Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

Kiitos vaan tsempityksistä murut! Mua kyllä pelotta ihan sikana,että jos se oliki vaan joku hemmetin vika testissä tai pikkuisen epäonnistunut kiinnittyminen!!Menkat alkaa kuitenki yöllä!!

Kamala,olenkohan mä sit tämmönen loppuun asti jos sen kunnon plussan saan.Hysteerisenä vahtaan kroppaani..:) Aamulla uus testi!


Plussaonnea murut!!
 
Tipetsulle varovaiset onnittelut ja isot peukutukset!

Ja uusille tervetuloa!

Niin hurjasti tekstiä tullut, joten paneudun tarkemmin lukemaan niitä. Mutta hieman omaanapaa ..

Täällä siis kp 28. Ei minkäänlaisia menkka tuntemuksia. Mutta viimeisinä parina päivänä ihme pahoinvointia. Välillä heti ruoan jälkeen ja välillä ihan yhtäkkiä. Myös mahaan sattuu samalla oudolla tavalla. Väsynyt olen kuin mikäkin, mutta se nyt voi johtua muutenkin oudosta unirytmistä. En tiedä, mutta outo olo on. Tänäänkin autossa rupesi huimaamaan ja erittäin oksu-olo ..

 
Oi, oi! Täällähän eletään niin jännittäviä hetkiä!! :D

Tipetsulla varsinkin, jos on jo testiin tullut EHKÄ haamu! :heart: Aamulla on kyllä heti tultava lukemaan uusimmat kuulumiset!!

Jännä tilenne taisi olla myös NeliApinalla, Tiikkiksellä, memelisalla ja pepillä! Täälläkin jännätään teidän puolesta ihan 100%!! =) :heart:

Tervetuloa muuten uudet; janni ja nea.

Vaniljainen olisi kyllä kanssa jo ansainnut oman punaisen viivansa!!! :hug:

Neppis. Itsellänikin esikoista yrittäessä kierto vaan pidentyi joka kuukausi. Kun tärppäsi, niin taisi kierto jo olla jotain 40pvä. Meille lääkäri sanoi, että pidentyvä kierto voi olla oire ovuloinnin häiriöistä.. Huom! voi olla. Itsellänihän sitten selvisi, etten ovuloi lainkaan. Oletko tikuttanut ovista..? En halua siis pelotella, mutta tuli vain mieleen...

omaa; Täällä lähes kaikki tähän asti kuvitellut oireet ovat pikkuhiljaa kaikonneet. Ainoa asia, mikä vaivaa edelleen ja jota en usko kuvittelevani, on ajoittain kipeät rinnat. Peppiköhän? se juuri sanoi, että tuntuu kuin maito olisi pakkaantunut rintoihin. Sama täällä. Eikö olekaan enää yhtään sellainen olo, että raskaana oltaisiin... :/
Huomenna olisi kp 27/28-30 ja dpo 11. Ihan KAMALASTI himottaisi testata aamulla, mutta järki sanoo, että tuskimpa noilla dpo päivillä vielä mitään näyttäisikään.. Öö, mutta itseäni tuntien aamulla istun jo viiden aikaan pissa purkki kourassa... :D Tosin testin herkkyys on 10, joten ehkäpä se kuitenkin voisi jo jotain vilauttaa...???

Illan jatkoja!!
-muiden ja omasta puolestaan jännäävä netta-
 
Tervehdys kaikille!

Täällä olisi yksi nuori nainen, jolla olisi myös esikoinen haaveissa. Ongelmanani on PCO, joka todettu 2005 ja vas. munasarjaa operoitukin tämän tiimoilta. Iloikseni sain kuitenkin todeta 12 vuoden pillereiden syönnin jälkeen, että minulla oli heti pillereiden lopettamisen jälkeen kierto 30 vrk ja oviksen sain bongattua pk 16. :heart: Mikä tämäkin on jo pieni ihme, koska kierrot ovat aiemmin olleet erittäin pitkiä jopa 80 vrk. Nyt sitten vaan ihmetellään ja odotellaan mitä tuleman pitää... Ja toivotaan ennen kaikkea!
Lisäksi olen diabeetikko, jonka suhteen kaikki on kunnossa. Onko täällä mahdollisesti muita diabeetikko vauvahaavelijoita?

Mutta paljon plussatuulia kaikille tasapuolisesti! :heart:

Minulla nyt kp 5/30, yk 2.
 
Tipetsu jännään täällä sun puolesta! Voi kunpa se viiva vahvistuisi! b :) d

Muitakin oli, joilla jännät paikat: netta23 ja Tiikkis ainakin, muitakin taisi olla. Toivottavasti nyt ropisisi oikein paljon plussia!

Anteeksi, kun en taas ehdi muille kommentoimaan, pienimmäinen heräsi äsken. Pitää alkaa vähän puhuttelemaan sitä ja aamupalaa laittaan.

Täällä on nyt kp28/28-32. Ei menkka merkkejä. Eilen oli tosi huono olo ja jatkuu yhä, aamukahviakaan en ole keittänyt... Heikotti myös ja olin pyörtyäkkin pari kertaa. Ovis oli myöhään, vasta kp20 eli nyt ois dpo8. Odottelua.
 
Joooh, pitää se ruveta varmaan uskomaan. Ei tää tästä enää plussaksi muutu :headwall: Tänään apteekin oma testi näyttää negatiivista. Tänään lääkäriiin, ei tästä muuten mitää tule. Vikaa varmaan hormoonikierrossa :headwall: mitä lie nuo tissien kipeytymiset ja se yks mahollinen plussatesti... Tissikivutkin lähestulkoon loppuneet :'( No ei voi mitään, kai se elämä tästä jatkuu :(

**Muoks muoks** Ja taas, siis taa tulee haaleen vaalea viiva, jonka mieski näkee testiajan jälkeen, n. 30min näytteen otosta :eek: Tiiä nyt onko tää lintu vai kala...
 
Huomenia tyttäret!

Testattu uusiks kp 27/27 dpo 15 ja hitusen vahvistunu,muttei selkeä vieläkään,mut on siinä väriä.Haen tänään jonkun testin tai huomenna apteekista ja testaan huomenna sillä.
Jänskättelee kyllä,mutta pelko pepussa vielä mennään,eikä vessassa uskalla käydä ;)
Eilisen testin kaivoin,niin siitäpä oli hävinny se viiva/viivanpaikka..Pitäskö siitä ajatella pahinta?! :eek: Voiko mulla sitten niin superhitaasi erittyä hormoonit,ku ovis-tikkuihinki sain vaan tosi hailuja viivoja?!

Memelisa Voi hitto!! :hug: Mä niin toivoin plussaa sulle!

Tiikkis Huih,jännät hetket sielläkin!!Mulla samoja oireita iski vasta öööh olikohan kp 25/27 eli kuvotusta ennen ruokaa ja sen jälkeen.Mahassa tuntui kummalta ja väsymys on ihan kauhee.Toivon sulle niin kovasti plussaa muru!!!Koska testaat?

Netta23 Täällä ollaan mukana jännäyksessä!!PlussaPlussaPlussaPlussa!! b :) d


Jänskää on täytyy sanoa.Laitan kuvan sitten oikeesta plussasta jos semmosen vielä saan!
Kiitos tuestanne rakkaat!! :hug: :hug: :flower: :flower: :heart: :heart:
 
Hienoo Tipetsu haaleekin on plussa :D Mä oon plussannu kahella ekalla kerralla vasta kp36/28. Kunhan siin on väriä niin hyvä juttu. Kylläpä oli sulla nyt kaikin puolin hyvä kesä :hug: Laita kuva jo nyt niin voimme kertoo oletko raskaana vai et :LOL: Onnea kuitenki koska kyllähän sä oot :heart:

memelisa nyt peukut pystyyn :hug:
 
Peukku pystyssä täälläkin, jännäilen hengessä mukana :wave: Testiajan ulkopuolella ilmestyvä/häviävä ei merkkaa mitään. Näinhän niissä aina lukee, että testiajan jälkeen ei pidä enää lukea tulosta... (digitestissäkin kävin kurkkaamassa oisko roskishaamu, ei tosin ollu texti vaihtunu) :LOL:
 
Tipetsu Voi ei miten piinaavaa!!! Täällä toivotaan niin kovasti, että se muuttuisi ihan oikeaksi plussaksi! Mutta erittäin erittäin lupaavalta vaikuttaa!!!

netta23 Mä tiedän ton tunteen kun sormet syyhyää testata :D

Memelisa Ootko kokeillut eri merkkisellä testillä? Noihin roskishaamuihin ei aina kannata luottaa, mutta on tässäkin pinossa niistäkin muuttunut ihan oikeita plussia ;)

Kp 13 ja ovistesti edelleen nega, eli odotellaan odotellaan :) Tänään kyllä varmuuden vuoksi laitetaan jo kaverit matkaan. Toisaalta ei oo mitään ovisoireitakaan vielä, eiköhän ne pian ilmesty :)
 
Tipetsuuu, täällä edelleen jännäillään kovasti siun puolesta, plussahan se on! Kuvaa kehiin toivotaan myös täältä :) Ja mun testauksesta, hui .. Oon ihan varma, että täti pärähtää vaikka sitten kp 50. Mutta ajattelin, että josko ensi viikolla testailen, ellei tätiä kuulu. Toiveita en viitsi kovin korkealla elättää, kova pudotus muuten :)

Naiset! Joudun huomenna töihin loman jäljiltä, ärgh! Onko jollain onnellisella vielä lomaa jäljellä tai vasta edessä?
 
Ihanaa Tipetsu! Varovaiset onnittelut! :heart:
Tiikkikselle ja Netalle pidetään peukkuja ja jännäillään mukana!!

ON: Tulihan se täti sieltä sitten. Nyt siis kp 2/32-38 ja yk 8. Eilen oli mieli maassa, mutta kunhan menkoista päästään niin uutta yritystä kehiin!! :)
Netta, en oo tikuttanu ovista, mutta nyt seuraavassa kierrossa aattelin. Ja jos ei tärppää ni sit varailen aikaa tonne äitiysneuvolaan tai yksityiselle. Itellä ei pahemmin ovisoireita oo ja kun on pitkä kierto ni ei oo yleensä hajuakaan siitä millon olis tärppiaika, jos sitä nyt sitten edes on.. :(
 
Hyvää huomenta kaikille! B) Toivottaa koko viikonlopun yötyötä raatanut...

Oijoijoi Tipetsu! Mun mielestä kaikki lasketaan, vaikka toki ymmärrän tuon epävarmuuden! Silti, PALJON ONNEA (varovaisesti kuitenkin)! :hug:

Pahoittelut kaikille tädin yllättämille, ei muuta kuin uutta yritystä kohti!

Ite tosiaan testasin perjantaina ClearBluen testillä NEGAN!!!! Piti oleman herkkä testi, joten ei tässä kai mitään raskautuneita sitten ollakaan. Menkoista ei kuitenkaan merkkiäkään/oirettakaan... Horminikierukan ei pitäisi ymmärtääkseni sekoittaa kuukautiskiertoa, kun vaikutus on niin paikallinen, joten siksi oon edelleen aika ymmällään. Rinnat edelleen erittäin kipeät, pahoinvointia ajoittain. Perjantaina tosiaan illalla meinasin oksentaakin. Kuukautisia ootin nyt kuun loppuun, mutta onhan tässä nyt aikaa odotella... :/ Kaikkein hassuinta tässä negatestissä on nyt se, että kahdesta ekasta raskaudesta suurin raskausoire on ollut mun oma tietoisuus raskaudesta ja sitten oon tehnyt vain yhdet testit per raskaus, sen plussan. Niin, ja se hassu juttu on se, että mä tunnen olevani raskaana. Olo on ihan tyyni ja rauhallinen, joten pudotus tulee olemaan kova ehkä tulevalla viikolla. Odotellaan....

Täällä ensi viikolla vielä kolme työvuoroa ja sitten melkein 2 viikkoa lomaa! Melkein koko kesäkuun olinkin jo lomilla, jätin vaan ton viikon tänne elokuulle. Sitten mun esikoinen aloittaa eskarin, voi kamalaa! Mulle iskee ajoittain ikäkriisi! :D :D

Jännittävää viikkoa kai saa taas toivotella, kun jännääjiä tuntuu olevan nyt enemmänkin!

- Peppi -
 
Joo, sieltähän se tyly päätös sit tuli, NEGATIIVINEN :'( Tää oli lääkärin nopea pikatesti verestä. Huomenna saan sit lopulliset arvot, tuskin niissä mitään muuta on. Tää on ehkä vittuimaisin tilanne ku ei oo menkkoja, ei raskautta ei mitään. Ei mitään tietoo mistään et millo ois ees seuraava mahollisuus yrittää ku ei oo ovulaatiosta mitään hajuakaan, tapahtuuko sitä ees??? Ikettää ja harmittaa tosi paljon. Mies ei tajua miks mulla on niin paha mieli nyt ... kai se tästä jossain vaiheessa paremmaksi kääntyy... tää meni nyt näin :'(
 
Voi Memelisa!! Tosi iso rutistus sulle :hug: ja anteeks ku sinuu jo niin aikasin tohon plussanneiden pinoon laitoin.. Pitää miun olla hieman varovaisempi jatkossa.. Voimia sulle tosi paljon! Oot ollu jo niin monia päiviä epätietoisuudessa :(

Tipetsulle varovaiset onnittelut! :flower: Toivotaan että plussa sieltä vahvistuu!

Ja muille jännääjille nyt plussia niihin testeihin :whistle: "puuh, voimakasta plussapuhuria"

Täällä vietetään 1v hääpäivää :heart: Sain mieheltä ihanan nomination korun häälahjaks :) Oon tosi onnellinen, ku se ei yleensä osaa olla ollenkaa romanttinen ja nyt osti just semmosen korun mistä haaveilin ja sit siin on viel semmonen ihana sydän pala :heart: Parin viikon päästä ois sit meillä suunnitelmissa hotelliviikonloppu helsingissä, joten sitä odotellessa. Sattuukin ovis mitä luultavemmin samalle viikonlopulle ;)
 
Mul voip vaihtaalle sen yk3
Plaah, on tää niin tylsää. Suositelkaas hyviä ovistestejä. Pitäs olla aika halvalla koska ei oo mitään tietoo nyt et missä välissä vois ees olla ni kuukausi pitäs tässä varmaan sit tikutella :/
 
Kiitos kiitos varovaisista onnitteluista! On kyllä niin paha olo,että oksat pois! :x
Miehelle sanoin aamulla testistä,niin eipä tuumaillu yhtään mitään!?Reppana kyllä krapuloissaan,että ei varmaan jaksa nyt aatella mitään.Toivottavasti viiva tummuu ja miehen reaktio muuttuu hiemqan iloisemmaksi. Eipä tässä kyllä itekään usko vielä raskauteen,kun viivat niin heikkoja ollu..Tilasin mammaksi:lta parit testit ja taidan testat vasta sitten seuraavan kerran kun ne tulee, 1-4 työpäivää menee toimituksessa.

Pitää kyllä varmaan kertoo mahd. plussasta parhaille kamuille tai kyllähän ne arvaa kun en enää lähde parvekkeelle heidän mukaan sauhuttelemaan..Kahvikin jo tökkii,että arvaavat siitäkin kun normaalisti kahvin suurkuluttaja.

Huoh,piinaavaa!


Rutistus Memelisa:lle.

Onnea mimmu 1. hääpäivän johdosta!


Vika lomaviikko alkaa huomenna,apua!Ahistaa töihin paluu,yäk!!


 
Hei,

täälläkin olisi yksi vauvakuumeilija, jos mukaan mahtuu. Yritys oli alunperin tarkoitus aloittaa tuossa syksymmällä, olisin pillerit jättänyt syyskuulla pois. Tulimme miehen kans kuitenkin siihen tulokseen että aloitetaan yritys jo NYT, eilen söis siis viimeisen pillerin :)
Ja esikoisesta haaveilu siis kyseessä.

Niin ja luminainen84 olen myös diabeetikko, ihanaa jos täälä on joku muukin! :) :)
 
Tipetsu on raskaana, Tipetsu on raskaana, Tipetsu on raskaana :heart: :heart: :) :) Aivan mahtavaa!! Mä ainakin uskon, että oot saanut plussia! Varovaiset onnittelut siis jo :heart: Mä luulen, että sun miehen suhtautuminen saattoi johtua siitä, että hän ei vielä uskalla innostua. Te olette kuitenkin sen verran pitkään yrittäneet, että haluaa olla ehkä ihan varma ensin :) Olen varma, että plussan vahvistuessa mies innostuu mukana :hug:
Mitä jos testaisit sillä viikkonäytöllisellä niin saisit ainakin varman vastauksen ja mies myös ;)

Memelisa :hug: :hug: Höh, tyhmät testit!! Siksi varoittelin sua noista roskishaamuista, kun olen itsekkin niitä muutamia saanut ja negoja siis olleet. Testiajan ulkopuolella ei oikeasti kannata sitä testiä lukea, ennemmin testaa seuraavana päivänä vaikka uusiksi jos haluaa vielä varmistella. Niissä ohjeissa lukee juuri turhien pettymysten välttämiseksi, että testiajan jälkeen tulevilla tuloksilla ei ole merkitystä. Ja jos ihan oikein muistan, niin noihin apteekin testeihin nimenomaan tulee melkein aina se tyhmä roskishaamu.
Älä tyttönen nyt maalaile piruja seinille, ei sulla välttämättä mitään hormoonihäiriötä ole, tisutkin tulee joillekin kipeäksi ihan normikierroissakin, muutaman yrityskerran jälkeen oppii hyvin tuntemaan oman kropan ja sen, että miten se oirelee normikierroissa =)
Voimia :heart:

Peppi Pitkäkorvalle halit negasta!! Se voi vallan hyvin vielä muttua :)

Mimmu Ihanan romanttinen sun mies ollut, kyllä ne onneksi välillä osaavat yllättää :heart: Varmasti tulee teillä hyödynnettyä sitten ovis oikein kunnolla ;)

Netta Kiitos :hug: Kyllä dpo 11 voi jo vallan hyvin jotain näyttää, mutta toivo ei ole menetetty vaikka ei näyttäisikään :) Noi on mun mielestä just siks parhaita päiviä testata :D Tsemppiä, oireet kuulostaa ainakin enemmän kuin lupaavilta :heart:

Hui, muakin alkaa pikkuhiljaa jänskättämään :saint: Nyt on kp 28/35 ja dpo 7-8! Se eilinen tissikipu siirtyi illan mittaan myös oikealla puolelle ja toivoinkin, että tänään olisi sattunut molemmat, mutta noup. Kummastakin on kipu hävinnyt, samaten nännien arkuus. Jos painelen mun tissejä tuolta sivuilta niin ne alkavat jomottamaan, mutta täytyy nyt rehellisyyden nimissä sanoa, että enpä ole juuri aikaisemmissa kierroissa näin paljon tissejäni tutkinut, joten voipi olla myös ihan normikiertoon kuuluvaa. Mutta menkkakierroissa mulla ei kyllä yhtään särje koskaan tissit muuten.
Onneksi nuo vatsakivut säilyvät edelleen, harvoin sitä muuten toivoo että joku paikka sattuisi :D Yöllä heräsin siihen, että oikea nivunen vihloo ja vatsassa on sama olo kuin sillon kun on kova nälkä ja vatsa on tyhjä. Vaikka siis olin illalla syönyt. Muuten on vähän väliä koko päivän ollut vatsassa ihan menkkaolo! Lisäksi mua väsyttää ihan törkeästi ja töissä on kaikki asiakkaat ärsyttäneet ja mua kiukuttaa koko ajan kaikki,vaikka ei olisi syytä!
Testata ajattelin tulevalla viikolla joku päivä :whistle:

Tervetuloa uudet ja plussapuhureita kaikille!!! ~~~~~~~~ :whistle:
 
Kauheet seksin himot mulla :LOL: Hitto sentään...mut nyt ollaan sovittu et joka toinen päivä "vaan" :saint:

Silloin telttareissulla viikko sitten juteltiin tästä hankkeesta niin mies oli ihan siinä luulossa elellyt et raskaaks voi tulla ihan millon vaan. Selitin sitten et joo,ihan millon vaan siin 12-24 tunnin aikana noin kierron puolivälissä.Olettaen et siittiöt on jo hollilla eikä vasta matkalla...

Se tietty vähän helpottaa kun ei tartte enää kirota itekseen ku oviksen aikaan toinen piilottelee muniaan.Sanoo vaan et se on nyt,käy päälle :D Jos ei nyt tärppää ni ei sit koskaan.Suunnitelma on kuitenki lähes aukoton,paitsi jos mies lähtee johki just oviksen aikaan.Mut se lupas kyl jättää tavarat purkissa lavuaarin reunalle :LOL:

Vaniljainen olis hitsin kiva jos vihdoin plussaisit!!! Voisitsä??! :whistle:
 

Yhteistyössä