka!! Mutta muru, olen ihan varma, että uusi raskaus alkaa nopeasti :hug: Oikein kovasti voimia ja haleja, rutistaisin sua lujaa jos voisin :heart: :heart:
karoliinalle hurjasti tsemppiä, pidän peukut pystyssä :heart: Ja menkat tosiaan alkavat noin 14- vuorokauden kuluttua ovulaatiosta, mutta kannattaa muistaa, että se vaihtelee eri ihmisillä =)
pygmi Jos vaan rahallisesti pystyt, niin suosittelen sulle ehdottomasti ennemmin yksityistä puolta. Olen itse ollut ihan älyttömän tyytyväinen heidän tapaansa tutkia meitä, missään vaiheessa ei ole ollut tilannetta, etteikö meidän ongelmaa oltaisi otettu tosissaan.
Tosi sujuvasti etenee tutkimukset meillä. Meidän lääkäri oli sitä mieltä, että jos ei terveillä ja nuorilla pareilla tule lasta vuoden sisällä, niin on syytä alkaa tutkia, että miksi raskaus ei ala. Meillä on nyt tosiaan menossa yhdeksäs yrityskerta ja lääkärin mielestä nyt oli aika tehdä miehen siemennestetutkimus ja mulle se aukiolotutkimus. Mulla on siis varmistettu, että kaikki on muuten ok ja ovualaatio tapahtuu.
Yleiseltä puolelta mulla ei ole kokemuksia, mutta olen ymmärtänyt, että siellä sen vuoden pitää tulla täyteen, ennen kuin tutkitaan sen enempää. Mutta voin toki olla väärässäkin, kun omia kokemuksia ei ole.
Suosittelen kuitenkin tutkimuksiin menoa, saa sitten omalle mielelle rauhan :hug:
Tsemppiä kaikille jännittäjille :heart: Nyt on ollut hyvä plussakierto päällä, jatketaan samaan malliin!! :heart: