Tipetsu on raskaana, Tipetsu on raskaana, Tipetsu on raskaana :heart: :heart:
Aivan mahtavaa!! Mä ainakin uskon, että oot saanut plussia! Varovaiset onnittelut siis jo :heart: Mä luulen, että sun miehen suhtautuminen saattoi johtua siitä, että hän ei vielä uskalla innostua. Te olette kuitenkin sen verran pitkään yrittäneet, että haluaa olla ehkä ihan varma ensin
Olen varma, että plussan vahvistuessa mies innostuu mukana :hug:
Mitä jos testaisit sillä viikkonäytöllisellä niin saisit ainakin varman vastauksen ja mies myös
Memelisa :hug: :hug: Höh, tyhmät testit!! Siksi varoittelin sua noista roskishaamuista, kun olen itsekkin niitä muutamia saanut ja negoja siis olleet. Testiajan ulkopuolella ei oikeasti kannata sitä testiä lukea, ennemmin testaa seuraavana päivänä vaikka uusiksi jos haluaa vielä varmistella. Niissä ohjeissa lukee juuri turhien pettymysten välttämiseksi, että testiajan jälkeen tulevilla tuloksilla ei ole merkitystä. Ja jos ihan oikein muistan, niin noihin apteekin testeihin nimenomaan tulee melkein aina se tyhmä roskishaamu.
Älä tyttönen nyt maalaile piruja seinille, ei sulla välttämättä mitään hormoonihäiriötä ole, tisutkin tulee joillekin kipeäksi ihan normikierroissakin, muutaman yrityskerran jälkeen oppii hyvin tuntemaan oman kropan ja sen, että miten se oirelee normikierroissa =)
Voimia :heart:
Peppi Pitkäkorvalle halit negasta!! Se voi vallan hyvin vielä muttua
Mimmu Ihanan romanttinen sun mies ollut, kyllä ne onneksi välillä osaavat yllättää :heart: Varmasti tulee teillä hyödynnettyä sitten ovis oikein kunnolla
Netta Kiitos :hug: Kyllä dpo 11 voi jo vallan hyvin jotain näyttää, mutta toivo ei ole menetetty vaikka ei näyttäisikään
Noi on mun mielestä just siks parhaita päiviä testata
Tsemppiä, oireet kuulostaa ainakin enemmän kuin lupaavilta :heart:
Hui, muakin alkaa pikkuhiljaa jänskättämään :saint: Nyt on kp 28/35 ja dpo 7-8! Se eilinen tissikipu siirtyi illan mittaan myös oikealla puolelle ja toivoinkin, että tänään olisi sattunut molemmat, mutta noup. Kummastakin on kipu hävinnyt, samaten nännien arkuus. Jos painelen mun tissejä tuolta sivuilta niin ne alkavat jomottamaan, mutta täytyy nyt rehellisyyden nimissä sanoa, että enpä ole juuri aikaisemmissa kierroissa näin paljon tissejäni tutkinut, joten voipi olla myös ihan normikiertoon kuuluvaa. Mutta menkkakierroissa mulla ei kyllä yhtään särje koskaan tissit muuten.
Onneksi nuo vatsakivut säilyvät edelleen, harvoin sitä muuten toivoo että joku paikka sattuisi
Yöllä heräsin siihen, että oikea nivunen vihloo ja vatsassa on sama olo kuin sillon kun on kova nälkä ja vatsa on tyhjä. Vaikka siis olin illalla syönyt. Muuten on vähän väliä koko päivän ollut vatsassa ihan menkkaolo! Lisäksi mua väsyttää ihan törkeästi ja töissä on kaikki asiakkaat ärsyttäneet ja mua kiukuttaa koko ajan kaikki,vaikka ei olisi syytä!
Testata ajattelin tulevalla viikolla joku päivä
Tervetuloa uudet ja plussapuhureita kaikille!!! ~~~~~~~~